Autor Tema: Moya...Renovació ja !!!!!!!!!!!!!!!!!1  (Llegit 31396 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Moya...Renovació ja !!!!!!!!!!!!!!!!!1
« Respondre #260 el: 06 de Octubre de 2009, 18:02:58 pm »
Jo crec que arribat gairebé al punt mes alt, com hem arribat, hagues sigut bo canviar d'entrenador i aixo que soc pro-Moya total !  fa uns mesos , vaig dir que si no s'aconseguia l'ascens, l'any seguent seria de molta presió, des del minut 1 de la jornada 1 tots exigirem que l'equip estigui a dalt i a la que perdem 2 partits estarem tots cabrejats i començarem a rajar i es per això, que preferia que Moya marxes per la porta gran a que marxi per la porta de darrera si l'any que ve no va com tots desitgem.

En fi, esperem que la temporada que ve vagi tot bé i podem tornar a gaudir uns play offs d'ascens i que el senyor Moya ens porti a segona A !!

lo que vaig avançar al Juny ja ha passat , espero només encertar la frase que he posat en negreta i les coses millorin pel bé de tots !  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #261 el: 06 de Octubre de 2009, 18:16:44 pm »
Jo crec que arribat gairebé al punt mes alt, com hem arribat, hagues sigut bo canviar d'entrenador i aixo que soc pro-Moya total !  fa uns mesos , vaig dir que si no s'aconseguia l'ascens, l'any seguent seria de molta presió, des del minut 1 de la jornada 1 tots exigirem que l'equip estigui a dalt i a la que perdem 2 partits estarem tots cabrejats i començarem a rajar i es per això, que preferia que Moya marxes per la porta gran a que marxi per la porta de darrera si l'any que ve no va com tots desitgem.

En fi, esperem que la temporada que ve vagi tot bé i podem tornar a gaudir uns play offs d'ascens i que el senyor Moya ens porti a segona A !!

lo que vaig avançar al Juny ja ha passat , espero només encertar la frase que he posat en negreta i les coses millorin pel bé de tots !  :xin-xin
Et podries guanyar la vida millor que Rappel!!  :beer2 Doncs la veritat és que és així i jo també soc pro-Moya, i ni soc família ni he parlat mai amb ell, però els resultats i la feina d'aquests anys l'avalen! Però és llei del futbol, així que si no agafem ja la dinàmica positiva.... de totes formes més fora que va a arribar a estar l'any passat serà dificil! Estic segur que començarem a guanyar ja!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #262 el: 06 de Octubre de 2009, 22:20:23 pm »

Algú em podría dir amb coneixement, quin es l´objectiu real d´aquest any?? objectiu exigit per la directiva..
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat mss

• President
« Respondre #263 el: 07 de Novembre de 2009, 19:17:23 pm »

Algú em podría dir amb coneixement, quin es l´objectiu real d´aquest any?? objectiu exigit per la directiva..

Ningú contesta la meva pregunta?? Será veritat que tothom critiquem i opinem i realment no sabem a que dimonis d´objectiu competim, perque les nostres reaccions podríen ser molt diferents a les actuals, si sorprenentment juguessim per un objectiu inferior al que tots pensem.... :whistle:

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #264 el: 07 de Novembre de 2009, 19:19:41 pm »
Solo tienes que mirar el lema de los carteles de este año. Fiel reflejo del pensamiento de la directiva y de la gran mayoría de la afición al comenzar la temporada.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #265 el: 07 de Novembre de 2009, 19:22:29 pm »
Segons la directiva a començament de temporada, l'objectiu era classificarnos pel play off d'ascens. Després tot dependria en molta part de la sort, pero haviem de classificarnos
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #266 el: 07 de Novembre de 2009, 19:23:58 pm »
Solo tienes que mirar el lema de los carteles de este año. Fiel reflejo del pensamiento de la directiva y de la gran mayoría de la afición al comenzar la temporada.
Sí, creo que dice algo así como... Segunda A nos espera
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat mss

• President
« Respondre #267 el: 07 de Novembre de 2009, 19:40:13 pm »

Perfecte, si es així i es corroborat, entenc tot el que pasa...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #268 el: 08 de Novembre de 2009, 18:49:47 pm »
Sí, creo que dice algo así como... Segunda A nos espera

Ja es poden començar a replantejar el lema dels cartells  :ejem