La meva resposta és un clar NO.
Jugarem el Play Off pero no arrivarem a superar les 3 rondes que s'han de disputar, potser una ronda la passaríem pero que una segona o tercera ronda pràcticament asseguraria que no.
Fràncament no em vec passant una ronda a doble partit contra equips com la Ponferradina, la Cultural Leonesa, Leganés, Ejido, Jaén... alguns d'ells amb un passat recent a la divisió de Plata del futbol espanyol i d'altres que directament ja em fa por tan el nom com l'ambient que ens hi podem trobar en el seu camp (especialment parlo dels equips andalussos). No se, vale que em fet una segona volta de cine, vale que em guanyat a camps difícils i d'equips d la part alta com el Narcís Sala per exemple, pero que igualment, per a mi les referències com a camps i rivals complicats serien Alcoià i Villarreal B i de moment amb ells 2 només em sigut capaços de sumar 1 punt de 9 possibles (faltant encara el partit a casa contra l'Alcoià).
Tan de bo m'equivoqui, pero serà molt molt difícil passar 3 rondes i de 8 equips esser el millor.