Autor Tema: Moya...Renovació ja !!!!!!!!!!!!!!!!!1  (Llegit 31440 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat LUCENA

• Aleví
  • Missatges: 42
Re: Ramon Moya
« Respondre #120 el: 05 de Maig de 2009, 23:21:48 pm »
Birrero yo te respeto pero me parece que noentiendes mi opinion ,pienso que por el trabajo del entrenador ha de estar renovado,pero que en muchas ocasiones nos engaña con su mensaje a esto me refiero,perdona y no me lo digas mas ya que yo no soy amigo del que piensas aunque sea partidario de el porque lo ha demostrado y te prometo que e así,ni yo mismo creo que es de mente retorcida pensar eso,y si no quedamos donde quieras y te lo demuestro.Parece ser que cuando la opinion de algunos no es la vuestra o tuya  te pones así, y parece que no queramos lo mejor para nuestro club,nada mas lejos de la realidad,seguro que esa persona que sabe nada de este foro se reiria del mismo por la disparidad en que se le juzga.este foro es para opinar democraticamente,y que te conste que yo soy del SABADELL igual o mas que tu,pero veo las cosas como son te guste o no ,un abrazo amigo y el domingo todos a la creu alta

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #121 el: 05 de Maig de 2009, 23:51:37 pm »
Doncs dona la casualitat que tant del CE Sabadell que ets, només has aparegut per aquí a defensar sempre a aquest 'del que ets partidari'.

Saps que passa? Que jo soc partidari del CE Sabadell FC, i el demés me la pela. Em toca els collons que hi hagi gent que en un moment crucial de la temporada, comenci a treure m**** sobre la taula. Queden 1, 3, 5 o 7 partits per acabar-la i ja hi ha un munt de gent, que abans no estàveu per el fòrum alabant a uns que els han fotut fora del club, i fotent m**** sobre altres que estan treballant encara al club. No us podeu esperar a acabar la temporada per rajar? deixeu treballar d'una vegada.

Està molt bé que opinis, però em calenta que en tots els teus posts només parlis 'del que ets partidari'. En aquest club les persones passen, i el que queda és la institució.

seguro que esa persona que sabe nada de este foro se reiria del mismo por la disparidad en que se le juzga.

Tranquil, que el mantenen informat.  :wink2:

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat LUCENA

• Aleví
« Respondre #122 el: 06 de Maig de 2009, 23:30:38 pm »
Si tienes razón yo lo que quiero es lo mejor para el club yen ningun momento creo que puedo desestabilizar pero tengo derecho a opinar y si meequivoco tambien lo diré.Un saludo

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #123 el: 07 de Maig de 2009, 16:03:13 pm »
Si tienes razón yo lo que quiero es lo mejor para el club yen ningun momento creo que puedo desestabilizar pero tengo derecho a opinar y si meequivoco tambien lo diré.Un saludo

Pues te equivocas... o es que no quedaremos entre los 8 primeros?... :whistle:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #124 el: 10 de Maig de 2009, 23:05:48 pm »
Ha arribat la teva hora !!!!!  :anims

CONFIAMOS EN TI MAESTRO ...  :oooooo: :oooooo:

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #125 el: 10 de Maig de 2009, 23:17:56 pm »
Per tercer any, compleix  :reverencia2  :clap

Moya renovacio Ja!!  :yes:
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #126 el: 10 de Maig de 2009, 23:23:11 pm »
Temporada 2006/07..........Objetivo: Subir de tercera a 2ªB.......... Objetivo cumplido
Temporada 2007/08..........Objetivo: Mantener la categoría .......... Objetivo cumplido
Temporada 2008/09..........Objetivo: Quedar entre 8 primeros....... Objetivo mas que cumplido
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #127 el: 10 de Maig de 2009, 23:30:29 pm »
RAMON ERES UN CRACK!! :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
  • Missatges: 759
« Respondre #128 el: 10 de Maig de 2009, 23:35:56 pm »
Temporada 2006/07..........Objetivo: Subir de tercera a 2ªB.......... Objetivo cumplido
Temporada 2007/08..........Objetivo: Mantener la categoría .......... Objetivo cumplido
Temporada 2008/09..........Objetivo: Quedar entre 8 primeros....... Objetivo mas que cumplido

objectius complerts pero el d' aquest any lo dels 8 primers crec q ho diu ell perque tinc entes que desde la directiva se li exigia entre els 4 primers, de totes maneres complert!
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #129 el: 10 de Maig de 2009, 23:40:46 pm »
GRACIAS MOYA!!
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #130 el: 10 de Maig de 2009, 23:44:11 pm »
Particularment, malgrat la classificació pel play-off, Ramón Moya no m'agrada com a entrenador del Sabadell. Sembla que no sàpiga inculcar intensitat i motivació als jugadors, sobretot als defenses i als davanters, apart de que ha donat molts pocs minuts a un molt bon jugador com és Carralero, tècnic, ràpid i golejador. Els canvis que acostuma a fer durants els partits, quasi sempre son si més no, curiosos. A més, acostuma a jugar amb un sol punta, i trobo que almenys, s'hauria de jugar amb dos davanters, a la defensiva i al contratac, però amb dos davanters, no només amb un com ha fet moltes vegades.

De totes formes, actualment és el nostre entrenador i trobo que se l'ha de recolzar, i més havent-se de jugar de forma imminent el play-off d'ascens a segona A.
Amb un bonic escut a defensar

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #131 el: 11 de Maig de 2009, 09:06:01 am »
De momento acierta con todo lo que se compromete! Y eso que estuvo cesado durante unas horas y jugamos un par de partidos que dependia del resultado para ser destituido, pues nada el tiempo da la razón y fue un gran acierto seguir contando con él.  Gracias por 3 años de alegrias, mister!!

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #132 el: 11 de Maig de 2009, 13:06:55 pm »
si es puja o no ja es un altre tema, però des d'aquí només una cosa GRACIES SR. MOYA

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #133 el: 12 de Maig de 2009, 05:25:38 am »
Per el que m'han dit,i aixó s'ha de agafar en pinces,algun que altre jugador diu que el Moya durant els entrenaments no els rectifica mai (possicions jugades.....) no se si això es veritat perque trobo extrany que no els rectifiqui.

:mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #134 el: 12 de Maig de 2009, 09:40:56 am »

Per a mí, el Moya no és sant de la meva devoció ja que en molts partits t'avorries com una ostra i acabaves dels nervis...   ni una jugada d'atac.

Ara bé, crec que és un home molt centrat que es basa en 'anar fent'. Probablement, el que necessitem nosaltres amb el pobre pressupost que normalment tenim.
Peró ha complert els seus objectius. Quan temps fa que un entrenador no compleix tres anys seguits els seus objectius a Sabadell?

Donc això se'l ha d'agraïr. I si a sobre ascendim proposaré a l'Ajuntament de Sabadell que un carrer o plaça porti el seu nom.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #135 el: 12 de Maig de 2009, 10:05:28 am »

Donc això se'l ha d'agraïr. I si a sobre ascendim proposaré a l'Ajuntament de Sabadell que un carrer o plaça porti el seu nom.

en lloc d'una plaça o carrer podreies proposar que portés el nom seu el camp de futbol, però no pas la NCA  sino on juga el "B"  .... ho dic perquè el Moya sempre s'ha vantat de "ser entrenedador de filials".
Ja estàs de qllons ja !!!!  per entrenar un trieni a tercera i segona B  dedicar un carrer, així els grandissims com PASSIEGUITO que se'ls hauria de dedicar?

Desconnectat petitsaballut

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #136 el: 13 de Maig de 2009, 11:44:30 am »
tots els que estem aqui sabem que el major error del sabadell no es ni l'entrenador, ni la directiva, ni la aficio! jo e jugat al futbol y per experiencia se que en un equip sa de ser companys, dintre de aquest equip hi ha poc companyerisme, i tambe niria be que el moya rebres una ajuda mes bona, o agafar un entrenador que tingui un bon parell de... Ramon es bon entrenador, pero podriem evitar moltes desgracies, i are em refereixo a tactiques de equip, el sabadell utilitza la mateixa tactica partit a partit, minut a minut!

aficio: em de animar el sabadell! em de deixarnos la beu en cada partit! i em de fer tremolar sabadell aquet diumenge! amun aficio

visca sabadell

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #137 el: 13 de Maig de 2009, 13:56:31 pm »
tots els que estem aqui sabem que el major error del sabadell no es ni l'entrenador, ni la directiva, ni la aficio! jo e jugat al futbol y per experiencia se que en un equip sa de ser companys, dintre de aquest equip hi ha poc companyerisme, i tambe niria be que el moya rebres una ajuda mes bona, o agafar un entrenador que tingui un bon parell de... Ramon es bon entrenador, pero podriem evitar moltes desgracies, i are em refereixo a tactiques de equip, el sabadell utilitza la mateixa tactica partit a partit, minut a minut!

aficio: em de animar el sabadell! em de deixarnos la beu en cada partit! i em de fer tremolar sabadell aquet diumenge! amun aficio

visca sabadell
amb que et bases per dir que hi ha poc companyerisme?
VISCA EL SABADELL

antcarcer

• Visitant
« Respondre #138 el: 13 de Maig de 2009, 14:34:13 pm »

visca sabadell
amb que et bases per dir que hi ha poc companyerisme?

Millor que no ho digui, almenys estant en els playoff.

Desconnectat LUCENA

• Aleví
« Respondre #139 el: 13 de Maig de 2009, 17:50:03 pm »
Estoy con la opinion de muchos este equipo ha tenido altibajos salvo tres partidos en la temporada que hemos disfrutado y nada mas ,por coherencia a Moya hay que renovarlo per cuantos entrenadores quisieran la plantilla que tiene este año  en tercera:Dios quiera que subamos pero por favor que cambie y no sea tan cerrado en cuanto a cambios o buscar otras alternativas y no dejarlo siempre a la flo de ultima hora.Vamos que podemos.