Autor Tema: Moya...Renovació ja !!!!!!!!!!!!!!!!!1  (Llegit 31446 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Leonderubi

• Visitant
Re: Moya...Renovació ja !!!!!!!!!!!!!!!!!1
« Respondre #60 el: 02 de Abril de 2009, 08:17:34 am »
Lamentablemente en el mundo del fútbol lo único q cuenta es el presente. Y a día de hoy Moya es el mejor entrenador q podemos tener. La próxima temporada ya se verá. Pero nadie puede discutir que al inicio de cada una de las 3 temporadas q lleva con nosotros, Moya pronosticó donde quedaría el equipo y de momento no ha fallado. O lo que es lo mismo, ha cumplido con las expectativas marcadas cada temporada.

Salud y a asegurar el tema del play-off

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #61 el: 02 de Abril de 2009, 20:51:39 pm »

Ai, ai Vic-arlequinat

Em sorprèn el que dius... Ho respecto encara que discrepo moltíssim. Dius que vam pujar amb un equip de segona b i vam perdre amb els de dalt. Sí es cert pero el Reus segueix a Tercera i va ser el campió...

Moya va dir que faria 80 punts i els va fer. El que passa es que no van servir per quedar campio. I qué importa?

Pujar de Tercera a Segona B es complicadisim. Pregunta a Real Oviedo, Mirandés, Toledo, Mallorca B (també tenia un equipàs, amb molts jugadors d´aquell play off repartits a Segona B i fins i tot un parell a Segona A).

El gràn merit del Moya va ser mantenir la categoria amb força dignitat amb un equip de segona b molt justet i un davanter de Primera Catalana titular molts partits. I fins i tot, amb una minima opcio de play off faltant 4 jornades...

I ara, sensacional. Qué més volem?  Si fem el play off, que crec que sí, será el SEGON a la historia. Després del Mora. Si el juguessim cada temporada no seria noticia, pero, si us plau, tenim el millor entrenador de la categoria. Per cert, a qui fitxaries al seu lloc? Segurament deus tenis grans aspirants.

Que dirias del Moya si li fitxen al Diego Torres, Xavi Molist, Ferron, etc. i no jugués el play off?  Ni pensar-ho...

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
« Respondre #62 el: 02 de Abril de 2009, 21:49:51 pm »
et torno a repetir
no sóc capanti-Moya, es tracta si renovació ja....... i jo dic que no, que no m'agrada el seu estil, que és un resultadista, és una opció tant vàlida com una altra però a mi no em va. Vull el Sabadell ambiciós de després de Tajonar, és això el que li recrimino, però en cap moment he dit ni Moya-fora  ni  Moya-dimisió

Passa que jo donc el meu punt de vista  I PROU,  altres inrtenten fer combregar amb el seu propi pensament

Desconnectat Trifasico

• CE Foreros Arlekinats
  • Prebenjamí
  • *
  • Missatges: 13
  • 100% Arlequinat
« Respondre #63 el: 05 de Abril de 2009, 06:45:49 am »
Sens dubte, no val cap tipus de precedent. Esperem el desenllaç d'aquesta lliga. I finalment opinem si val la pena o no renovar al Moya. Si acabes la lliga ara mateix, realment mereix un any més la nostre aprovació dintre de la banqueta arlequinada. Pero la lliga encara ens falta els últims mentres finals. Siguem cautelossos, que ja sabeu que som una afició 100% patidora fins a final de lliga.
En aquest cas deixaria uns punts suspensius per aquesta renovació, no hi ha pressa i no esta res de res beneït ni el gat està per fotres a l'aigua.

Salutacions a tots els arlequinats. :scut

Visca el Sabadell i la mare ke ens va parir a tots, que som tots collunuts :bandera
Els grans equips, no ho marca els diners sino que hi ha darrera una GRAN AFICIÓ!!!

Desconnectat mendruski

• Infantil
  • Missatges: 151
« Respondre #64 el: 06 de Abril de 2009, 11:50:34 am »
Moya por su trayectoria en nuestra casa deberia renovar pero esta claro que no lo hará por que el no olvida que cuando el equipo iba mal se le acusaba a el directamente. el es un señor y tiene su decisión tomada desde hace tiempo pero como profesional que es aspira a logros importantes y el dijo que teniamos equipo para estar entre los 8 primeros y ahi esta por lo tanto, englobando sus tres años aqui tendria que tener firmado ya otro año pero como os digo su decision esta tomada.
como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...
El nuevo Risto ha sido rejuvenecido y a la ataquerrrrr !!!

Desconnectat davi19

• Infantil
  • Missatges: 229
  • a por la cultural
« Respondre #65 el: 06 de Abril de 2009, 16:05:11 pm »
aora el domingo le asemos un repaso al villareall y to el mundo kerra ke siga, esto va como va

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #66 el: 06 de Abril de 2009, 16:07:51 pm »
Tres años y tres años tranquios que mas queremos con presupuestos bajos.Esto no  es como enpieza si no como acaba y este año parce que bien por seo su trallectoria MOYA sisisisis :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #67 el: 07 de Abril de 2009, 11:36:59 am »
només vaig llegint  "falta d'actitut" i m'aguanto i ho torno a llegir i m'enceng
estava a peu de gespa a l'hora del preescalfament i falta d'actitut res de res, els onze que van saltar al camp estaven supermotivats. No l'he defensat mai, però Sergio I. era qui fotia més canya, durant la primera part Karra no li sortia res bé i el Sergio l'animava constantment, la celebració del gol va ser de bojos, NO ÉS VERITAT LA FALTA D'ACTITUT
Però quje va passar als vestidors?
quins instruccions vn rebre els jugadors?
perquè  els canvis? erem 9 contra onze i canviem un lateral que no va lluitar cap pilota per jugar en el lloc de Karra, la falta d'actitut i de motivació va venir per part de la direcció técnica.
Un partit com el de diumenge s'havia de motivar als que no tenen minuts deixa sortir el Rifle i dona descans a Joel, Morales no està fi necessita descans també,però no, encasillat sempre en el seu fer i sense cap obertura de mires, perquè la segona B "és així, i jo la conec molt B2 i que si els partits són trabats i totes les escuses de sempre.
vergonyosa la imatge, però potser menys responsables els qui us penseu. ara només val girar pàgina i tornar a començar, però amb aquesta manera de portar l'equip dificilment els suplents donrant la talla, en deuen estar fins el ous

Bé, totes aquestes incidendies d'aquest partit, ens ha de servir a tots d'experiència i reflexió, que queda molt camí per recórrer fins a la meta final, hem d'estar tots units i fins que no acabi la temporada seria bo de no parlar ni de renovacions ni res per l'estil.

Desconnectat BERNARDO

• Aleví
  • Missatges: 85
« Respondre #68 el: 07 de Abril de 2009, 22:28:30 pm »
En mi modesta opinión, habría que renovar ya al entrenador  R. Moya; antes de los play off e independientemente de lo que pueda pasar. Se lo merece, y eso le va a dar una tranquilidad y confianza y fuerza. Y todo eso es bueno para nuestro equipo. Los resultados lo avalan. Yo, sin duda ya lo renovaría. Incluso podría ser (ahora y no despues) una buena opción económica para el CE Sabadell. La gente, las personas que trabajan bien y cumplen, se merecen una estabilidad en su trabajo.
Esta opinión la expreso mas desde la simpatia y el agrado por los resultados y la clasificación que guiandome por criterios de ver el juego del equipo y los planteamientos del entrenador, que los desconozco.
Que bonito ver al CE Sabadell arriba del todo; ojalá suba a 2ªA.

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #69 el: 08 de Abril de 2009, 10:10:48 am »
En mi modesta opinión, habría que renovar ya al entrenador  R. Moya; antes de los play off e independientemente de lo que pueda pasar. Se lo merece, y eso le va a dar una tranquilidad y confianza y fuerza. Y todo eso es bueno para nuestro equipo. Los resultados lo avalan. Yo, sin duda ya lo renovaría. Incluso podría ser (ahora y no despues) una buena opción económica para el CE Sabadell. La gente, las personas que trabajan bien y cumplen, se merecen una estabilidad en su trabajo.
Esta opinión la expreso mas desde la simpatia y el agrado por los resultados y la clasificación que guiandome por criterios de ver el juego del equipo y los planteamientos del entrenador, que los desconozco.
no podria estar més d'acord Bernardo. Com tu dius si el renovem tindrá més confianza i això ens beneficiarà al pla-off ja que li diem que si puja es queda amb un equip de 2A i això agrada a tothom.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #70 el: 08 de Abril de 2009, 11:14:25 am »
no podria estar més d'acord Bernardo. Com tu dius si el renovem tindrá més confianza i això ens beneficiarà al pla-off ja que li diem que si puja es queda amb un equip de 2A i això agrada a tothom.

pues yo habiendo la primera vuelta antes del ultimatum y la racha que tenemos ahora creo que este mister deja claro que si no siente que peligra su puesto no estabila

• Entrenador
« Respondre #71 el: 08 de Abril de 2009, 14:06:10 pm »
sort que algú més veu les coses des d'un altre prisma

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #72 el: 08 de Abril de 2009, 15:41:39 pm »
Jo crec que al Moya li vindria una mica gran la segona A, en cas de pujar. Per força s'hauria de reforçar la plantilla i fer-la més competitiva amb els equips que s'hi trobarien, perquè no és el mateix el Saragossa i la Real Societat que no el Dènia o els cagarencs. No sé, si a la directiva li interessa que renovi i se'n surt prou bé, doncs enhorabona, però sinó, cal mirar altres alternatives. Ara bé, si ens quedem on som, llavors jo continuaria amb ell, sincerament. :beer2
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #73 el: 09 de Abril de 2009, 12:44:13 pm »
Ojo! En Mundo Deportivo sale publicado que Soteras le va a ofrecer la renvoación tanto si subimos como si no...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #74 el: 09 de Abril de 2009, 14:53:55 pm »
Jo crec que cap equip de 2ªB, i em refereixo en aquest aspecte a vic@arlekinat, ni cap entrenador d'aquesta categoria busca un bon joc... absolutament tots són resultadistes.
Únicament a 2ªA en alguns casos i en primeres divisions... es pot buscar un bon joc i toc de pilota sobre el camp.

Respecte a Moya, ens ha promès tres coses en tres anys:
- 1 any: L'ascens    CONSEGUIT
- 2 any: La permanència     CONSEGUIT
- 3 any: Estar entre els vuit primers, amb possibilitats a Play-off     CASI CONSEGUIT!

qui deia feia uns 5 mesos que ara estariem on estem? me la jugo.... que cap dels que seguim dia a dia aquest equip
prometre és molt dificil..... i complir-ho molt més.
En Ramon Moya ho ha fet. Que se li pot donar a canvi? Una renovació?
És el minim que podiem fer.

Respecte als aficionats crec que hauriem de dir si ens agrada el que ha fet amb el Sabadell....és clar que tothom té la seva opinió.

Jutgem-lo pels fets esportius que ens han portat a estar on estem!
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #75 el: 09 de Abril de 2009, 15:21:02 pm »
Jo el renovaria si pugem a Segona A, ja que crec que sino aconseguim l'ascens, l'any que ve se li demanarà des del 1er dia que estiguem al Play Off i prefereixo que marxi per la porta gran a que el fotin fora a mitja temporada l'any que ve. Moya en aquestes 3 temporades ens ha donat un ascens, una temporada trankila i segurament un Play Off que fa 8 anys que no el veiem, mes no se li pot demanar  :ok
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

• Entrenador
« Respondre #76 el: 09 de Abril de 2009, 15:43:04 pm »
Jo crec que cap equip de 2ªB, i em refereixo en aquest aspecte a vic@arlekinat, ni cap entrenador d'aquesta categoria busca un bon joc... absolutament tots són resultadistes.
Jutgem-lo pels fets esportius que ens han portat a estar on estem!

Si, però Uri tu perquè no has tingut la sort de veure el CES  a 1a. Quan estem allà a dalt la permanència és l'objectiu i llavors de futbol atacant i alegre poc, comprensible
A segona tardes de glòria a la NCA puc recordar una contra el Celta i poques més, a mi no em falla la memòria
i llavors et demano quan veurem futbol? perquè a tercera l'objectiu era pujar i no importa quedar darrera Reus i Girona si pùjem. Doncs a mi m'hauria il.lusionat ser campions de 3ª
I evidentment pel que exposes i exposen tants a segona B només val el resultat. En conseqüència que trist cada tarda a la NCA

Seré un utópic i demano més, potser SI que no és possible, però jo no em conformo amb la mesquinesa

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #77 el: 09 de Abril de 2009, 15:54:36 pm »
I evidentment pel que exposes i exposen tants a segona B només val el resultat. En conseqüència que trist cada tarda a la NCA

A veure, aquest any si que t'he de confessar que estic veient jugar al futbol al nostre Sabadell!!
juguem amb un cert criteri..
pero també és el que et dic, no veurem futbol com el que podem veure a Can fanga.,.., pero en la seva moderacio si que podem disfrutar del que ens donen els nostres onze!!!
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

• Entrenador
« Respondre #78 el: 09 de Abril de 2009, 17:08:28 pm »
Et donc la raó que aquest any SI veiem futbol, però puntalitza "aquest any" no aquesta temporada, tot això ha vingut després del rapapolvo i amenaça de destitució.
No demano futbol de primera, demano ambició i plantejaments atrevits. Per això ara lamento no donar oportunitats als "suplents" en partits com el de Mallorca i fer-los particeps i que s'ho creguin, pensa que als playoff ens podem quedar en "quadro" nervis  tensió provoquen expulsions i tindrem un parit de tornada, hem de tenir TOTA la plantilla motivada, i en aquest tema i veig motes mancances per par del quadre tècnic.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #79 el: 10 de Abril de 2009, 08:30:54 am »
I no pot ser que els jugadors vulguéssin al Moya i que fins que hi haver l´amenaça de destitució no hi van "posar el coll" ?   L´entrenador no és el que corre sobre el camp i a Tajonar van còrrer sobre el camp el doble de lo habitual. El mateix podem dir a la NCA davant d l Barça B, i un canvi tan radical no és només questió de crits....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.