Autor Tema: Moya...Renovació ja !!!!!!!!!!!!!!!!!1  (Llegit 31430 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
Re: Ramon Moya
« Respondre #100 el: 28 de Abril de 2009, 17:14:38 pm »
I estava emprenyadíssim (xubasquero inclòs) amb l'actitud dels jugadors... anant fent rondos com si fossin un equip de champions....
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Sabadellcampió

• Aleví
  • Missatges: 51
  • Gènere: Masculí
  • No se fracasa hasta que se deja de intentar.
« Respondre #101 el: 02 de Maig de 2009, 19:12:47 pm »
Gràcies, però a la 1ra part estava a la banqueta??
"El talento depende de la inspiración, pero el esfuerzo depende de cada uno."

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
  • Missatges: 829
Re: Moya...Renovació ja !!!!!!!!!!!!!!!!!1
« Respondre #102 el: 02 de Maig de 2009, 23:38:19 pm »
Yo no discuto lo que decís, aunque no lo comparto. Pero mi duda es tenemos algún recambio asequible o fichable por el Sabadell, de su
experiencia y nivel ?????????
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
  • Missatges: 829
« Respondre #103 el: 03 de Maig de 2009, 00:11:41 am »
tu potser saps escoltar molt i entens "molt bé "que vol dir el MOYA
jo anant al partit també se que vol dir el Moya i no m'ha convençut MAI
vol dir que ara no em comvenceràs pas TU, i per favor no em diguis que no escolto, simplement estic en desacord amb el seu sistema, que és un fracàs i només ens ha anat bé quan ha deixat d'aplicar-ho. Encara flipo pensant a Santako que va treure um mig defensor per posar un mig amb projecció atacant i emportar-nos els tres punts
Esposa el teu parer, respecta el dels altres i no ens donguis gaires consells
creo que no he sabido expresarme bien y por ello te pido disculpas a ti y a todos los foreros l que se hayan podido sentir ofendidos con mi opinión. Disculparme.
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

joseph

• Visitant
« Respondre #104 el: 03 de Maig de 2009, 14:43:09 pm »
Doncs això...amb la victòria d'avui el nostre entrenador, crec, s'ha guanyat la renovació cara la propera temporada....

Gràcies Moya per tornar-nos l'il.lusió.... :bandera

Doncs si es renova aquest personatge, a mi com a soci ja m'en vist prou el pel.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #105 el: 03 de Maig de 2009, 14:47:17 pm »
Doncs això...amb la victòria d'avui el nostre entrenador, crec, s'ha guanyat la renovació cara la propera temporada....

Gràcies Moya per tornar-nos l'il.lusió.... :bandera

Doncs si es renova aquest personatge, a mi com a soci ja m'en vist prou el pel.

Per això sempre dic que les cosses s'han de fer quan acabi la temporada,es quan es pot veura amb mes claredat i no deixar-nos emportar per histèries momentànies,ara per mi ho te molt difícil renovar :wave:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #106 el: 03 de Maig de 2009, 19:43:12 pm »
avui no ha sigut culpa del mister, ha estat tot el partit cridant i donant ordres a jugadors que només van a la seva.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #107 el: 03 de Maig de 2009, 21:14:50 pm »
avui no ha sigut culpa del mister, ha estat tot el partit cridant i donant ordres a jugadors que només van a la seva.

Avui Moya els deia que tiréssin cap endavant, i els jugadors ni p*** cas...

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #108 el: 03 de Maig de 2009, 21:16:40 pm »

Si però jo he vist el S.Dorado fent-los amb les mans que amb un 1-1 estessin tranquils, que anessin a mantenir el resultat vaja, faltant deu minuts per acabar.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #109 el: 03 de Maig de 2009, 21:25:28 pm »

Si però jo he vist el S.Dorado fent-los amb les mans que amb un 1-1 estessin tranquils, que anessin a mantenir el resultat vaja, faltant deu minuts per acabar.

Pues si entre els dos místers no es posen d'acord, pleguem la cadireta i marxem tu... :ostres

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #110 el: 03 de Maig de 2009, 21:27:51 pm »

Pues si entre els dos místers no es posen d'acord, pleguem la cadireta i marxem tu... :ostres

No busquemos cosas extrañas donde no las hay.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat JMLL

• Entrenador
« Respondre #111 el: 03 de Maig de 2009, 21:42:08 pm »

Ho he vist amb el meus propis ulls... és la veritat. I també he vist el que diu l'Arrrrrlekinat del Moya dient que anessin endavant.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #112 el: 03 de Maig de 2009, 21:49:56 pm »

Ho he vist amb el meus propis ulls... és la veritat. I també he vist el que diu l'Arrrrrlekinat del Moya dient que anessin endavant.

¿Pero qué es lo malo de esto?, uno dice que jueguen con tranquilidad, como gente veterana hay que perder tiempo y saber jugar esos diez minutos, por otro lado indicar que salgan y que eviten jugar cerca del área propia es lo más normal, si los jugadores le hubieran hecho caso a los dos entrenadores, otro resultado hubiéramos obtenido.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat JMLL

• Entrenador
« Respondre #113 el: 03 de Maig de 2009, 22:24:23 pm »

¿Pero qué es lo malo de esto?, uno dice que jueguen con tranquilidad, como gente veterana hay que perder tiempo y saber jugar esos diez minutos, por otro lado indicar que salgan y que eviten jugar cerca del área propia es lo más normal, si los jugadores le hubieran hecho caso a los dos entrenadores, otro resultado hubiéramos obtenido.
Home veient els gestos dels dos el primer que et ve al cap és sorpresa perqué un diu el contrari que l'altre. A més, sabent com gesticula el Moya encara més. Potser no n'hi ha per tant però és estrany, si més no curiós.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #114 el: 03 de Maig de 2009, 22:41:36 pm »
La policia ve una colilla, y dicen que aqui alguien ha fumao!!!! pues aqui pasa lo mismo, que en el vestuario hay problemas graves es evidente, y alguien tiene que coger las riendas, por que como no lo arreglen esta semana, se les va de las manos y ya no habrá arreglo, por otro fallo gravisimo del Joan  :ostres

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #115 el: 03 de Maig de 2009, 22:43:18 pm »
La policia ve una colilla, y dicen que aqui alguien ha fumao!!!! pues aqui pasa lo mismo, que en el vestuario hay problemas graves es evidente, y alguien tiene que coger las riendas, por que como no lo arreglen esta semana, se les va de las manos y ya no habrá arreglo, por otro fallo gravisimo del Joan  :ostres

No ho entenc...si us plau. A qui ete refereixes...?

antcarcer

• Visitant
« Respondre #116 el: 03 de Maig de 2009, 22:49:05 pm »

No ho entenc...si us plau. A qui ete refereixes...?

Que ho digui ell o sus secuaces blancos, que després diuen que aqui manipulem les coses... però ara ja comencem a saber alguna cosa i això no quedarà així.  :no:

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #117 el: 05 de Maig de 2009, 15:39:11 pm »
Gràcies, però a la 1ra part estava a la banqueta??

No podia, estava sancionat.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat LUCENA

• Aleví
  • Missatges: 42
« Respondre #118 el: 05 de Maig de 2009, 19:34:36 pm »
Ramon Moya nos ha engañado a todos ,yo no digo que sea un mal entrenador,pero con este equipo hace tiempo que teniamos que estar en Play-off,seguro que el siempre busca excusas y ojo por su trabajo RENOVADO

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #119 el: 05 de Maig de 2009, 19:53:26 pm »
Ramon Moya nos ha engañado a todos ,yo no digo que sea un mal entrenador,pero con este equipo hace tiempo que teniamos que estar en Play-off,seguro que el siempre busca excusas y ojo por su trabajo RENOVADO

Enganyat?

-Va dir que pujaríem de Tercera a Segona 'B'. COMPLERT!
-Va dir que ens mantindríem a Segona 'B'. COMPLERT!
-Va dir que tenia equip per estar entre els 8 primers. COMPLERT! ... i a sobre ens pot fer jugar els play-off.

Que passa, que han fet fora a un amic teu o a tu mateix del club i ja anem rajant de tots els que els ha agradat aquesta decisió?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...