Autor Tema: Moya...Renovació ja !!!!!!!!!!!!!!!!!1  (Llegit 31425 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re: Moya...Renovació ja !!!!!!!!!!!!!!!!!1
« Respondre #200 el: 09 de Juny de 2009, 20:58:04 pm »
Jo crec que el sr. Moya el més normal és que renovi i no em disgustaria per a res tenir-lo de nou la temporada que ve a la banqueta, total si ens ho parem a pensar dels 3 anys q porta a l'equip tots 3 s'han assolit els objectius: 1er any: ascens a 2ª B,  2on any permanencia i 3er any disputar el Play Off.

No obstant, tinc els meus dubtes de sí amb Moya aconseguiríem mai un ascens a 2ª divisió A, ho dic perquè el considero un molt bon entrenador pero el seu conformisme i les seves tàctiques "amarrategui" fan que per molt bon equip q tinguéssim, crec que mai acabaríem de demostrar una clara superioritat a la resta d'equips. Sempre estaríem amb la llei del mínim esforç i sempre acabaríem patint com condemnats.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #201 el: 09 de Juny de 2009, 21:11:50 pm »
no ves como no sabes leer señor JO,yo no he dicho eso,si moya renueva me da igual si carralero se va me da igual, que si se queda pues bien esta,que quiere que te diga,ni yo quiero que se valla el señor moya ni quiero que se quede nadie, eso es cosa de la directiva yo hablo desde mi punto de vistaaaaaaaaaa.habe r si te enteras.que quiero lo mejor para el sabadell y lo mejor del futbol,que es lo que me gusta ver futtbollllllll,no patadones para ca patadones para ya.para eso me voy haber rugbi.esta claro señor JO.que yo cuando estoy en el campo me fijo em muchos detalles,como por ejemplo cuando el equipo esta jugando mal o vamos perdiendo no sabe reaccionar la mayoria de las veces,en contadas ocasiones si,como el dia que saco a iglesia y al rifle que ellos solo ganaron el partido,los demas partidos no reacciona es como si le diera una paralizis mental.y aguanta y aguanta asta que se ve con la soga en el cuello y hace los cambios que por cierto siempre tarde.he dicho y punto.

Senyor Apli, sé llegir perfectament i a més acabo de llegir d'una tirada els teus 40 posts... des del dia del teu registre el dia 12 de maig d'enguany...i la quasi totalitat d'ells van en la mateixa línia...CRITICAR A MOYA I A ALTRES JUGADORS ALINEATS PERQUÈ JUGUI EN CARRALERO...(Pots repasar-los)

Penso que això no és imparcialitat...a més fins i tot vas criticar a alguns jugadors després del partit d'anada amb la Cultural Leonesa....i poc has valorat la gesta feta enguany pel NOSTRE ESTIMAT CENTRE D'ESPORTS....Estás obsesionat!!!!!!!!!!!!!!!!!

aH!...i tal com et vaig dir no tinc res en contra de Carralero....

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #202 el: 09 de Juny de 2009, 22:51:46 pm »
Jo crec que el sr. Moya el més normal és que renovi i no em disgustaria per a res tenir-lo de nou la temporada que ve a la banqueta, total si ens ho parem a pensar dels 3 anys q porta a l'equip tots 3 s'han assolit els objectius: 1er any: ascens a 2ª B,  2on any permanencia i 3er any disputar el Play Off.

No obstant, tinc els meus dubtes de sí amb Moya aconseguiríem mai un ascens a 2ª divisió A, ho dic perquè el considero un molt bon entrenador pero el seu conformisme i les seves tàctiques "amarrategui" fan que per molt bon equip q tinguéssim, crec que mai acabaríem de demostrar una clara superioritat a la resta d'equips. Sempre estaríem amb la llei del mínim esforç i sempre acabaríem patint com condemnats.

Home, de no ser per l'Enrique ( :rant:) aquest any haguessim estat a UNA eliminatòria, a DOS partits de pujar a 2ªA...
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #203 el: 09 de Juny de 2009, 23:22:45 pm »
El CE Sabadell oficialitza la renovació de Moya per un any més:

http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=717

Em sembla una bona notícia.
« Darrera modificació: 09 de Juny de 2009, 23:28:35 pm per gerlau »
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #204 el: 09 de Juny de 2009, 23:26:06 pm »
Doncs a mi també em sembla una molt bona noticia  :clap

A part que em sembla un molt bon entrenador, ell sap que jugarà amb pressió des del principi. Partint que la permanencia serà l'objectiu inicial (com a tots els equips passa), a ningú se li escapa que aquest any no es podrà parlar de quedar entre els 8 primers. Està clar que després d'uns play-off (i de la manera que tot s'ha produit), un equip com el nostre ha de tornar a aspirar al màxim. Estar entre els 4 primers a la jornada 38 de la temporada vinent és i hauria de ser l'únic objectiu final.
Per això ell segur que renova sabent que la plantilla serà del tot competitiva.

Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #205 el: 09 de Juny de 2009, 23:26:36 pm »
El CE Sabadell oficialitza la renovació de Moya per un any més:

http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=717

Em semble una bona notícia.

Molt bona noticia. L'any que ve, si ningu ens ho priva, a 2a A!!!
Visca el Sabadell!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #206 el: 09 de Juny de 2009, 23:31:17 pm »
Buena noticia esta de la renovación del Sr. Moya, ahora toca confeccionar la plantilla y dotarla con jugadores que den otro salto de calidad al vestuario, hay que trabajar y luchar para superar lo conseguido esta temporada, eso significaría que estaríamos próximos al ascenso.

:anims    :trebol    :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #207 el: 09 de Juny de 2009, 23:56:08 pm »
Jó també estic d´acord.Molt bona notícia la renovació del míster. :beer2 :beer2 :beer2 :scut :bandera
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
  • Missatges: 829
« Respondre #208 el: 09 de Juny de 2009, 23:59:08 pm »
Yo también creo que es una buena noticia, felicitar a Ramón y Felicitarnos por ello. Primero por la propia renovación y segundo porque si renueva será porque esta deacuerdo con la planificación de la próxima temporada. Los objetivos de esta próxima temporada estan claros. Luchemos por ellos.
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #209 el: 10 de Juny de 2009, 00:10:09 am »
buena noticia pienso que Moya el año que viene puede conseguir lo que este año no le han dejado, de momento parece que estan haciendo las cosas rapido ahora queda reniovar a la base de este año y acertar en los fichajes  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #210 el: 10 de Juny de 2009, 01:00:25 am »
Gran noticia si  :) Yo a Moya ahora le pediria kedar primero k seguro k lo cumple xDD
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #211 el: 10 de Juny de 2009, 07:35:31 am »
Una bona noticia :happy2:
VISCA EL SABADELL

Desconnectat Donostiarra

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 20
« Respondre #212 el: 10 de Juny de 2009, 10:19:15 am »
Una molt bona noticia!!!!

tan sols espero que l´any vinent siguem mes regulars al llarg de tota la temporada i intentar quedar primers.
Per aixo penso que seria interessant que pugés el VillarrealB per evitar que torni estar l´any vinent al nostre grup amb tota probabilitat.

Desconnectat mendruski

• Infantil
  • Missatges: 151
« Respondre #213 el: 10 de Juny de 2009, 10:58:33 am »
 :scut ahora que moya ya esta atado, hay que dejar qu se marxe el gran rifle a jugar en 1 regional que seguro que lo querran pq en el sabadell no hizo nada. El rifle se le kedo sin polvora y necesita ***** en otros sitio no aqui...

EL RIFLE VETE YA
como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...
El nuevo Risto ha sido rejuvenecido y a la ataquerrrrr !!!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #214 el: 10 de Juny de 2009, 11:17:00 am »
:scut ahora que moya ya esta atado, hay que dejar qu se marxe el gran rifle a jugar en 1 regional que seguro que lo querran pq en el sabadell no hizo nada. El rifle se le kedo sin polvora y necesita ***** en otros sitio no aqui...

EL RIFLE VETE YA

En 1a Regional hay jugadores de mucha calidad, nose si tendría sitio... :ejem
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #215 el: 10 de Juny de 2009, 13:25:40 pm »

EL RIFLE VETE YA

Em de ser justos i veure que la manera de jugar l'equip no l'hi era gens propicia. Crec vaja...
Tant jugar enrere i no crear ocasions ha afectat el seu rendiment, ja que és un tipus de jugador que serveix si es juga per a ell.

I si no volíem jugar per a algú, potser no vam fitxar be.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #216 el: 10 de Juny de 2009, 15:18:22 pm »
gran noticia la renovació de Moya, ara a començar a fer l'equip per la temporada

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #217 el: 10 de Juny de 2009, 15:26:51 pm »
Jo crec que arribat gairebé al punt mes alt, com hem arribat, hagues sigut bo canviar d'entrenador i aixo que soc pro-Moya total !  fa uns mesos , vaig dir que si no s'aconseguia l'ascens, l'any seguent seria de molta presió, des del minut 1 de la jornada 1 tots exigirem que l'equip estigui a dalt i a la que perdem 2 partits estarem tots cabrejats i començarem a rajar i es per això, que preferia que Moya marxes per la porta gran a que marxi per la porta de darrera si l'any que ve no va com tots desitgem.

En fi, esperem que la temporada que ve vagi tot bé i podem tornar a gaudir uns play offs d'ascens i que el senyor Moya ens porti a segona A !!
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #218 el: 10 de Juny de 2009, 15:35:14 pm »
Crec que se l'ha guanyada a pols, al final aquesta temporada ha callat moltes boques (començant per la meva :tongue3:)

Bravo per la seva renovació! :clap

Connectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #219 el: 10 de Juny de 2009, 15:45:31 pm »
Crec que se l'ha guanyada a pols, al final aquesta temporada ha callat moltes boques (començant per la meva :tongue3:)

Bravo per la seva renovació! :clap

:clap2  :clap2  :clap2
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!