Enquesta

SINCERAMENTE, CREN QUE PASAREMOS EL PLAY-OFF??

SI
33 (58.9%)
NO
23 (41.1%)

Total de vots: 53

Autor Tema: PLAY OFF  (Llegit 2721 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

il·capo

• Visitant
PLAY OFF
« el: 08 de Abril de 2009, 23:42:22 pm »
Pues esta es mi pregunta,

y espero que sean sinceros.

No salen nombres en la votacion. Dejemos nuestro corazon a un lado y votemos con la cabeza

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re: PLAY OFF
« Respondre #1 el: 09 de Abril de 2009, 06:17:49 am »
 :bandera :bandera

Jo segueixo pensan que ens anirà molt just,!!! pro que cara¡ !!!  es clar que si  :mml:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat BERNARDO

• Aleví
  • Missatges: 85
« Respondre #2 el: 09 de Abril de 2009, 17:03:06 pm »
Si, pasaremos el play off. ¿Porqué no?. Este equipo este año tiene "buena estrella". Aunque habrá que dar el 400% (200- jugadores+100-afición+100-directiva, esponsor, instituciones, etc). Por lo tanto: PODEMOS, DEBEMOS Y QUEREMOS subir a 2ªA.   

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #3 el: 09 de Abril de 2009, 17:14:11 pm »
SI
i no tinc arguments, és una convicció que la tinc des d'abans de començar la temporada,
Quan vam baixar a tercera vaig pensar que ens enfonsavem definitivament o resurgiem i resurgir vol dir estabilitzar-se a segona com a mínim.
tot és quiestió de fe, la meva fe és atea, la meva fe és arlekinada

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #4 el: 12 de Abril de 2009, 12:51:43 pm »
yo pienso que si  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
  • Missatges: 829
« Respondre #5 el: 13 de Abril de 2009, 02:53:58 am »
LLegaremos al Play-off  pero pasarlo este año esta mas dificil que nunca
espero equivocarme y estar el año que viene en 2ª
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

il·capo

• Visitant
« Respondre #6 el: 13 de Abril de 2009, 12:46:45 pm »
Yo lo digo por eso, estoy 100% que llegaremos al Play-off, pero luego estan majetes del grupo 4, que no veas. Si tenemos la serte de no cruzarnos con ellos,  hay más posiblidades de subir

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #7 el: 13 de Abril de 2009, 19:24:30 pm »
La verdad es que confio en nuestras posibilidades, pero no es algo que dependa solo de nosotros. Segun la posicion final en la que quedemos y en la que queden equipos de otros grupos sera mas o menos asequible.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #8 el: 14 de Abril de 2009, 08:26:17 am »
Jo crec que el podem passar. El problema està en que són tres eliminatories i tres eliminatories són molt dificils de passar, inclús per als equips de més potencial de la categoria. Però hem de creure amb la intel·ligencia i qualitat dels nostres jugadors i sobretot hem de somiar amb una NCA amb 15.000 persones. He revisat els camps dels actuals tercers de les altres categories i els seus camps són de 8.000-10.000 persones, aixó sí algún d'ells completament cobert amb lo que això implica a nivell de ressonancia, per tant estem obligats a omplir la NCA si volem tenir opcions.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #9 el: 14 de Abril de 2009, 19:04:27 pm »
 :bandera :bandera :bandera

Només m'agradaria tindre la mateixa sort de les eliminatòries de quan varem pujar de tercera :thumbsup:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #10 el: 18 de Abril de 2009, 05:46:20 am »
amb el cap diria que no i amb el cor si......ara be si es confirmen certs rumors que m'han arribat de gent "de arriba"el sabadell aquest any puja encara que no esperaven intentar-ho fins la propera temporada...veurem si es cert :ejem :ejem

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #11 el: 18 de Abril de 2009, 18:07:15 pm »
La meva resposta és un clar NO.
Jugarem el Play Off pero no arrivarem a superar les 3 rondes que s'han de disputar, potser una ronda la passaríem pero que una segona o tercera ronda pràcticament asseguraria que no.

Fràncament no em vec passant una ronda a doble partit contra equips com la Ponferradina, la Cultural Leonesa, Leganés, Ejido, Jaén...  alguns d'ells amb un passat recent a la divisió de Plata del futbol espanyol i d'altres que directament ja em fa por tan el nom com l'ambient que ens hi podem trobar en el seu camp (especialment parlo dels equips andalussos). No se, vale que em fet una segona volta de cine, vale que em guanyat a camps difícils i d'equips d la part alta com el Narcís Sala per exemple, pero que igualment, per a mi les referències com a camps i rivals complicats serien Alcoià i Villarreal B i de moment amb ells 2 només em sigut capaços de sumar 1 punt de 9 possibles (faltant encara el partit a casa contra l'Alcoià).

Tan de bo m'equivoqui, pero serà molt molt difícil passar 3 rondes i de 8 equips esser el millor.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #12 el: 18 de Abril de 2009, 19:11:24 pm »
La meva resposta és clara;

Si ens ho creiem tots (jugadors, cos tècnic, Directiva i afició)            SI
Si no ens ho creiem                                                                   NO

Qun vàrem jugar el "play-off" de la temporada 2000-2001, teniem l´estament arbitral en contra i no ens ho créiem (apart d´haver arrivat "sense gasolina").   Lo primer sembla ésser que no succeirà, lo segon depèn de tots nosaltres....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #13 el: 18 de Abril de 2009, 19:14:58 pm »
La meva resposta és clara;

Si ens ho creiem tots (jugadors, cos tècnic, Directiva i afició)            SI
Si no ens ho creiem                                                                   NO

Qun vàrem jugar el "play-off" de la temporada 2000-2001, teniem l´estament arbitral en contra i no ens ho créiem (apart d´haver arrivat "sense gasolina").   Lo primer sembla ésser que no succeirà, lo segon depèn de tots nosaltres....

Una molt bona reflexió....CREC AMB EL SABADELL....La propera temporada a segona A  :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #14 el: 18 de Abril de 2009, 20:24:30 pm »
Si, i ja toca. :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #15 el: 18 de Abril de 2009, 23:10:21 pm »
jo crec que SI, es complicat però tenim que confiar en el nostre equip

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #16 el: 19 de Abril de 2009, 14:50:23 pm »
Este play off será de los más difícil, motivado por el cambio del sistema, pero una vez clasificados, tendremos nuestra posibilidades de lograrlo, claro que SI. Una vez clasificados estaríamos a 6 partidos del ascenso.

:anims     :trebol    :scut    :trebol    :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #17 el: 19 de Abril de 2009, 16:07:42 pm »

Depen ,  per mi , si guanyem al Far$a B pujem a Segona A.
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #18 el: 19 de Abril de 2009, 16:46:39 pm »
La meva resposta és un clar NO.
Jugarem el Play Off pero no arrivarem a superar les 3 rondes que s'han de disputar, potser una ronda la passaríem pero que una segona o tercera ronda pràcticament asseguraria que no.

Fràncament no em vec passant una ronda a doble partit contra equips com la Ponferradina, la Cultural Leonesa, Leganés, Ejido, Jaén...  alguns d'ells amb un passat recent a la divisió de Plata del futbol espanyol i d'altres que directament ja em fa por tan el nom com l'ambient que ens hi podem trobar en el seu camp (especialment parlo dels equips andalussos). No se, vale que em fet una segona volta de cine, vale que em guanyat a camps difícils i d'equips d la part alta com el Narcís Sala per exemple, pero que igualment, per a mi les referències com a camps i rivals complicats serien Alcoià i Villarreal B i de moment amb ells 2 només em sigut capaços de sumar 1 punt de 9 possibles (faltant encara el partit a casa contra l'Alcoià).

Tan de bo m'equivoqui, pero serà molt molt difícil passar 3 rondes i de 8 equips esser el millor.

Agafo la resposta de l'amic Ferni, perque es a qui tinc mes confiança en contestar...

Em foteu molta gracia els que opineu dels equips dels altres grups com a grans bèsties... quants partits heu vist d'aquests equips aquest any? El Leganés gran equip? Doncs en les ultimes 4 jornades ha encaixat dos 6-0's.
Com el Villarreal B no en trobaràs un altre... ni el Cadiz, que es un altre lider destacat juga com el Villarreal B... i et recordo que el vam empatar a casa amb un menys amb decisions arbitrals en contra i amb baixes grans...

Mireu-vos partits d'altres grups abans de dir que els demés som besties i nosaltres gnomos...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #19 el: 20 de Abril de 2009, 15:03:56 pm »

Aquest any podem nois.
Recordeu que els possibles rvals són de 2aB !!

I que el nostre grup es més fort. Sinó mireu els equips que els configuren i dades.