Autor Tema: PRIMA DE 300.000 EUROS AL BARÇA B PER ENTRAR AL PLAY-OFF  (Llegit 4637 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: PRIMA DE 300.000 EUROS AL BARÇA B PER ENTRAR AL PLAY-OFF
« Respondre #20 el: 02 de Abril de 2009, 15:07:04 pm »
Doncs jo posats a elegir, m'agradaria que es classifiques l'Ontinyent, aixi només hi hauria un català, nosaltres, i si algun partit del play off no hi puc anar perque es massa lluny o pel put.. treball, almenys el podré veure per la tele o per la pantalla gegant com el dia del Caudal a la plaça sant roc ..  ja que farien tots els partits per TV3, si es classifica el Barça segurament ens donguin intervals de 5 minuts  ;D
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #21 el: 02 de Abril de 2009, 16:53:33 pm »
Doncs jo posats a elegir, m'agradaria que es classifiques l'Ontinyent, aixi només hi hauria un català, nosaltres, i si algun partit del play off no hi puc anar perque es massa lluny o pel put.. treball, almenys el podré veure per la tele o per la pantalla gegant com el dia del Caudal a la plaça sant roc ..  ja que farien tots els partits per TV3, si es classifica el Barça segurament ens donguin intervals de 5 minuts  ;D

Ahi te has pasado. Como mucho pondrían el resultado en un cartelito debajo de la pantalla... ;D
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #22 el: 02 de Abril de 2009, 18:52:40 pm »
Sí que les sobran los cuartos a los de Les Corts... :ejem Si les dan 300.000€ sólo por llegar al play-off, ¿qué les darán si suben? O mejor dicho, si les dan 300.000€ al filial por hacer play-off, ¿que les pagarán a los de la primera plantilla por ganar algo? :rolleyes2:

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #23 el: 02 de Abril de 2009, 19:52:48 pm »
 :bandera :bandera :bandera
Desenganyeu-vos el Barça enguany a de,com a mínim, fer el play-off es mes jo diria que ha de pujar per "qüestió d'estat" el mateix que va pujar el Girona la temporada passada, el Roche ja ho va deixar preparat,i això ho veurem quan el Sabadell vagi al mini, si la classificació va comprimida com ara i no es guanya amb una claredat absoluta  veurem que passa.
 :mmmm :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #24 el: 02 de Abril de 2009, 20:04:50 pm »
los humillaremos en su propio campo y les dejaremos con la miel en los labios y sin esos 300.000 euros  :visca
@javi_gt86

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #25 el: 02 de Abril de 2009, 20:43:07 pm »

Ahi te has pasado. Como mucho pondrían el resultado en un cartelito debajo de la pantalla... ;D

ja m'ho semblava a mi que tv_res no conecterien en cap altre camp de futbol si és que jugués els playoff el BarçaAt

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #26 el: 03 de Abril de 2009, 00:09:23 am »
A mi la verdad si no es el Sant andreu el otro que se clasifica, siempre y cuando nosotros nos clasifiquemos, prefiero que lo haga el Ontiñent...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #27 el: 03 de Abril de 2009, 00:44:48 am »
Prima també pels jugadors del Santa Eulària per evitar el descens. En aquest cas de 30.000 euros.

http://www.ultimahora.es/ibiza/segunda-ib.dba?-1+1009+468172
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #28 el: 04 de Abril de 2009, 18:52:52 pm »
demoment avui no han guanyat, Barça b 0 -  València b 0

il·capo

• Visitant
« Respondre #29 el: 14 de Abril de 2009, 18:44:48 pm »
Hay que pasar del BARCELONA,nosotros ha lo nuestro.Ellos son otro mundo conparado con el SABADELL
Sii, el dinero

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #30 el: 14 de Abril de 2009, 19:09:11 pm »

A veure si ja sort i s'estalvien la prima,malgrat que crec que si que faran les eliminatòries :ike:.
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡