Autor Tema: Dénia - CE Sabadell  (Llegit 33405 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
  • Gènere: Masculí
Re: Dénia - CE Sabadell
« Respondre #60 el: 16 de Abril de 2009, 08:58:51 am »
Nosaltres jugarem amb molta més tranquilitat i menys pressió que ells.
Aixó, ens pot assegurar com a mínim l'empat... o un 0-2!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #61 el: 16 de Abril de 2009, 14:24:13 pm »
De moment, no surt anunciat al Canal 9: http://www.rtvv.es/esports/princiv.asp?idioma=0
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #62 el: 16 de Abril de 2009, 15:09:19 pm »
dicen que la alineacion podria ser esta...

De Navas

Roberto   Pelegrí   Agustín   J.Campos

JC Mejias
                           Juvenal

Pradas          Siso                Axel

Javi Rodriguez

:mmmm
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat bombona arlekinada

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 904
  • aYeR, aHoRa Y SieMPRe.....SeNTiMieNTo aRLeKiNaDo!!
« Respondre #63 el: 16 de Abril de 2009, 15:18:53 pm »
 :scut :bandera Se sabe algo de si se pone autocar???? He desisitido de la idea de ir en coche, aunque en autocar si que iría. :scut :bandera
VaMoS SaBaDeLL, eCHaLe h****s PoR ToDoS LoS Que Te SeNTiMoS TaN aDeNTRo Y TaNTo Te QueReMoS!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #64 el: 16 de Abril de 2009, 16:49:09 pm »
dicen que la alineacion podria ser esta...

De Navas

Roberto   Pelegrí   Agustín   J.Campos

JC Mejias
                           Juvenal

Pradas          Siso                Axel

Javi Rodriguez

:mmmm

Y no sería más normal colocar a Pelegrí en el lateral derecho, retrasar a Mejías de central como en Santa Coloma y seguir con la dupla Iglesias-Juvenal en mediocampo? Además de tener la calidad de Roberto en la media punta en lugar de Siso.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #65 el: 16 de Abril de 2009, 16:54:22 pm »
De moment, no surt anunciat al Canal 9: http://www.rtvv.es/esports/princiv.asp?idioma=0

No creo que lo hagan, porque está anunciado por el Canal Internacional (que es por donde lo veriamos nosotros) un partido de balonmano femenino, asi que...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #66 el: 16 de Abril de 2009, 20:35:12 pm »
Em semblaria molt rocambolesc tocar un equip que està funcionant i fent tants canvis de peces i de posicions dins el camp. Em semblaria un luxe fer jugar al lateral a Morales i prescindint que actués a la mitja-punta. Col.locant a Pelegrí al lateral s'acaben els problemes i podria jugar la columna vertebral de l'equip.

A més ells també tenen la important baixa per sanció de Juan Carlos al centre del camp, un home molt corpulent i que va molt bé per alt. De fet ja ens va marcar al partit de la 1a volta de cap.

Cal vigilar molt també el davanter centre Sergi Mesa. Tot i que tècnicament no és gran cosa, si que és molt oportunista i molt corpulent juga bé d'esquena i va molt bé de cap. Amb Juan Carlos i Agustín segur que estaria ben vigilat.

Seria super important puntuar, i guanyar seria la hos.tia. Però tampoc em d'oblidar que una derrota com a MOLT aproparia els nostres rivals a 3 punts! Em de jugar "sense pressió" que si tenen ells. Tenim el somni a tocar i només demanaria un últim esforç en les 2 properes jornades als nostres jugadors, que si ho fem bé gairebé o segur ens asseguraria el play-off.

SOM-HI  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #67 el: 16 de Abril de 2009, 21:02:45 pm »
Em semblaria molt rocambolesc tocar un equip que està funcionant i fent tants canvis de peces i de posicions dins el camp. Em semblaria un luxe fer jugar al lateral a Morales i prescindint que actués a la mitja-punta. Col.locant a Pelegrí al lateral s'acaben els problemes i podria jugar la columna vertebral de l'equip.

A més ells també tenen la important baixa per sanció de Juan Carlos al centre del camp, un home molt corpulent i que va molt bé per alt. De fet ja ens va marcar al partit de la 1a volta de cap.

Cal vigilar molt també el davanter centre Sergi Mesa. Tot i que tècnicament no és gran cosa, si que és molt oportunista i molt corpulent juga bé d'esquena i va molt bé de cap. Amb Juan Carlos i Agustín segur que estaria ben vigilat.

Seria super important puntuar, i guanyar seria la hos.tia. Però tampoc em d'oblidar que una derrota com a MOLT aproparia els nostres rivals a 3 punts! Em de jugar "sense pressió" que si tenen ells. Tenim el somni a tocar i només demanaria un últim esforç en les 2 properes jornades als nostres jugadors, que si ho fem bé gairebé o segur ens asseguraria el play-off.

SOM-HI  :ok

Doncs jo com ja vaig dir en un altre post, en sembla correcta la decisió de fer sortir de lateral al roberto,això no vol dir de que jugui tot el partit de lateral, depén del partit,jo no se com es el camp del Dénia,pro m'imagino que no deu ser massa gran,igual planteja el partit amb tres defenses,això potser seria una mica perillós, pro el roberto pujar per les bandes i afegint-se a la davantera jo crec que si.
De totes maneres el partit es pot guanyar si no els afecta la pressió per tenir de guanyar,que jo crec que si que la poden notar. :look:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #68 el: 16 de Abril de 2009, 21:05:37 pm »
Un empat no estaria malament a Denia  :closedeyes:
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
  • Missatges: 829
« Respondre #69 el: 16 de Abril de 2009, 21:36:07 pm »
JORNADA 35

Lleida - Terrassa  X
Badalona - Gavà  1
Ibiza - València M  X
Alcoyano - Alcira  1
Barcelona B - Ontinyent  1
Osasuna B - Orihuela  1
Denia - Sabadell  2
Villarreal B - Benidorm  1
Baleares - Sta Eulalia  X
Sant Andreu - Gramenet  1

Mi apuesta.
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #70 el: 16 de Abril de 2009, 22:08:47 pm »
Yo apuesto por:

DE NAVAS
PELEGRÍ            MEJÍAS            AGUSTÍN       CAMPOS
                        JUVENAL         IGLESIAS
PRADAS                      ROBERTO                   CARRALERO
                                JAVI RODRIGUEZ

Por fin podremos ver a Javi jugando más minutos de lo que se merece. A ver que tal lo hace Campos en banda izquierda, Pelegrí en la derecha lo hace bastante bién, y creo que sería momento de dar oportunidad a Carralero y dar descanso a Axel. Siso o Iglesias? Iglesias esta jugando bastante bién ya de hace un tiempo, Siso, para el partido del Osasuna B.  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat titi

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
« Respondre #71 el: 16 de Abril de 2009, 22:38:27 pm »
Se tiene que ganar si o si el partido, si lo perdemos podriamos entrar en una dinámica negativa de 3 partidos sin conocer la victoria, y empezarían los nervios, jugar con presión los partidos que nos quedan y no podriamos optar a la segunda plaza, que aunque parezca una tonteria pero estamos a 5 puntos y el alcoyano tiene que venir a la nvca.

Así que a presionar desde el primer momento, controlar el peso del partido manteniendo la posesión, intentar abrir a bandas, y jugar con la superioridad que en teoria tenemos tanto en la clasificación como en la calidad de los jugadores!!!

Apuesto por un 1-3, goles de carrelero si es que juega y dos del rifle!!!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #72 el: 16 de Abril de 2009, 23:08:29 pm »
Jo faria la següent alineació:
                              De Navas
Pelegrí           Mejías         Agustín           Campos

Siso   Juvenal

Pradas(Roberto)    Roberto(Pradas)       Carralero

J.Rodríguez
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #73 el: 16 de Abril de 2009, 23:10:26 pm »
 :scut :bandera Igual me hago un poco pesado, no es mi intención, pero se sabe algo de si se pone un bus para ir a Denia? :scut :bandera
VaMoS SaBaDeLL, eCHaLe h****s PoR ToDoS LoS Que Te SeNTiMoS TaN aDeNTRo Y TaNTo Te QueReMoS!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat amo al sabadell

• Infantil
  • Missatges: 272
« Respondre #74 el: 16 de Abril de 2009, 23:37:27 pm »
os equivocais el alcoyano nos saca 7 puntos pero tienes tres encuentros dificiles ontinyent fuera casa orihuela y ultimo partido nosotros si todo va medio bien le podemos sacar dos puntos al final tranquilos ganaremos 1-3 en denia

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #75 el: 17 de Abril de 2009, 08:40:53 am »

Al loro...!

Que si l'Alcoià rellisca davant un Alzira que jugarà 'a cara de ****' les darreres opcions de permanència, i nosaltres guanyem a Dénia...   encara podríem ser 2ons.

Una dada? En els darrers 8 partits el Sabadell ha fet 20 punts (6-2-0) i l'Alcoià n'ha fet 8 (2-2-4), perdent partits amb Osasuna B, Terrassa i Eivissa o empatant amb València M per exemple.

Desconnectat davi19

• Infantil
  • Missatges: 229
  • a por la cultural
« Respondre #76 el: 17 de Abril de 2009, 18:13:59 pm »
yo soi optimista i aun creo en la segunda posicion :bandera :bandera

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #77 el: 17 de Abril de 2009, 18:26:59 pm »
Jo amb un empat em conformo ja que és un camp difícil, però confio que es pugui guanyar ja que serà una victòria molt important i a més ens pot ficar per la lluita de la segon posició!
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #78 el: 17 de Abril de 2009, 18:44:11 pm »
 :scut :bandera Nadie tiene pensado de ir a Denia?.............. :scut :bandera

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #79 el: 17 de Abril de 2009, 18:54:12 pm »
Pues si esta vez nadie o casi nadie va a Dénia serà ya para que empezemos a reflexionar eh , pk dentro de un mes , si no passa nada raro jugaremos playoff , y alli nos encontraremos con aficiones como la del Jaén , que llenan no se cuantos buses para ir entre semana al campo del Rayo en la final de Copa FEF en partido televisado , y como el Jaén , muchos... Como afición también nos jugamos el honor en el playoff