Sempre mos vanagloriem de ser una gran afició, de fer desplaçaments massius, de respondre a l’equip en les grans cites, però tenim un problema a la grada, i que mos fa mal al nom del club.
Però lo que me fa vergonya, és que esta afició tant gran, que se la sentia xisclar per la ràdio animant sense desfallir, que esta temporada contra Benidorm ja va fer un desplaçament gran per el que s’acostume a segona b, i per el que m’han dit a Santa Coloma també va demostrar que era grandiosa, se vegi tacat per les accions de quatre que sota el nom d’una penya, es dediquen a fer el vàndal i brètol allà on van.
No pot ser que les aficions rivals tinguen por de venir al nostre estadi, que renunciem a part de la recaptació a canvi de que estos campin a sus anchas per les grades de l’estadi, i que a sobre, en alguns desplaçaments tinguin un comportament lamentable amb els seguidors dels altres equips. Desprès mos passa lo que a Benidorm, que els seus monos van venir a insultar als arlequinats presents, inclosos persones grans i nens. Si és lo que fan ells, lo mateix.
A sobre, esta setmana, amb ràbia me conten que el foro de l’últim equip contra el que vem jugar, el Sant Andreu, del qual soc soci i accionista, puix que vaig viure allà un temps i vaig tenir l’honor de treballar per Gaspart primer i per el club desprès, va entrar-hi un tal rufo, que s’identificava com a soci del Sabadell a insultar a tort i a dret a tots els contertulis d’allà i a provocar i amenaçar a diversos foreros d’allà. Este tio o és ******* o fuma porros. Les coses entre ultres, son entre ultres, i no s'han de ficar als demés per enmig.
Tenim una bona afició, però mos falten millorar moltes coses, i una d’elles, son estos problemes que tenim enquistats fa anys al club. Quan mos treiem de sobre estos problemes, desprès serem una afició de primera.
I per a les ments despistades, no me referesc als Hooligans Vallès, me referesc a alguns que van de ser d'esta penya i no saben ni l'any de fundació del club. I lo mateix podria dir dels Desperdicis.