Autor Tema: Que no decaigui ara l'ànim. Estem a un pas !!  (Llegit 912 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Que no decaigui ara l'ànim. Estem a un pas !!
« el: 06 de Abril de 2009, 22:14:20 pm »
Jo no vaig estar a Palma, però vaig escoltar el partit per ràdio i he vist un petit resum. Vist i escoltat em puc imaginar, ni que sigui una mica, la relliscada que vam patir al camp del cuer. Ja sé que la imatge i la pu.tada per als qui van viatjar pensant en tres punts més fan mal i sap greu, però també crec que em de confiar ara més que mai i aixecar-nos després d'aquest inesperat resultat.

Jo, i molts d'altres al minut 70 a Santa Coloma no paràvem de dir que un 0 a 0 era un gran resultat per nosaltres. Finalment vam acabar guanyant a l'últim minut. També era un gran resultat el 1 a 1 de Paterna i a l'últim minut vam acabar guanyant..... Amb tot això vull dir que segurament el 100% de gent que mira el forum, directius, jugadors i entrenadors haurien firmat amb els ulls tancats arribar a la jornada 34, just abans de rebre al Vila-real B a casa amb 58 punts a 7 del 5è.
Fins i tot equips rivals com Badalona, Lleida, Sant Andreu, Barça Atlètic..... canviarien la seva situació a la taula per la nostre. Segur.

Durant moltes jornades em estat durs amb l'equip, però també em de ser justos i veure que amb la magnífica trajectòria que portem en aquesta segona volta només podem confiar amb els jugadors bàsicament perque s'ho han currat i ens han fet il·lusionar. Gràcies a ells som on som ara mateix.

Estem davant una oportunitat històrica que no es repeteix massa sovint, malhauradament, i resten "només" 450 minuts de lliga. Ara més que mai, ni que s'hagi donat una mala imatge a Palma s'ha d'estar amb l'equip, amb l'entrenador i amb la directiva. Només ens val apoiar, perque els èxits que es puguin aconseguirs, seran sense dubte els nostres i també seriem qui més ho disfrutaria.

Estem en una gran posició, i per poc que sortim CADA diumenge dels 5 que resten amb ambició i ganes, segur que estarem a la jornada 38 entre els 4 primers. Ara bé, també he de dir que si amb tot això no hi acabem i perdem aquesta diferència de punts, no mereixem jugar unes eliminatòries. Només mereixeriem seguir un any més a la 2a B. És una oportunitat única (si es puja o no ja és una altra cosa), que NO volem ni podem desaprofitar.

Ja per acabar m'agradaria que la il·lusió es mantingués intacta de tota l'afició i també voldria demanar als jugadors, que per ells mateixos i sobretot per tots nosaltres que ens portin a lluitar per intentar pujar a 2a A.

SOM-HI  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
Re: Que no decaigui ara l'ànim. Estem a un pas !!
« Respondre #1 el: 06 de Abril de 2009, 22:22:57 pm »
Jo no vaig estar a Palma, però vaig escoltar el partit per ràdio i he vist un petit resum. Vist i escoltat em puc imaginar, ni que sigui una mica, la relliscada que vam patir al camp del cuer. Ja sé que la imatge i la pu.tada per als qui van viatjar pensant en tres punts més fan mal i sap greu, però també crec que em de confiar ara més que mai i aixecar-nos després d'aquest inesperat resultat.

Jo, i molts d'altres al minut 70 a Santa Coloma no paràvem de dir que un 0 a 0 era un gran resultat per nosaltres. Finalment vam acabar guanyant a l'últim minut. També era un gran resultat el 1 a 1 de Paterna i a l'últim minut vam acabar guanyant..... Amb tot això vull dir que segurament el 100% de gent que mira el forum, directius, jugadors i entrenadors haurien firmat amb els ulls tancats arribar a la jornada 34, just abans de rebre al Vila-real B a casa amb 58 punts a 7 del 5è.
Fins i tot equips rivals com Badalona, Lleida, Sant Andreu, Barça Atlètic..... canviarien la seva situació a la taula per la nostre. Segur.

Durant moltes jornades em estat durs amb l'equip, però també em de ser justos i veure que amb la magnífica trajectòria que portem en aquesta segona volta només podem confiar amb els jugadors bàsicament perque s'ho han currat i ens han fet il·lusionar. Gràcies a ells som on som ara mateix.

Estem davant una oportunitat històrica que no es repeteix massa sovint, malhauradament, i resten "només" 450 minuts de lliga. Ara més que mai, ni que s'hagi donat una mala imatge a Palma s'ha d'estar amb l'equip, amb l'entrenador i amb la directiva. Només ens val apoiar, perque els èxits que es puguin aconseguirs, seran sense dubte els nostres i també seriem qui més ho disfrutaria.

Estem en una gran posició, i per poc que sortim CADA diumenge dels 5 que resten amb ambició i ganes, segur que estarem a la jornada 38 entre els 4 primers. Ara bé, també he de dir que si amb tot això no hi acabem i perdem aquesta diferència de punts, no mereixem jugar unes eliminatòries. Només mereixeriem seguir un any més a la 2a B. És una oportunitat única (si es puja o no ja és una altra cosa), que NO volem ni podem desaprofitar.

Ja per acabar m'agradaria que la il·lusió es mantingués intacta de tota l'afició i també voldria demanar als jugadors, que per ells mateixos i sobretot per tots nosaltres que ens portin a lluitar per intentar pujar a 2a A.

SOM-HI  :ok

No puc estar més d´acord ¡¡¡¡     :ok

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat davi19

• Infantil
  • Missatges: 229
  • a por la cultural
« Respondre #2 el: 06 de Abril de 2009, 23:47:45 pm »
estoi de akuerdo kontigo al 100% es mas nos daran una alegria este año

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #3 el: 07 de Abril de 2009, 05:46:49 am »
 :bandera :bandera :bandera :bandera

Doncs si ara s'ha d'empenyer l'equip el mes amun posible,a l'acabar la temporada ja parlarem de la trajectoria del equip. :anims :anims :anims
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #4 el: 07 de Abril de 2009, 09:05:04 am »

Jo, fins que no tinguem la permanència asegurada...  jejeje

A veure, primer de tot que tenim els dos peus per jugar l'any que ve la copa del rei. I peu i mig a les eliminatòries d'ascens.
Si ara mateix estiguessim set punts per sota del quart classificat ho veuríem impossible, que és com ens veuen els que ara hi son.

Quedarem segons o tercers, tot depen dels quatre resultats que venen si ens permeten estar a tres de l'Alcoià restant el darrer partit a casa amb ells. Potser així, sí seriem segons. Ara be, veig tant complicat quedar segons com quedar quarts o per sota.

I es que el Sant Andreu té dues visites en teoria fàcils (sta eulalia i balears), peró té tres cocos a casa (grama, lleida i villarreal potser jugant-se el liderat); el Barça B potser és qui té millor calendari peró amb tres visites (Ontinyent i Sabadell a casa, per Alzira, oriola i Benidorm fora potser tots tres jugant-se algo), o el Badalona amb el seu incòmode calendari (Gavà i Alzira a casa, fora va a Terrassa, València i Ontinyent)...

Segons la regularitat que porten darrerament, és molt difícil que dos equips sumin en només 5 jornades 10 o més punts. No parlo de que ho faci un equip, sinó dos dels nostres perseguidors, ja que a més equips durillos com Osasuna B, Grama, Terrassa, Gavà i sobretot València, Dènia i Benidorm se la juguen per no decaure a la plaça de promoció de descens.

OJO AQUESTA SETMANA al Sta Eulalia vs St Andreu, ja que si guanyen els locals aquests es posaríen a tiro de la salvació visitant set dies després el camp del Balears. Aixó podria tornar la zona de salvació en "una pelea de gallos" que, a nosaltres, ens beneficiaria molt.

A lo que anavem, suposant que dos equips dels nostres perseguidors no sumin 10 o més punts, aixó voldria dir que al Sabadell amb només 4 punts en 5 partits en tindria més que prou, és a dir amb números de descens. Amb aixó crec que si guanyem aquest diumenge podríem fer tranquilament provatures les properes jornades de cara als play-offs, que sí serien segurs.

aquesta setmana...

terrassa - badalona  X
valència b - alcoyano  2
alzira - barça b  2
ontinyent - osasuna b  1
sabadell - villarreal b  1
sta eulalia - st andreu  X
gramenet - lleida  1

68: alcoià
66: villarreal b
61: sabadell
54: barça b

53: st andreu
51: badalona
51: ontinyent
49: lleida

Amb tot, ja us dic que un empat i una derrota no seria cap trauma. Només amb 4 de 15 fem, ho veureu.
Ara be, amb els partits d'aquesta setmana ens podríem posar a 9 a falta de omés 4 partits.

A sobre, aquesta vegada se'ns està donant millor els de amunt que els de sota, bona senyal.
I per rematar-ho, tenim molts homes-gol, el nostre equip no s'està basant en un o dos golejadors.

Així que...

SOM-HI SABADELL!!

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #5 el: 07 de Abril de 2009, 11:01:07 am »
PERFECTO!!!  ANIMO SABADELL

Estoy de acuerdo con MUTIO y KITANOVSKY.

:clap2 :clap2 :clap2

vinga sabadell!!!
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #6 el: 07 de Abril de 2009, 13:29:23 pm »
Ànim i il.lusió més que mai, això sí que no pot decaure.
 Feia moltíssim temps que no estavem en una situació com aquesta, i senzillament penso que ho hem de disfrutar i assaborir.
Crec que no ens podem deixar portar per una eufòria excessiva, i ser conscients que tot és molt difícil (prudencia). Però per això mateix, més merit té la trajectoria, i per tant, amb més motiu que mai, la il.lusió ha d'estar a tope.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #7 el: 07 de Abril de 2009, 21:21:01 pm »
Anims,força i endavant,que podem,collons.....!!!!!! :scut :bandera
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #8 el: 08 de Abril de 2009, 00:06:14 am »
PODEMOS
« Darrera modificació: 08 de Abril de 2009, 00:25:22 am per X-Men Aigua »