A mi m'agradaria que Ramón Moya seguís entrenant al Sabadell. Sempre m'ha agradat i penso que està fent una molt bona feina fent servir el sentit comú i la humilitat. Això sí, sempre trepitjant sobre segur i sempre prometent coses "força factibles".
De totes maneres el més important en un equip són els resultats i aquests, tan jugadors com entrenadors, estan subjectes 100% a ells.
Quants entrenadors em vist que després de fer una gran temporada han anat a un equip i ha sigut fatal el resultat final ? El "gran" Cruyff que hagués fet si en comptes d'entrenar al Barça hagués entrenat al Oviedo ? Etc, etc, etc........ Al futbol si ets una persona coherent, amb idees clares, t'ho treballes i NO ET COMPLIQUES massa la vida, ""únicament"" seràs bo o dolent depenent si la pilota entra o no entra. Tan senzill com això.
Si et compliques, vas de prepotent i la lies al vestuari, difícilment arribis a fer res, ni tan sols guanyant partits.
I en el cas concret de Ramón Moya, tot i que a vegades a jugat a mantenir el resultat, quan ha calgut, JUGUEM AMB EL MATEIX SISTEMA TÀCTIC QUE EL 90% D'EQUIPS DE A 2a B I TAMBÉ DE 2A A.
Ara marquem gols i abans no. Ara correm i en molts partits no. Ara tot surt i en molts moments no.
"Simplement" dinàmiques que fan que l'estat d'ànim de tothom fa que l'equip funcioni.
Abans de discutir tot això seria convenient veure com acaba la temporada, i segueixo pensant que fins a dia d'avui "només" em salvat la categoria.