Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
tu potser saps escoltar molt i entens "molt bé "que vol dir el MOYAjo anant al partit també se que vol dir el Moya i no m'ha convençut MAIvol dir que ara no em comvenceràs pas TU, i per favor no em diguis que no escolto, simplement estic en desacord amb el seu sistema, que és un fracàs i només ens ha anat bé quan ha deixat d'aplicar-ho. Encara flipo pensant a Santako que va treure um mig defensor per posar un mig amb projecció atacant i emportar-nos els tres puntsEsposa el teu parer, respecta el dels altres i no ens donguis gaires consells
Doncs això...amb la victòria d'avui el nostre entrenador, crec, s'ha guanyat la renovació cara la propera temporada....Gràcies Moya per tornar-nos l'il.lusió....
Cita de: jo en 29 de de 2009, 21:22:37 pmDoncs això...amb la victòria d'avui el nostre entrenador, crec, s'ha guanyat la renovació cara la propera temporada....Gràcies Moya per tornar-nos l'il.lusió.... Doncs si es renova aquest personatge, a mi com a soci ja m'en vist prou el pel.
avui no ha sigut culpa del mister, ha estat tot el partit cridant i donant ordres a jugadors que només van a la seva.
Cita de: raros en 03 de Maig de 2009, 19:43:12 pmavui no ha sigut culpa del mister, ha estat tot el partit cridant i donant ordres a jugadors que només van a la seva.Avui Moya els deia que tiréssin cap endavant, i els jugadors ni p*** cas...
Cita de: Arrrrrrlekinat en 03 de Maig de 2009, 21:14:50 pmCita de: raros en 03 de Maig de 2009, 19:43:12 pmavui no ha sigut culpa del mister, ha estat tot el partit cridant i donant ordres a jugadors que només van a la seva.Avui Moya els deia que tiréssin cap endavant, i els jugadors ni p*** cas...Si però jo he vist el S.Dorado fent-los amb les mans que amb un 1-1 estessin tranquils, que anessin a mantenir el resultat vaja, faltant deu minuts per acabar.
Cita de: JMLL en 03 de Maig de 2009, 21:16:40 pmCita de: Arrrrrrlekinat en 03 de Maig de 2009, 21:14:50 pmCita de: raros en 03 de Maig de 2009, 19:43:12 pmavui no ha sigut culpa del mister, ha estat tot el partit cridant i donant ordres a jugadors que només van a la seva.Avui Moya els deia que tiréssin cap endavant, i els jugadors ni p*** cas...Si però jo he vist el S.Dorado fent-los amb les mans que amb un 1-1 estessin tranquils, que anessin a mantenir el resultat vaja, faltant deu minuts per acabar.Pues si entre els dos místers no es posen d'acord, pleguem la cadireta i marxem tu...
Cita de: Arrrrrrlekinat en 03 de Maig de 2009, 21:25:28 pmCita de: JMLL en 03 de Maig de 2009, 21:16:40 pmCita de: Arrrrrrlekinat en 03 de Maig de 2009, 21:14:50 pmCita de: raros en 03 de Maig de 2009, 19:43:12 pmavui no ha sigut culpa del mister, ha estat tot el partit cridant i donant ordres a jugadors que només van a la seva.Avui Moya els deia que tiréssin cap endavant, i els jugadors ni p*** cas...Si però jo he vist el S.Dorado fent-los amb les mans que amb un 1-1 estessin tranquils, que anessin a mantenir el resultat vaja, faltant deu minuts per acabar.Pues si entre els dos místers no es posen d'acord, pleguem la cadireta i marxem tu... No busquemos cosas extrañas donde no las hay.
Cita de: labtec en 03 de Maig de 2009, 21:27:51 pmCita de: Arrrrrrlekinat en 03 de Maig de 2009, 21:25:28 pmCita de: JMLL en 03 de Maig de 2009, 21:16:40 pmCita de: Arrrrrrlekinat en 03 de Maig de 2009, 21:14:50 pmCita de: raros en 03 de Maig de 2009, 19:43:12 pmavui no ha sigut culpa del mister, ha estat tot el partit cridant i donant ordres a jugadors que només van a la seva.Avui Moya els deia que tiréssin cap endavant, i els jugadors ni p*** cas...Si però jo he vist el S.Dorado fent-los amb les mans que amb un 1-1 estessin tranquils, que anessin a mantenir el resultat vaja, faltant deu minuts per acabar.Pues si entre els dos místers no es posen d'acord, pleguem la cadireta i marxem tu... No busquemos cosas extrañas donde no las hay.Ho he vist amb el meus propis ulls... és la veritat. I també he vist el que diu l'Arrrrrlekinat del Moya dient que anessin endavant.
Cita de: JMLL en 03 de Maig de 2009, 21:42:08 pmCita de: labtec en 03 de Maig de 2009, 21:27:51 pmCita de: Arrrrrrlekinat en 03 de Maig de 2009, 21:25:28 pmCita de: JMLL en 03 de Maig de 2009, 21:16:40 pmCita de: Arrrrrrlekinat en 03 de Maig de 2009, 21:14:50 pmCita de: raros en 03 de Maig de 2009, 19:43:12 pmavui no ha sigut culpa del mister, ha estat tot el partit cridant i donant ordres a jugadors que només van a la seva.Avui Moya els deia que tiréssin cap endavant, i els jugadors ni p*** cas...Si però jo he vist el S.Dorado fent-los amb les mans que amb un 1-1 estessin tranquils, que anessin a mantenir el resultat vaja, faltant deu minuts per acabar.Pues si entre els dos místers no es posen d'acord, pleguem la cadireta i marxem tu... No busquemos cosas extrañas donde no las hay.Ho he vist amb el meus propis ulls... és la veritat. I també he vist el que diu l'Arrrrrlekinat del Moya dient que anessin endavant.¿Pero qué es lo malo de esto?, uno dice que jueguen con tranquilidad, como gente veterana hay que perder tiempo y saber jugar esos diez minutos, por otro lado indicar que salgan y que eviten jugar cerca del área propia es lo más normal, si los jugadores le hubieran hecho caso a los dos entrenadores, otro resultado hubiéramos obtenido.
La policia ve una colilla, y dicen que aqui alguien ha fumao!!!! pues aqui pasa lo mismo, que en el vestuario hay problemas graves es evidente, y alguien tiene que coger las riendas, por que como no lo arreglen esta semana, se les va de las manos y ya no habrá arreglo, por otro fallo gravisimo del Joan
Cita de: antcarcer en 03 de Maig de 2009, 22:41:36 pmLa policia ve una colilla, y dicen que aqui alguien ha fumao!!!! pues aqui pasa lo mismo, que en el vestuario hay problemas graves es evidente, y alguien tiene que coger las riendas, por que como no lo arreglen esta semana, se les va de las manos y ya no habrá arreglo, por otro fallo gravisimo del Joan No ho entenc...si us plau. A qui ete refereixes...?
Gràcies, però a la 1ra part estava a la banqueta??
Ramon Moya nos ha engañado a todos ,yo no digo que sea un mal entrenador,pero con este equipo hace tiempo que teniamos que estar en Play-off,seguro que el siempre busca excusas y ojo por su trabajo RENOVADO