Autor Tema: Moya...Renovació ja !!!!!!!!!!!!!!!!!1  (Llegit 31401 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re: Moya...Renovació ja !!!!!!!!!!!!!!!!!1
« Respondre #20 el: 30 de de 2009, 05:36:58 am »
 :bandera :bandera

El Moya a complert des que es al Sabadell tot el que estava estipulat, renovar-lo? no sé, jo ja fa dies que crec que si l'espanyol baixa anir-ha a entrenar-lo,be son coses meves,tambe pot ser que li surti algun club de segona que li paguin més,ara esta ben col·locat al aparador d'entrenadors :fun:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #21 el: 30 de de 2009, 08:37:35 am »

Primer acabem la temporada, i a finals de juny en parlem... ok?

Ara, a en Moya cal tocar-l'hi el crostó per haver-nos fet patir innecessàriament. Per que el que diu en Vic és totalment cert, fins que no se'l va tocar el crostó abans del partit amb Oh! Sasuna B no va canviar les formes de fer. I ara, tenim millor ratxa que el Barça!

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #22 el: 30 de de 2009, 09:54:01 am »
Home al principi cuasi tota la plantilla hera nova i la pretemporada va ser molt fluixeta
A mida que s'han acoplat han anat millorant, i crec que el Moya te molt a veure
VISCA EL SABADELL

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #23 el: 30 de de 2009, 14:29:46 pm »
moya siempre ha dicho que este equipo acabara entre los 8 primeros, el no dice nada de que tienen que acabar en play-off, si quedamos entre los 8 primeros el objetivo ya estara cumplido.

Moya nos subio, el año passado aguanto con un equipo lleno de jugadores de tercera y nos salvo y este año se esta saliendo. pase lo que pase, espero que siga el año que viene.
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat valles

• Aleví
  • Missatges: 50
« Respondre #24 el: 31 de de 2009, 10:55:24 am »
Este hombre es un extraterrestre !  Nos lleva a la gloria  :beer2  :beer2  :beer2 :cheer :cheer  QUE SIGA MOYA   :balla :balla

NO PODEMOS PERMITIR QUE SE NOS VAYA   :happy2: :happy2:

Si dejamos escapar a Moya es para  :paret  :paret  :paret  :paret  :paret

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #25 el: 31 de de 2009, 14:29:58 pm »
jo sempre he dit que Moya es un dels millors entrenadors que podem tenir per aquestes categories, però tan si puguem com si no, es te que renovar però sempre i quan si ell el que realitzi la plantilla

moya siempre ha dicho que este equipo acabara entre los 8 primeros, el no dice nada de que tienen que acabar en play-off, si quedamos entre los 8 primeros el objetivo ya estara cumplido.

Moya nos subio, el año passado aguanto con un equipo lleno de jugadores de tercera y nos salvo y este año se esta saliendo. pase lo que pase, espero que siga el año que viene.

Però els jugadors no eren de tercera, millor dit, ens va pujar de tercera amb jugadors de segona b (que son els que va demanar ell)

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #26 el: 31 de de 2009, 15:08:19 pm »

Está cumplint amb la seva feina....Renovació sense dubte.
Vosaltres despediríeu a algú en la vostra feina, cumplint els objectius que li heu marcat???????????????? :rant: :paret

Ell sempre ha cumplit amb l´objectiu. Ascensde tercera, mantenirse a segona B, i ara estar entre els 8 primers.

No només renovació, sino......un reconeixement a la seva feina per l´amor de deu!!!!!! :clap :clap
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #27 el: 31 de de 2009, 18:32:29 pm »
En Moya és el primer que s'ha de renovar, tant és si fem o no play-off (esperem que si, que està a tocar), o si pujem però aquest tio és vital pel Sabadell!

RENOVACIÓ JA!
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #28 el: 31 de de 2009, 18:34:12 pm »

Doncs jo tinc la intuició que si l'Espanyol baixa a 2ª, el Moya anirà a entrenar-los.

No estaria malament tenir un bon recanvi per si de cas ens fa el salt.

:beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #29 el: 31 de de 2009, 19:59:03 pm »

Doncs jo tinc la intuició que si l'Espanyol baixa a 2ª, el Moya anirà a entrenar-los.

No estaria malament tenir un bon recanvi per si de cas ens fa el salt.

:beer2

si l'Espanyol baixa el Moya fot el camp i nosaltres pugem  :visca
com tot a vegades cal renovar-se, no es pot quedar cap entrenador perpetuament en un club, sembla que estigueu parklant del Trapattoni dels millors temps a la Juve o el senyor aquest que ara està al ManU.
No entenc com podeu idolatrar el Moya simplement perquè ha complert
És molt fotut la poca ambició de qui manega al CES, però amb aquesta afició tant conformista ho tenim malament i dificilment anirem més endavant i per estar on estem, que voleu que us digui

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #30 el: 31 de de 2009, 20:06:39 pm »
ès que la cosa te q-llons !!!!!  idolatrar al Moya, grrrrrrrrr   mare meva  :paret
l'home ha complert, si senyor, però per això està suposo? i nosltres ens hem de conformar amb això?  doncs anem arreglats

a més, si analitzem com ha aconseguit els seus objectius, potser no quedaria gaire bé
- desmuntant l'Hospi
.............contin uo?

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #31 el: 31 de de 2009, 20:43:21 pm »
Crec que no s'ha de correr tant en la renovació inmediata, si que portem una ratxa que jo no recordo haver viscut, però també hem passat ratxas negatives fins el punt de posar-li un ultimàtum, esperem a fí de temporada a veure com roden les coses, també seria convenient mantenir un "bloc" consistent intentant apuntalar parts que es poden millorar. :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #32 el: 31 de de 2009, 21:10:03 pm »
ès que la cosa te q-llons !!!!!  idolatrar al Moya, grrrrrrrrr   mare meva  :paret
l'home ha complert, si senyor, però per això està suposo? i nosltres ens hem de conformar amb això?  doncs anem arreglats

a més, si analitzem com ha aconseguit els seus objectius, potser no quedaria gaire bé
- desmuntant l'Hospi
.............contin uo?

I a mi que m'importa si va desmontar l'Hospi...suposo que ell va demanar uns jugadors, la Directiva els va temptar i ells lliurament van voler venir al Sabadell, per cert la majoria grans jugadors, entregats i molt estimats pels seguidors...alguns encara estan amb nosaltres i d'altres ens va saber molt greu quan no els varem renovar...

Cal donar els noms d'aquests jugadors que tant van fer pel Sabadell...i que tant varem estimar....Ah!...i gràcies al Moya.

Ho sento...però acabes de donar-me un altre argument en favor del nostre entrenador...

MOYA RENOVACIÓ...JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #33 el: 31 de de 2009, 21:26:29 pm »

- desmuntant l'Hospi
.............contin uo?

I a mi que m'importa si va desmontar l'Hospi...suposo que ell va demanar uns jugadors, la Directiva els va temptar i ells lliurament van voler venir al Sabadell, per cert la majoria grans jugadors, entregats i molt estimats pels seguidors...alguns encara estan amb nosaltres i d'altres ens va saber molt greu quan no els varem renovar...

Cal donar els noms d'aquests jugadors que tant van fer pel Sabadell...i que tant varem estimar....Ah!...i gràcies al Moya.

Ho sento...però acabes de donar-me un altre argument en favor del nostre entrenador...

MOYA RENOVACIÓ...JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Tú ho acabes de dir....     Sí Moya no hagués muntat una "columna vertebral" a Tercera constituida per Ollés, Toni Mora, Xavi Roca, Pep Pagès, Sierra i Roger, més Berlanga que ja el coneixia, (jugadors, per cert, molt implicats), molt més difícil hagues estat d´aconseguir l´ascens.  Disposar d´aquest lot de jugadors va assegurar el construir ràpidament un equip i una posterior conjunció.

Sobre la valoració de l´entrenador res més a dir....   Si en època de crisi, un Director Comercial puja les seves vendes, amb un important nivell de satisfacció dels clients (és a dir, l´afició, que ara està gaudint del proucte oferit -els partits-) i dóna la casualitat que el seu "currículum" indica que anteriorment ja ho havia fet així,   una empresa el questionarà ?  o més aviat intentarà que no s´en vagi a la competència ?....  I no oblidem que això és una Societat Anònima.

I això no vol dir idolatrar, sino valorar....  igual com es valora la feina de Guardiola al FCB, de Tapia, al Málaga o de Pellegrini al Villarreal, que estan acreditant amb resultats i fets, la seva vàlua....

« Darrera modificació: 31 de de 2009, 21:32:31 pm per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #34 el: 31 de de 2009, 21:26:49 pm »

- desmuntant l'Hospi
.............contin uo?

Argument a favor... m'agradaria saber a mi que opinen aquests grans jugadors que dius que van marxar de Moya i del club...

Pues si estos jugadores estiman al Club, dirían que las cosas están saliendo bien y será por algo, y por otro lado dirán también que la plantilla ha dado un salto de calidad, muy pequeño si, pero los resultados ahí están, igualmente si esta temporada no se consigue el objetivo final, habrá que ir pensando en reforzar nuevamente la plantilla, no muchos cambios pero si algunas piezas que nos ayuden a conseguir lo que todos estamos deseando desde hace mucho tiempo.

:anims    :trebol    :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #35 el: 31 de de 2009, 21:40:10 pm »

- desmuntant l'Hospi
.............contin uo?

Argument a favor... m'agradaria saber a mi que opinen aquests grans jugadors que dius que van marxar de Moya i del club...

De cap d'aquests jugadors tinc constància que hagin deixat malament al Club públicament...tot el contrari...Penso que en alguns casos sel's hi va fer una pu.... , però ells sempre han demostrat ser uns autèntics caballers... :ok

Però això és llei de vida...uns marxen i altres s'incorporen...i els jugadors de l'actual planter en aquests moments ens han fet oblidar a aquells grans jugadors...i això és una bona senyal...ara estem il.lusionats amb el grup actual que està a punt de conseguir una fita molt important pels nostres colors...

Visca el Sabadell....feia mots anys que no teniem l'opció d'unes eliminatories d'ascens...i és més personalment estic engrescat i penso que aquesta temporada podem assolir l'ascens...ojalà no m'equivoqui...i si no és així, de moment deixeu-me sommiar.

:bandera :bandera :bandera

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • @mikelsbd
« Respondre #36 el: 31 de de 2009, 21:54:27 pm »

Algú pot posar el curriculum d'en Moya ? és per saber si estem parlant "de oidas" o hi han fets reals que avalin el passat guanyador d'aquest gran home.

P.D.- Ho estic preguntat seriosament, sense segones intencions  :beer2 (weno, lo de gran home sí que era catxondeo)  :mml:

Forero Més Catxondo

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #37 el: 31 de de 2009, 21:57:49 pm »

Algú pot posar el curriculum d'en Moya ? és per saber si estem parlant "de oidas" o hi han fets reals que avalin el passat guanyador d'aquest gran home.

P.D.- Ho estic preguntat seriosament, sense segones intencions  :beer2 (weno, lo de gran home sí que era catxondeo)  :mml:

El seu currículum no el sé..ni m'interessa...l'únic que conec és el que ha fet al Sabadell...i que molts altres entrenadors que han passat pel nostre Club no han fet... :ejem

:xin-xin

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • @mikelsbd
« Respondre #38 el: 31 de de 2009, 22:01:37 pm »

El seu currículum no el sé..ni m'interessa...l'únic que conec és el que ha fet al Sabadell...i que molts altres entrenadors que han passat pel nostre Club no han fet... :ejem
 :xin-xin

A mí si m'interessa... perquè com va dir el filòsof: "dime de donde vienes y te diré a donde puedes llegar" (això ho va dir el gran filòsof contemporani conegut per Guti, deixeble directe de la escola Soterista del Séptimo Día)  :laugh2:

Forero Més Catxondo

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #39 el: 31 de de 2009, 22:20:44 pm »
Jo com ja sabeu mai he sigut pro Moya, pero tampoc Anti-Moya....
No sóc dels que dons la culpa al 100% a l'entrenador quan les coses van malament ni tampoc li donc tot el protagonisme quan les coses van bé.

Ara bé, jo crec que el balanç que porta aquest senyor a la banqueta del CE Sabadell és motiu suficient com per a forçar la seva renovació per a la propera temporada:

- Temporada 06-07 :  Tal com diu el company Blanc i Blau, Moya va montar una columna vertebral i vam aconseguir l'ascens en el primer intent.

- Temporada 07-08: Amb una plantilla de 3ª divisió vam aconseguir l'objectiu de la temporada q era la permanència, i de fet durant unes quantes jornades encara vam tenir temps per a somiar en acabar en zona "Copa del REi".
Al final vam acabar més avall del q ens pensàvem pero vaja, l'objectiu q era la permanecia la vam aconseguir.

- Temporada 08-09: Amb una plantilla competitiva pero MOLT CURTA, s'ha fet una primera volta fluixeta q durant moltes jornades ens a fet dubtar realment de sí Moya era l'entrenador ideal, pero contra tot pronòstic i tal com deia ell mateix, a la segona volta les coses han canviat i actualment estem a zona de Play Off, faltan poques jornades de lliga i amb una avantatge de punts força important en respecte als nostres perseguidors.

Resumint, q s no renovem a í un entrenador que en el primer any ens va treure del pou de 3ª, en el segon vam salvar la categoria amb una plantilla de 3ª divisió i en el tercer any possiblement ens faci jugar Play Off d'ascens a 2ª A ja podem plegar.