Des de 1998 al servei dels arlequinats
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Jo crec que arribat gairebé al punt mes alt, com hem arribat, hagues sigut bo canviar d'entrenador i aixo que soc pro-Moya total ! fa uns mesos , vaig dir que si no s'aconseguia l'ascens, l'any seguent seria de molta presió, des del minut 1 de la jornada 1 tots exigirem que l'equip estigui a dalt i a la que perdem 2 partits estarem tots cabrejats i començarem a rajar i es per això, que preferia que Moya marxes per la porta gran a que marxi per la porta de darrera si l'any que ve no va com tots desitgem.En fi, esperem que la temporada que ve vagi tot bé i podem tornar a gaudir uns play offs d'ascens i que el senyor Moya ens porti a segona A !!
Cita de: PIPO en 10 de Juny de 2009, 15:26:51 pmJo crec que arribat gairebé al punt mes alt, com hem arribat, hagues sigut bo canviar d'entrenador i aixo que soc pro-Moya total ! fa uns mesos , vaig dir que si no s'aconseguia l'ascens, l'any seguent seria de molta presió, des del minut 1 de la jornada 1 tots exigirem que l'equip estigui a dalt i a la que perdem 2 partits estarem tots cabrejats i començarem a rajar i es per això, que preferia que Moya marxes per la porta gran a que marxi per la porta de darrera si l'any que ve no va com tots desitgem.En fi, esperem que la temporada que ve vagi tot bé i podem tornar a gaudir uns play offs d'ascens i que el senyor Moya ens porti a segona A !!lo que vaig avançar al Juny ja ha passat , espero només encertar la frase que he posat en negreta i les coses millorin pel bé de tots !
Algú em podría dir amb coneixement, quin es l´objectiu real d´aquest any?? objectiu exigit per la directiva..
Solo tienes que mirar el lema de los carteles de este año. Fiel reflejo del pensamiento de la directiva y de la gran mayoría de la afición al comenzar la temporada.
Cita de: Leonderubi en 07 de Novembre de 2009, 19:19:41 pmSolo tienes que mirar el lema de los carteles de este año. Fiel reflejo del pensamiento de la directiva y de la gran mayoría de la afición al comenzar la temporada.Sí, creo que dice algo así como... Segunda A nos espera