Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.
Radio Sabadell per Internet s'esconyat, algu li passa el mateix, anim que comença i el Dénia mossega
Cita de: Inda en 19 de Abril de 2009, 18:05:44 pmRadio Sabadell per Internet s'esconyat, algu li passa el mateix, anim que comença i el Dénia mossega Se escucha bien.
Cita de: labtec en 19 de Abril de 2009, 18:08:02 pmCita de: Inda en 19 de Abril de 2009, 18:05:44 pmRadio Sabadell per Internet s'esconyat, algu li passa el mateix, anim que comença i el Dénia mossega Se escucha bien.A mi no me funcionaaaaaaaaaaaa aaa
Cita de: Razz en 19 de Abril de 2009, 18:15:31 pmCita de: labtec en 19 de Abril de 2009, 18:08:02 pmCita de: Inda en 19 de Abril de 2009, 18:05:44 pmRadio Sabadell per Internet s'esconyat, algu li passa el mateix, anim que comença i el Dénia mossega Se escucha bien.A mi no me funcionaaaaaaaaaaaa aaa Jo he aconseguit entrar clickant desesperadament una i altra vegada fins a trobar un foradet, segueix provant amb fe i entraràs P.d.- Jo un dia estava desesperat perque tampoc podia entrar i no m'enrecordava que la ràdio normal encara existia i la tenia al costat del pc eh ?
Cita de: GUTI en 19 de Abril de 2009, 18:18:53 pmCita de: Razz en 19 de Abril de 2009, 18:15:31 pmCita de: labtec en 19 de Abril de 2009, 18:08:02 pmCita de: Inda en 19 de Abril de 2009, 18:05:44 pmRadio Sabadell per Internet s'esconyat, algu li passa el mateix, anim que comença i el Dénia mossega Se escucha bien.A mi no me funcionaaaaaaaaaaaa aaa Jo he aconseguit entrar clickant desesperadament una i altra vegada fins a trobar un foradet, segueix provant amb fe i entraràs P.d.- Jo un dia estava desesperat perque tampoc podia entrar i no m'enrecordava que la ràdio normal encara existia i la tenia al costat del pc eh ? Doncs jo tampoc el puc escoltar, i la ràdio convencional desde Mallorca no s'escolta...
Jo tampoc ho puc escoltar!!! És més, gairebé mai ho puc escoltar per internet. No es podrien donar altres opcions de reproduir-ho com té RAC1 (ja se que és una radio més gran, però...)Quina ràbia!!!
Cita de: Fetpols en 19 de Abril de 2009, 18:30:42 pmJo tampoc ho puc escoltar!!! És més, gairebé mai ho puc escoltar per internet. No es podrien donar altres opcions de reproduir-ho com té RAC1 (ja se que és una radio més gran, però...)Quina ràbia!!!Et donc tot el puc suport! cisitant altres webs de radios locals, perquè mai he tingut algun problema en escoltar radio grama o radio badalona a traves de windows media player, crec que RS ja es podria anar espabilant perque sempre es el mateix, la unica solució que vaig apendre quan vivia a Itàlia i casi no puc escoltar els penalts de Mallorca: obrir el pc, obrir el reproductor de RS tipo 2 hores abans que comenci el partit...
pelegri no juega ante osasuna se ha lesionado y de navas le han dado un toque