Enquesta

SINCERAMENTE, CREN QUE PASAREMOS EL PLAY-OFF??

SI
33 (58.9%)
NO
23 (41.1%)

Total de vots: 53

Autor Tema: PLAY OFF  (Llegit 2720 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
  • Gènere: Masculí
Re: PLAY OFF
« Respondre #20 el: 20 de Abril de 2009, 21:41:43 pm »
A mi el que em fa més por és el R. Jaén, sambla predestinat a pujar i té una davantera molt bona amb Arriaga (a Segona A l'any passat amb l'Albacete em sembla) i Geni (provinent del Rayo V.).
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 20 de Abril de 2009, 21:55:54 pm »
Jo crec que la clau pot ser passar la primera eliminatòria. Si la passem, molts nervis quedaràn enrera i si tenim la sort de que en la segona eliminatòria no ens toqui cap dels dos primers eliminats i la passem, jo crec que la tercera tenim altes possibilitats de passar-la. I a la tercera eliminatòria estic segur que veuria fet realitat un gran somni, veure la NCA plena de gom a gom, per primer cop a la meva vida, per veure al CES.  :plora  No vull ni pensar-ho. Anem partit a partit.

Desconnectat davi19

• Infantil
  • Missatges: 229
  • a por la cultural
« Respondre #22 el: 21 de Abril de 2009, 01:13:47 am »
yo kreo ke si ke pasaremos pero ke estas eliminatorias seran kuestion de suerte, tb kreo ke tb dependera muxo de nosotros de kuantos seamos en el campo animando :ok :bandera :scut

Desconnectat cadizmo

• Aleví
  • Missatges: 54
« Respondre #23 el: 28 de Abril de 2009, 16:05:52 pm »
solo 2 plazas para tantos equipos..... apelemos a la epica y la suerte..en los play off siempre  el mejor no sube es lo que oca
ese cadiz oe!