Autor Tema: SABADELL-VILAREAL B  (Llegit 23870 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
  • Gènere: Masculí
Re: SABADELL-VILAREAL B
« Respondre #40 el: 07 de Abril de 2009, 15:55:53 pm »
Curiosament, el partits que a priori són difícils els guanyem amb solvència. Jo crec que serà un 3 a 1 amb remuntada.  :visca :visca
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #41 el: 07 de Abril de 2009, 16:57:06 pm »
Curiosament, el partits que a priori són difícils els guanyem amb solvència. Jo crec que serà un 3 a 1 amb remuntada.  :visca :visca

Jo també espero guanyar per 3-1 o un altre resultat però guanyar,però això si una mica de clemència,!!!!SENSE REMUNTADA¡¡¡¡ que els cors ja no estan per histories
 :boig
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #42 el: 07 de Abril de 2009, 17:40:27 pm »
A aquestes alçades de temporada cada partit és una final i possiblement aquest va ser l'error fatal a Palma. Pensar que el partit estava guanyat i que no valia la pena cansar-nos pensant precisament en el Vilareal, és el que estem lamentant i el que ens farà suar la gota gorda el diumenge.
Tot i així podem guanyar, perquè els jugadors també saben que poden i que ara, més que mai, s'ha de donar tot, no val a badar i, esperem, que el Vilareal arribin pensant en com afrontar la promoció i que més que mai, tenen el campionat a tocar en els partits que jugaran com a locals.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #43 el: 07 de Abril de 2009, 19:52:11 pm »
A aquestes alçades de temporada cada partit és una final i possiblement aquest va ser l'error fatal a Palma. Pensar que el partit estava guanyat i que no valia la pena cansar-nos pensant precisament en el Vilareal, és el que estem lamentant i el que ens farà suar la gota gorda el diumenge.
Tot i així podem guanyar, perquè els jugadors també saben que poden i que ara, més que mai, s'ha de donar tot, no val a badar i, esperem, que el Vilareal arribin pensant en com afrontar la promoció i que més que mai, tenen el campionat a tocar en els partits que jugaran com a locals.

Exacto tú lo has dicho, los amarillos vendran pensando como jugarle a un equipo de calidad y nivel a los que se pueda encontrar en los Play Off, seguro que no irán a la NCA de turismo como hacen otros cuando juegan con el colista.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #44 el: 07 de Abril de 2009, 21:15:49 pm »

Jo també espero guanyar per 3-1 o un altre resultat però guanyar,però això si una mica de clemència,!!!!SENSE REMUNTADA¡¡¡¡ que els cors ja no estan per histories
 :boig

jo espero un 5-1 per guanyar el gol avarage :happy2:

CADETASBD

• Visitant
« Respondre #45 el: 08 de Abril de 2009, 08:33:32 am »
ENTRADAS 10€ SAP SI ANTICIPADES SON 8?? ALGU

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #46 el: 08 de Abril de 2009, 08:46:27 am »
ENTRADAS 10€ SAP SI ANTICIPADES SON 8?? ALGU

Segons la Web de radio Sabadell no hi ha rebaixa per la venda anticipada d'entrades,aixi que a 10€  :greedy:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #47 el: 08 de Abril de 2009, 12:41:06 pm »
Molte gent estarà fora, jo sóc un d'ells estic a un poblet que es diu Fernan Nuñez, a les afores de Cordoba on la meva parella té una casa, tornem dilluns de pasqua....

La casulaitat de l'assumpte és que l'any passat només em vaig perdre un partit a casa, va ser contra el Villarreal B...i aquest any... també!!! Per tan, jo mai podré dir que he vist jugar aquest equip....m'espero arribar a primera i jugar contra els del A...

Espero que quan rebi informació del partit el diumenge cap a les 7 siguin positives, m'entrestan salut i bons aliments!
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

CADETASBD

• Visitant
« Respondre #48 el: 08 de Abril de 2009, 14:30:57 pm »
no hay anticipadas?, lo k no puede ser k metan las de juvilado i juvenil a 5 i las otras a 10...
en serio... yo dandolo por la tele no voy xk ya podreis decir lo k kerais, pero 10€ es pasta prefiero ahorrar la entrada para el alcoyano i osasuna.... si subiesen los sueldos tanto como las entradas iria mas gente

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #49 el: 08 de Abril de 2009, 14:47:12 pm »
no hay anticipadas?, lo k no puede ser k metan las de juvilado i juvenil a 5 i las otras a 10...
en serio... yo dandolo por la tele no voy xk ya podreis decir lo k kerais, pero 10€ es pasta prefiero ahorrar la entrada para el alcoyano i osasuna.... si subiesen los sueldos tanto como las entradas iria mas gente

Las entradas las an bajado del precio habitual, creo que no nos podemos quejar más, semana santa, lunes festivo... mucha gente se va, lo dan por la tele, an decidido bajar los precios y creo que está bién  :yes:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #50 el: 08 de Abril de 2009, 15:35:16 pm »
Tot i així, crec que 10 euros és un preu prou just per tota la temporada a casa, que per això estem encara a segona B. Si tenim la sort de pujar, llavors que augmentin LLEUGERAMENT els preus. Em fot no poder venir a la NCA aket diumenge perquè seré fora, però podré veure'l per la TV, per sort. Ja no dic tornar-los el 3-0 de l'anada, perquè és molt complicat caçar-los per igualar-nos a punts com a mínim, però sí fer-los saber que el nostre camp és un fortí en els últims partits i per tant els podem doblegar. Seria genial fotre la primera part contra el sant adéu ( :icon_mrgreen:), però ja veurem.  :beer2
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat LUCENA

• Aleví
  • Missatges: 42
« Respondre #51 el: 08 de Abril de 2009, 18:16:40 pm »
SADELL 3  Villareal 0 A continuar la festa i Play-Off segur

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #52 el: 08 de Abril de 2009, 19:07:06 pm »
Per aquest partit el Vila-real B tindrà la baixa segura d'un jugador important com és Cristóbal per sanció. A més Gerard Bordas la setmana passada estaba tocat del turmell i tampoc és segura la seva participació.

Amb una mica de sort i amb les baixes que té la primera plantilla, casos de Pires, Javi Venta per sanció i Cazorla per lesió, no seria d'estranyar que pel partit que juguen dissabte savant el Màlaga i en previsió del que es jugaran la setmana vinent contra l'Arsenal, que algún jugador del filial anés també amb el 1r equip. Evidentment un dels que tindria més números seria Joan Tomàs, i tan de bo fos així.

Segons apunta RS el que no està gens clar és que el partit sigui ofert pel Canal 33. I és que a aquella mateixa hora TV3 emetria en directe el Numancia-Espanyol i per tan no faria el nostre. Aquesta temporada ja ha passat en més d'una ocasió que en un principi s'havia de fer un partit de 2a B diumenge per la tarda i no s'ha acabat fent perque han retransmès partits de Barça o Espanyol.

S'ha de guanyar aquest partit per oblidar el partit a Balears i per donar un pas gairebé definitiu a entrar entre els 4 primers!!

SOM-HI  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #53 el: 08 de Abril de 2009, 19:15:03 pm »
Segons apunta RS el que no està gens clar és que el partit sigui ofert pel Canal 33. I és que a aquella mateixa hora TV3 emetria en directe el Numancia-Espanyol i per tan no faria el nostre. Aquesta temporada ja ha passat en més d'una ocasió que en un principi s'havia de fer un partit de 2a B diumenge per la tarda i no s'ha acabat fent perque han retransmès partits de Barça o Espanyol.

Encara millor! Més gent serem a l'estadi...o no.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #54 el: 08 de Abril de 2009, 19:15:35 pm »
Per aquest partit el Vila-real B tindrà la baixa segura d'un jugador important com és Cristóbal per sanció. A més Gerard Bordas la setmana passada estaba tocat del turmell i tampoc és segura la seva participació.

Amb una mica de sort i amb les baixes que té la primera plantilla, casos de Pires, Javi Venta per sanció i Cazorla per lesió, no seria d'estranyar que pel partit que juguen dissabte savant el Màlaga i en previsió del que es jugaran la setmana vinent contra l'Arsenal, que algún jugador del filial anés també amb el 1r equip. Evidentment un dels que tindria més números seria Joan Tomàs, i tan de bo fos així.

S'ha de guanyar aquest partit per oblidar el partit a Balears i per donar un pas gairebé definitiu a entrar entre els 4 primers!!

SOM-HI  :ok
I al Chando no el poden agafar? perquè a mi em fa més por Chando que Joan Tomàs, almenys tinc la sensació que sense Chando aquest equip no seria el que és.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #55 el: 08 de Abril de 2009, 19:25:15 pm »
Seria una bona notícia si s'acava confirmant que Gerard Bordas acaba no jugant. M'enrecordo d'ell de l'any pasat i es un jugador que es molt bo i ens pot fer molt de mal. L'any pasat en circumstàncies semblants, jugantnos entrar al play off, al camp de La Bovila ens va marcar un gol i va donar una asistència, apart d'estar tot el partit desequilibran a la nostra defensa per banda i pel centre defensiu, ja que jugava d'extrem pero a la minima que tenia forat per endinsarsi dins l'area ho feia. Fisicament i futbolisticament s'asembla molt al Messi.
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #56 el: 09 de Abril de 2009, 10:24:54 am »

BA home, BAAAA  ;D ;D ;D :xin-xin :xin-xin :xin-xin
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #57 el: 09 de Abril de 2009, 14:37:07 pm »

BA home, BAAAA  ;D ;D ;D :xin-xin :xin-xin :xin-xin

Per que conformar-nos amb tres, quan sabem de ho bé que ho pot arribar a fer aquest sabadell!!!

Respecte a l'empat de contra el Balears.... només cal dir que valia més que fos aquella jornada que no pas aquesta contra el villarealB, no?
Si hi havia un partit per patir un entrebanc no hi havia cap millor que aquest!!
Així que ara mantinguem el cap alt.... que hem de tenir la moral mes alta que l'ALCOYANO!!
Ara més que mai A Sabadell som del Sabadell
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #58 el: 09 de Abril de 2009, 16:14:50 pm »
Doncs com confirma la web oficial finalment el partit no serà emès pel Canal 33.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #59 el: 09 de Abril de 2009, 16:25:46 pm »
Doncs com confirma la web oficial finalment el partit no serà emès pel Canal 33.

Doncs per una part millor així hauria de haver-hi mes gent al camp,per altre banda els que en marxat de vacances i el volien veure per la tele només tenen l'opció de tornar el diumenge,coses de la tele i els equips de 1ª divisió
 :grin2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡