Autor Tema: SABADELL-VILAREAL B  (Llegit 23832 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: SABADELL-VILAREAL B
« Respondre #200 el: 12 de Abril de 2009, 22:33:08 pm »
jo crec que avui hem vist el millor equip del grup i diria que de la categoria amb diferencia,ens an fotut un bany de joc i amb el 1-2 an fallat per posarse tranquilament 1-5 uns cops els pals altres de navas altres sols en 1 contra 1 la fotien fora.....i al final a sonat la flauta empat injust que sap a victoria i els play-off ja estan a tocar

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
« Respondre #201 el: 12 de Abril de 2009, 22:46:58 pm »
La veritat es q el villareal ha demostrat avui pq va lider. Kin ekipàs. He flipat amb lo ràpid que montaven els atacs, tenien les idees ben clares. El millor ekip que ha passat per la nova creu alta akestes ultimes temporades. Potser han merescut treure d'akí alguna cosa més pero bueno, altres vegades nosaltres hem estat millors q els contraris i hem perdut o empatat, així va el futbol.
Dagar tiu boooooo q wapo stas amb el cabell curt xDD

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #202 el: 12 de Abril de 2009, 23:48:11 pm »
Realment, el Villareal B m'ha semblat un equip de Segona A, claríssimament. A més, no se si us heu fixat però els nostres jugadors, al seu costat, semblaven els "7 enanitos". Eren tots molt alts i és una qüestió que diferencia els equips de Primera i Segona amb les categories inferiors, a part de ser grans jugadors van acompanyats d'una gran presència física.

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
  • Missatges: 829
« Respondre #203 el: 13 de Abril de 2009, 01:47:24 am »
La historia se repite
  Gol en el ultimo minuto y con 10
  Felicitar al equipo, felicitar a Ramón por los cambios últimamente siempre resuelven ellos.
  Felicitar al villarreal por su juego solo un pero la PREPOTENCIA de Juan Carlos Garrido y su falta de señorío
aun asistiendole la razón, que no le voy a discutir (aunque argumentos tengo) repito su ¡¡FALTA DE SEÑORIO!! 
¡¡¡¡¡AUPA SABADELL!!!!!
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #204 el: 13 de Abril de 2009, 10:28:21 am »
Bueno , no crec que descubreixi la coca-cola quan dic que el Villarreal "B" es el millor equip del grup amb diferencia, a dalt tenen dinamita pura, es increible!!! pero una cosa tinc clara aquests no pujan a segona"A", llastimosament son massa bons i els equips que engantxaran a la promocio no tenen el nostre camp, es trovaran amb camps petits sense espais i amb una pressió descomunal, aquests son el tipic equip que fot una lliga impresionant i despres no puja.
La unica nota negativa... el seu entrenador i las tonterias que va arribar a dir sobre el temps de descompte, despres de perdre 3 minuts amb els saques de banda o el temps que va perdre el seu porter(el mes fluix de tota la plantilla amb diferencia).
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #205 el: 13 de Abril de 2009, 10:42:28 am »
viendo lo visto hay que estar contentos con el punto conseguido ya me cogio paramarcharme, ya no hay quien nos pare a seguir la racha ANIMOS PODEMOS :beer2 :scut

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #206 el: 13 de Abril de 2009, 12:43:57 pm »
Mare meva! Ahir no m'ho podia creure quan vaig veure el resultat final. Per diversos problemes només vaig poder escoltar la 1a part de l'encontre i no presagiava un desenllaç així.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat maggot

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #207 el: 13 de Abril de 2009, 13:09:44 pm »
El Vilarreal B ens ha donat un bany en tota regla, però tot i jugar contra un equip que triangula tan bé i sap a cada moment el què ha de fer, el Sabadell ha lluitat fins a l'últim moment i ha conseguit un injust empat però que, sens dubte, pot valer una promoció.

Referent a l'àrbitre, crec que tot i no fer-ho gaire bé, les decisions claus ha encertat: la segona groga a Jaume és claríssima (no la protesta ni el propi jugador), el 1-2 NO és fora de joc, primer perquè el groguet està per darrera del defensa i segon perquè el passe el fa un dels nostres.

Crec que la promoció és a tocar, diria que amb 5 puntets més ja la tindrem: els 3 a casa contra l'Osasuna B i un parell d'empats (a casa contra el Alcoyano o als dos desplaçaments).

:bandera :bandera :banderaCENTRE D'ESPORTS SABADELL, ARA I SEMPRE :bandera :bandera :bandera

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #208 el: 13 de Abril de 2009, 13:47:29 pm »
Jaume va fer molt ben fet a provocar la falta de la seva expulsió ja que potser aquella jugada hagués acabat en gol del Vilareal. Se la va jugar però va donar ales a l'empat.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #209 el: 13 de Abril de 2009, 13:48:10 pm »
A mi també m'ha semblat un equipàs el Vila-real B. Ja no només per tècnica individual sino com juguen sense tenir la pilota. Els moviments i les contres mortíferes amb gran rapidesa. Tot un equipàs que no ens ha sabut/pogut guanyar. La realitat és que han tingut moltíssimes ocasions per sentenciar i si hagués acabat la cosa 1 a 4 fins i tot ningú hagués pogut dir res.

El fet és que no ha estat així i els nostres jugadors que en TOT el partit s'han deixat la pell ens han empatat i em salvat 1 punt molt important in-extremis. M'agrada veure que lluitem fins a l'últim instant i que tenim ganes de fer els play-off.

I sobretot una cosa, no ens pensem que si arribem a play-off ens trobem equips com el Vila-real B. La majoria serien com nosaltres i només algún altre filial podria jugar igual que ho va fer ahir el Vila-real.
A més diria que el seu entrenador també va dir que a la Nova Creu Alta van fer el millor partit de la temporada. Ni així ens han pogut guanyar. Sr Garrido per cert, no plori tan tenint l'equipàs que té. Si hagués marcat tot el que han fallat no hi hauria res a dir. A més la pèrdua de temps i el fet de celebrar la victòria dels seus defenses abans d'hora els han costat 2 punts. S'ha de ser més humil home!

Felicitar a TOTS els nostres jugadors i donar-los les gràcies per aquest empat que té regust a victòria i demostra que el tema Atlètic Balears va ser un accident.

SOM-HI  :ok
« Darrera modificació: 13 de Abril de 2009, 13:51:11 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #210 el: 13 de Abril de 2009, 15:00:43 pm »

La part positiva del resum de ahir es que el millor equip del grup i posiblement de tota la segona B i alguns equips de segona A, opinió que es bastant unanime, no només no va guanyar a la NCA sino que el sabadell li va mantenir el resultat amb un home menys i li va poder empatar :happy2: El Sabadell donç, també es un equipàs si ho mirem així  :mml: :mml:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #211 el: 13 de Abril de 2009, 19:59:21 pm »
Grande PIRRI en la rueda de prensa. Parece que se calló un poco el Sr Garrido cuando le recordastes que desde el minuto 90 al 93 se dedicaron a perder tiempo descaradamente en el corner.

Vaya personaje

Salud y a rematar la faena ante el Dènia...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #212 el: 14 de Abril de 2009, 10:06:15 am »
Estaremos en play off,pero hoy se ha visto la realidad no hay equipo para subir,ojala me equivoque, igualmente aunque no se suba en play off nose ha de criticar a estos jugadores ya q lo dan todo en el campo

DISCREPO: em jugat més de 80 minuts anant darrera en el marcador contra un altre gran equip. PRIMER, per que han tingut la potra de marcar molt ràpid. DESPRÉS, per que just després del nostre empat ens han marcat un gol en fora de joc.

Quan jugues sempre amb desaventatge d'un gol estàs obligat a ARRISCAR, i més amb un equip tant bo al davant. I quan arrisques, tens la sensació de que els altres juguen millor.

UNA DADA: no sé si et vas fixar peró gran part del partit es va disputar al mig camp del Villarreal. És a dir, jugavem avançats. Si no tinguessim res a pelar, haguéssim jugat al darrera.

HAN DEMOSTRAT que estan units, caràcter, ganes, il·lusió fins al darrer segon, lluita...   moltes coses. Fins i tot que estem fent millor segona volta que ningú.

Aquest any PODEM, i cal aprofitar-ho.

Recorda que als play-off només hi hauran dos equips com el Villarreal B: el Càdis i el Villarreal B. La resta, són equips com el nostre o l'Alcoyano -alguns- i més mediocres els altres. Peró són aquelles unes eliminatòries on a més, siguis l'equip que siguis, cal no tenir un mal dia com va tenir l'altre dia el Bayern a la Champions.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #213 el: 14 de Abril de 2009, 10:09:48 am »
A mi també m'ha semblat un equipàs el Vila-real B. Ja no només per tècnica individual sino com juguen sense tenir la pilota. Els moviments i les contres mortíferes amb gran rapidesa. Tot un equipàs que no ens ha sabut/pogut guanyar. La realitat és que han tingut moltíssimes ocasions per sentenciar i si hagués acabat la cosa 1 a 4 fins i tot ningú hagués pogut dir res.

El fet és que no ha estat així i els nostres jugadors que en TOT el partit s'han deixat la pell ens han empatat i em salvat 1 punt molt important in-extremis. M'agrada veure que lluitem fins a l'últim instant i que tenim ganes de fer els play-off.

I sobretot una cosa, no ens pensem que si arribem a play-off ens trobem equips com el Vila-real B. La majoria serien com nosaltres i només algún altre filial podria jugar igual que ho va fer ahir el Vila-real.
A més diria que el seu entrenador també va dir que a la Nova Creu Alta van fer el millor partit de la temporada. Ni així ens han pogut guanyar. Sr Garrido per cert, no plori tan tenint l'equipàs que té. Si hagués marcat tot el que han fallat no hi hauria res a dir. A més la pèrdua de temps i el fet de celebrar la victòria dels seus defenses abans d'hora els han costat 2 punts. S'ha de ser més humil home!

Felicitar a TOTS els nostres jugadors i donar-los les gràcies per aquest empat que té regust a victòria i demostra que el tema Atlètic Balears va ser un accident.

SOM-HI  :ok

Crec que els va afavorir molt que la pilota anés tan ràpida, gràcies a que plovia.

I amb aixó estic amb tu: ens va visitar el millor equip de tota la 2aB. Ara només falta que quedin primers, guanyin la promoció i evitar trobar-los en eliminatòries.
I 100% amb tu que els equips que ens trobarem als play-off's no seran tècnicament tan bons... ni de conya. El Villarreal té jugadors que, de sobres, aviat podran jugar a 1a divisió.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #214 el: 14 de Abril de 2009, 18:34:44 pm »
Després de veure les imatges del partit, doncs no vaig poder anar al camp  :Hecho_polvo: vam tenir molta sort de que no ens fotessin 4 o 5. Per tant mirant els 2 últims partits consideraria que de 3 punts que hauriem d'haver guanyat n'hem sumat 2, cosa que no està gens malament, doncs si mireu els resultats de la jornada veureu que tots els equips de baix estam apretant, treient les urpes per esgarrapar punts. Mireu l'at. Balears que ens va empatar la setmana passada, aquesta ha guanyat al benidorm a domicili, l'alzira empata amb el barça B i el sant andreu també empata amb un dels de baix crec. Per tant ara guanyar és molt car i molt difícil. El partit de Denia suposo que serà així, molt difícil i que si guanyessim seria com guanyar al Villareal o alcoia.
Confio en que els perseguidors ho tinguin igual de dificil per guanyar i que a l'última jornada no hi hagi el barça B pel mig per entrar en el play off enlloc nostre, doncs segur que pagaria una morterada al alcoia per guanyar encara que no si juguin res.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #215 el: 14 de Abril de 2009, 18:58:56 pm »
 :bandera :bandera :bandera

Algú em pot explicar el segon gol del Vila-real, a mi em va semblar que la pilota li pasa un jugador del Sabadell i això anul·la el fora de joc,a no ser que vingues del darrera,per radio Sabadell varen dir que no era fora de joc,jo estava envoltat de paraigües i no tenia tota la visió del camp

:blush:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #216 el: 14 de Abril de 2009, 19:07:35 pm »
El segon gol del Vila-real ve precedit d'una jugada en que un groguet es tira a terra fent "cuento", el Morales poca vista llença la pilota fora, algú en diu fair play, quan era evident que feia comèdia i no cal tirar la pilota fora, la teniem ben controlada i a punt de contraatac. El contrari amb el fair play que el carecteritza ens torna la pilota a DNavas i pressiona fort a tot el nostre equip. Llença llarg Dnavas a la banda dreta la pilota va a Joel que la perd rebent falta, els grocs rtecuperen la pilota i llavors ve tot el que dieu

Però que quedi clar, vam regalar una pilota que era ben nostra. Aquest errors puntuals poden decidir un partit

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #217 el: 14 de Abril de 2009, 20:37:04 pm »
El segon gol del Vila-real ve precedit d'una jugada en que un groguet es tira a terra fent "cuento", el Morales poca vista llença la pilota fora, algú en diu fair play, quan era evident que feia comèdia i no cal tirar la pilota fora, la teniem ben controlada i a punt de contraatac. El contrari amb el fair play que el carecteritza ens torna la pilota a DNavas i pressiona fort a tot el nostre equip. Llença llarg Dnavas a la banda dreta la pilota va a Joel que la perd rebent falta, els grocs rtecuperen la pilota i llavors ve tot el que dieu

Però que quedi clar, vam regalar una pilota que era ben nostra. Aquest errors puntuals poden decidir un partit

Totalment d´acord Vic, això de llençá la pilota fora es prehistòric. Ara ho ha de decidir l´arbitre......que ho fem nosaltres en una pachanga amateur vale pero en aquets nivells avui en dia es inaudit :rant: :rant:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #218 el: 15 de Abril de 2009, 12:37:13 pm »
El segon gol ve d'una pèrdua de pilota del Prades que estava rodejat per tot arreu i ningú el recolzava, i ens van montar una contra de pissarra, mentre els nostres sortien a l'atac!
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #219 el: 15 de Abril de 2009, 19:28:33 pm »
:bandera :bandera :bandera

Algú em pot explicar el segon gol del Vila-real, a mi em va semblar que la pilota li pasa un jugador del Sabadell i això anul·la el fora de joc,a no ser que vingues del darrera,per radio Sabadell varen dir que no era fora de joc,jo estava envoltat de paraigües i no tenia tota la visió del camp

:blush:

Veient les imatges del segon gol a la web de www.magnetic2.com crec que no es Prades qui retrassa la pilota sino que és un migcampista del Villarreal B qui s'anticipa i avança la pilota cap al davanter, per tant, crec que és fora de joc claríssim.