Autor Tema: Moya...Renovació ja !!!!!!!!!!!!!!!!!1  (Llegit 31428 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat bombona arlekinada

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 904
  • Gènere: Masculí
  • aYeR, aHoRa Y SieMPRe.....SeNTiMieNTo aRLeKiNaDo!!
Re: Moya...Renovació ja !!!!!!!!!!!!!!!!!1
« Respondre #180 el: 08 de Juny de 2009, 17:21:53 pm »
 :scut :bandera Renovación YA!!!!!!! Siempre ha cumplido con los objetivos que él mismo se ha marcado al inicio de la temporada. Pero eso sí, cuando se le renueve lo que hay que hacer es dejar bien claro que se va a contar con él hasta el final de temporada, pase lo que pase en los meses de noviembre o diciembre. :scut :bandera
VaMoS SaBaDeLL, eCHaLe h****s PoR ToDoS LoS Que Te SeNTiMoS TaN aDeNTRo Y TaNTo Te QueReMoS!!!!!!!!!!!!!!

futsal_90

• Visitant
« Respondre #181 el: 08 de Juny de 2009, 17:28:22 pm »
Dema es fara oficial que Ramon Moya segueix una temporada mes....
 :happy2: :happy2:

antcarcer

• Visitant
« Respondre #182 el: 08 de Juny de 2009, 18:28:28 pm »
Dema es fara oficial que Ramon Moya segueix una temporada mes....
 :happy2: :happy2:

No se on has tret això, si que demà es reuneixen, però de moment na de na.

Pendents de Moya
El primer de tot, però, serà tancar la continuïtat de Ramon Moya. Joan Soteras ha tornat a insistir aquest matí a Ràdio Sabadell 94.6 que "Moya seguirà a la banqueta del Sabadell si ell vol". Segons el president del Sabadell: "Fa uns dies que vam parlar amb el 'míster' d'aquesta renovació i demà ens tornarem a veure per parlar de xifres". Com s'està dient des de fa mesos, serà una oferta a la baixa, com les que es faran a la majoria de jugadors ja que "el pressupost per l'any que ve serà inferior a l'actual", però el president no creu que "tinguem cap problema per arribar a cap acord com ho hem fet en els últims anys". En aquest sentit, un possible interès del Badalona per Moya podria complicar l'operació.

© Ràdio Sabadell 94.6. Prohibida la seva utilizació, reproducció o divulgació total o parcial sense esmentar-ne l'origen

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #183 el: 08 de Juny de 2009, 18:32:07 pm »
Però el Badalona crec que ha fitxat el Manolo Gonzalez

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #184 el: 08 de Juny de 2009, 23:23:48 pm »

Sento discordar amb molts, tampoc amb tots..., però si Ramón Moya es queda bé, però si no es queda, tampoc passaria res, perque no sap inculcar esperit de lluita als seus jugadors, i la seva tàctica de ni carn i peix, i els seus canvis durant els partits, tampoc acostumen a ser encertats.  Jo fitxaria a algún entrenador bo i sabadellenc com és en Julià Garcia, que allà on ha entrenat, ho ha fet força bé. De totes formes, si Ramón Moya es quedés, no ho veuria bé, però tampoc ho veuria malament perque hi han entrenadors millors, però també n'hi han de pitjors.
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #185 el: 08 de Juny de 2009, 23:30:13 pm »

Sento discordar amb molts, tampoc amb tots..., però si Ramón Moya es queda bé, però si no es queda, tampoc passaria res, perque no sap inculcar esperit de lluita als seus jugadors, i la seva tàctica de ni carn i peix, i els seus canvis durant els partits, tampoc acostumen a ser encertats.  Jo fitxaria a algún entrenador bo i sabadellenc com és en Julià Garcia, que allà on ha entrenat, ho ha fet força bé. De totes formes, si Ramón Moya es quedés, no ho veuria bé, però tampoc ho veuria malament perque hi han entrenadors millors, però també n'hi han de pitjors.

Contra el Terrassa posa a S.Iglesias i Javi rodriguez, i als 3 minuts centra iglesias i gol de javi. Despres un altre gol de Javi.  :shifty:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Xandri

• Visitant
« Respondre #186 el: 09 de Juny de 2009, 15:40:31 pm »

Contra el Terrassa posa a S.Iglesias i Javi rodriguez, i als 3 minuts centra iglesias i gol de javi. Despres un altre gol de Javi.  :shifty:
I a León!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #187 el: 09 de Juny de 2009, 16:01:39 pm »
Realment, torno a opinar que MOYA S'HA DE QUEDAR.

Per que compleix, per que ha donat una estabilitat al club, per seny, per projecte, per moltes coses més...

Amb 1 kilo d'euros casi ens posa a 2aA. Ens agradi o no.

Només l'hi demanaria que intentés anar, durant el campionat regular, una mica més a l'atac, donant espectacle i mirant de sumar més punts en la 1a volta i no especulant.

Desconnectat APLI

• Aleví
  • Missatges: 63
« Respondre #188 el: 09 de Juny de 2009, 16:19:07 pm »
bueno a mi me da igual que se valla o que se quede,pero os digo,desde mi punto de vista no es buen entrenador,lo que si tiene suerte.os esplico,1ºpunto, de sicologia no tiene ninguna (porque)un entrenador que se aprecie de buen entrenador no puede dividir la plantilla,no puede decir como dijo en el vestuario que el solo cuenta con 12jugadores,eso es menos despreciar al resto de los jugadores,y valla motivacion que les daba al resto,y la sicologia en el futbol es fundamental,para el rendimineto de los jugadores,pongo por ejemplo Guardiola con el mismo equpo que dejo su antecedor campeones,que pasa que guardiola sabe mas de futbol que moya,es motivar a todos lo jugadores cosa que no hace el sr moya todo lo contario lo desanima con esos comentarios,los jugadores estuvieron por encima de esa desafortunado comentario,y podia haber roto el vestuario,ya un jugador se lo refirio,que podia desastibilizar la plantilla.
2º-punto,que futbol se a visto hacer al equipo si solo se jugaba al patadon no habia nunca conexion defensa centro campo,no habia un patron de juego estable,balonazos y haber si habia suerte alguien la enchufaba y marcaba gol.nos clasificamos si,porque los otro equipo son mas malo,pero no por meritos de buen futbol,si de suerte
3º-punto,no rotaba a los jugadores habia jugadores que partidos tras partido no hacia nada de nada,caso axel,pero claro este jugador lo trajo el,y tenia que jugar,que por cierto venia con la pusbi tocada.pero dinero que le dejaba claro esta,por paritdo que jugara.y dejo a otros jugadores que nos deslumbro por su calidad y su futbol los ignoro totalmente claro a este jugador no lo trajo el,no era de los suyos.en fin cosas del futbol que son asi,y ocurre en muchos otros equipos,que pasa que la aficion somos *****.y el cabreo que cogio cuando nos elimino el irun,no era por amor al sabadell,si no de la impotencia de haberno eliminado un equipo inferior al sabadell,y que el no supo plantear,si los jugadores que lo dieron todo,y aunque injusta la eliminacion.en defintiva señores los jugadores del sabadell estuvo siempre por encima de este señor que es entrenador de futbol,con mas de 50años.pero que no tiene ni sicologia para llevar un vestuario, y que no tiene un patron de futbol propiamente dicho si al rugbi,que se juega a patada y seguir.suerte para el año que viene para todos.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #189 el: 09 de Juny de 2009, 16:37:55 pm »
bueno a mi me da igual que se valla o que se quede,pero os digo,desde mi punto de vista no es buen entrenador,lo que si tiene suerte.os esplico,1ºpunto, de sicologia no tiene ninguna (porque)un entrenador que se aprecie de buen entrenador no puede dividir la plantilla,no puede decir como dijo en el vestuario que el solo cuenta con 12jugadores,eso es menos despreciar al resto de los jugadores,y valla motivacion que les daba al resto,y la sicologia en el futbol es fundamental,para el rendimineto de los jugadores,pongo por ejemplo Guardiola con el mismo equpo que dejo su antecedor campeones,que pasa que guardiola sabe mas de futbol que moya,es motivar a todos lo jugadores cosa que no hace el sr moya todo lo contario lo desanima con esos comentarios,los jugadores estuvieron por encima de esa desafortunado comentario,y podia haber roto el vestuario,ya un jugador se lo refirio,que podia desastibilizar la plantilla.
2º-punto,que futbol se a visto hacer al equipo si solo se jugaba al patadon no habia nunca conexion defensa centro campo,no habia un patron de juego estable,balonazos y haber si habia suerte alguien la enchufaba y marcaba gol.nos clasificamos si,porque los otro equipo son mas malo,pero no por meritos de buen futbol,si de suerte
3º-punto,no rotaba a los jugadores habia jugadores que partidos tras partido no hacia nada de nada,caso axel,pero claro este jugador lo trajo el,y tenia que jugar,que por cierto venia con la pusbi tocada.pero dinero que le dejaba claro esta,por paritdo que jugara.y dejo a otros jugadores que nos deslumbro por su calidad y su futbol los ignoro totalmente claro a este jugador no lo trajo el,no era de los suyos.en fin cosas del futbol que son asi,y ocurre en muchos otros equipos,que pasa que la aficion somos *****.y el cabreo que cogio cuando nos elimino el irun,no era por amor al sabadell,si no de la impotencia de haberno eliminado un equipo inferior al sabadell,y que el no supo plantear,si los jugadores que lo dieron todo,y aunque injusta la eliminacion.en defintiva señores los jugadores del sabadell estuvo siempre por encima de este señor que es entrenador de futbol,con mas de 50años.pero que no tiene ni sicologia para llevar un vestuario, y que no tiene un patron de futbol propiamente dicho si al rugbi,que se juega a patada y seguir.suerte para el año que viene para todos.

Apli, Apli que se te ve el plumero...ya son demasiados posts hablando siempre de lo mismo...

No seas cansino sabemos tu punto de vista por activa y por pasiva...lo resumo Moya no debe continuar y Carralero si...A esto te refieres. Verdad....Muy imparcial no pareces ser....
« Darrera modificació: 09 de Juny de 2009, 16:41:31 pm per jo »

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #190 el: 09 de Juny de 2009, 16:40:46 pm »
Hoy han dicho en RS que es muy probable que renueve un año más, pero yo no las tengo todas.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

antcarcer

• Visitant
« Respondre #191 el: 09 de Juny de 2009, 16:53:02 pm »

Apli, Apli que se te ve el plumero...ya son demasiados posts hablando siempre de lo mismo...

No seas cansino sabemos tu punto de vista por activa y por pasiva...lo resumo Moya no debe continuar y Carralero si...A esto te refieres. Verdad....Muy imparcial no pareces ser....

Y menos mal que lleva viniendo a ver al Sabadell desde que el Sertucha llevaba el pañuelo en la cabeza  :laugh2:

Desconnectat APLI

• Aleví
« Respondre #192 el: 09 de Juny de 2009, 17:11:54 pm »
hola señor JO, que pasa no te gusta mis critica al señor moya,pues a ti tambien se te ve el plumero,y te lo respeto,yo hablo desde mi libertad de expresion,pero no me meto en la vida de nadie,lo que pasa que yo he mamado mucho futbol,y conozco todas las entremaña que hay en el futbol porque lo he vivido.y a mi el señor moya con todos mis repsto no me gusta para entrenador,y aparte la edad que tiene que ya no puede aprender mas o no quiere,y en el futbol señor JO,hay que evolucionarrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
  • Missatges: 829
« Respondre #193 el: 09 de Juny de 2009, 17:40:39 pm »

Y menos mal que lleva viniendo a ver al Sabadell desde que el Sertucha llevaba el pañuelo en la cabeza  :laugh2:
Hola compañeros yo a Sertucha lo he visto sin pañuelo y con pañuelo. y orgulloso de haber vivido otro Fútbol
Con APLI comulgo en unos aspectos y en otros no, me explico Moya con sus defectos y virtudes con sus pro y sus contras me parece la persona Ideal para llevarnos a la división de Plata. APLI dime uno mejor.........
APLI yo tambien he hechado en falta rasear el balón y jugar por las bandas, pero con que jugadores contaba en ese momento Ramón...........
hay que mantener todo el cuerpo tecnico, hay que mantener la base del equipo que es muy muy buena y hay que conseguir 4 ó 5 refuerzos de calidad como? nosotros a renovar el carnet la directiva a trabajar y trabajar y trabajar.
a se me olvidaba APLI si Fernando no se lo lleva el BETIS la próxima temporada estoy totalmente de acuerdo contigo en renovarle.
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

Desconnectat APLI

• Aleví
« Respondre #194 el: 09 de Juny de 2009, 18:00:11 pm »
no ves como no sabes leer señor JO,yo no he dicho eso,si moya renueva me da igual si carralero se va me da igual, que si se queda pues bien esta,que quiere que te diga,ni yo quiero que se valla el señor moya ni quiero que se quede nadie, eso es cosa de la directiva yo hablo desde mi punto de vistaaaaaaaaaa.habe r si te enteras.que quiero lo mejor para el sabadell y lo mejor del futbol,que es lo que me gusta ver futtbollllllll,no patadones para ca patadones para ya.para eso me voy haber rugbi.esta claro señor JO.que yo cuando estoy en el campo me fijo em muchos detalles,como por ejemplo cuando el equipo esta jugando mal o vamos perdiendo no sabe reaccionar la mayoria de las veces,en contadas ocasiones si,como el dia que saco a iglesia y al rifle que ellos solo ganaron el partido,los demas partidos no reacciona es como si le diera una paralizis mental.y aguanta y aguanta asta que se ve con la soga en el cuello y hace los cambios que por cierto siempre tarde.he dicho y punto.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #195 el: 09 de Juny de 2009, 18:48:06 pm »
Moya renovacion, ya.  :ok

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #196 el: 09 de Juny de 2009, 18:57:25 pm »
 :scut

Quan a mitja temporada es parlava de que el Moya hauria de plegar,sempre vaig ser partidari d'esperar al final de temporada,ara ja hi som,i si el Moya es queda ho marxa la veritat es que no amb treu la son,ara dit això es vol un entrenador que aposti mes per jugar a l'atac,¿qui pot ser? a de ser un entrenador que s'adapti al nostre pressupost i també conte els jugadors que tenim(tindrem) perquè si no saben jugar per terra farem com fins ara pilotes al olla i si tenim sort cap dins.
 :bola
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #197 el: 09 de Juny de 2009, 19:13:54 pm »
Jo soc també dels que valoro el global de la temporada. I per mi, el renovaria, ja que ha complert l'objectiu marcat.

Que no m'agrada tàcticament? Doncs no, però a Segona B, és el que hi ha.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #198 el: 09 de Juny de 2009, 19:49:42 pm »
Per mi el tenir el Ramon Moya d’entrenador te pros i contres:

PROS
1.- Compleix els  objectius marcats.
2.- En partits de play-off  i en partits límit hi té la mà trencada.
3.- Sap fer vestuari..

CONTRES
1.- Tàcticament és molt previsible i amb tàctica feble, sempre amb el seu 4-2-4.
2.- Li costa incorporar nous membres a la plantilla.
3.- Estarà presionat desde el primer dia, li exigirem que vagi al play-off, si o si i al desembre el vam voler fer fora.

Jo realment si es queda, bé i sino, també.
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat markis

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 28
« Respondre #199 el: 09 de Juny de 2009, 20:51:54 pm »
Estic d'acord.jo crec que li hem de donar un anyet mes a veure que passa,s'ho mereix perque fer play-off era molt dificil i l'hem fet i recordeu que si hagues justicia al futbol ara estariem a 180 minuts de la gloria AMB EL MOYA.de totes maneres crec que s'han de millorar coses,penso que l'equip ha d'estar mes treballat tacticament,el moya ha de saber que el sabadell ha d'intentar fer bon futbol perque per aixo hem estat entre els millors i volem tornar a estar-hi,per tant hauria de buscar la medicina de com fer-ho.a favor seu dir que la plantilla d'aquesta temporada per mi estava una mica descompensada,potser podia haver provat altres coses pero vaja mai sabrem que hagues passat.potser en algun moment ha pres alguna decisio equivocada,mai ho sabrem tampoc,pero ens ha portat al play-off.ell sap el que es fer bon futbol,el seu espanyol b era molt bo,encara recordo el 6-1 crec que ens van fotre fa uns anys.la temporada que ve hem d'intentar ser mes regulars i ser clars aspirants per no dir lo important que seria quedar 1ers.GRACIES MOYA PER SENTIR ELS NOSTRES COLORS DE TOT COR.nomes xiular l'arbitre el final del partit la teva reaccio va ser la d'un arlequinat autentic