Autor Tema: Dénia - CE Sabadell  (Llegit 33393 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
Re: Dénia - CE Sabadell
« Respondre #240 el: 19 de Abril de 2009, 21:17:47 pm »
bueno se arregla ganando al Osasuna B, eso si no vale fallar otra vez en casa o vendran los nervios, no quiero ir al mini a jugarme nada y con el Sant andreu y el Barça B de por medio que esos equipos pesan bastante en la federacion los dos, se rompio la racha sin perder ahora a ganar al filial Navarro y lo tendremos echo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #241 el: 19 de Abril de 2009, 21:25:54 pm »
Que esperaveu jornada perfecte tb? han perdut els perseguidors, falten 3 partits i tenim 2 de marge...nanos...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #242 el: 19 de Abril de 2009, 21:34:03 pm »
Guanyar-ho tot era quasi impossible...prefer eixo perdre avui i guanyar diumenge...La NCA pot ser una festa !!!!!!

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #243 el: 19 de Abril de 2009, 21:46:48 pm »
ojala pujem i deixem enrere aquest estadis i arbitrutxos. si gunyem a osasuna  b al playoff :thumbsup:
Visca el Sabadell!!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #244 el: 19 de Abril de 2009, 21:47:42 pm »
Guanyarem segur!!!! Llàstima que ja no tenim opcions de quedar segons, però és igual. Estic segur que els jugadors desitjen assegurar el playoff d'una vegada per totes i jugar una mica més tranquils d'aquí el final de lliga.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #245 el: 19 de Abril de 2009, 21:51:01 pm »
guanyant diumenge ja estem classificats matemàticament

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #246 el: 19 de Abril de 2009, 22:00:38 pm »
primer donc les gracies als foreros i foreres que m'han mantingut informat via sms.
Avui era un dia per no perdre i demostrar que sabem afrontar les adversitats, tot això se n'ha anat en orris, pero la jornada ens ha regalat el millor dels resultats possibles. Crec que no hem de fer anar més la calculadora, estem als play.off i només hem depensar amb la SEGONA divisió.
deprés de llegir per aquí les estupideses que deu haver dit el sr Arroyos contra el forum, hem de creure'ns que podem ser una força i utilitzar aquesta força per empenyer l'equip en els partits que li queden de campionat a la NCA i al micrustadi així com també a les eliminatòries del payoff.
No perdem energies en absurditats intentem magnificar el nostre equip i aconseguir grans entrades a l'estadi per aquests partits decisius. diumenge ens cal una victòria i que sigui amplia si més no per  segui creant por als possibles adversaris (mireu l'Hèrcules que n'hi van fotre 4 diumenge el que ha tret avui a la segona part) aquest és el camí i cap lamentació.
com diu el Murci hem de fotre el camp d'aquesta categoria

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #247 el: 19 de Abril de 2009, 22:58:51 pm »
El que realment em preocupa cara les eliminatòries d'ascens són els àrbitres....

Curiós.... ha sorgit algun comentari en aquest fòrum dient que semblava que aquest any no teníem l'estament arbitral en contra....i...avui. ...ZAAAAAAAAAAAAASS SSSSSSSSSSS

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #248 el: 19 de Abril de 2009, 23:25:25 pm »
Una llàstima no haver aprofitat la jornada per almenys sumar 1 punt a Denia. Però vist les circumstàncies i acabant amb 9 homes la derrota pot considerar-se "normal".

Per sort els perseguidors tampoc han fet la feina.

Això sí, la setmana vinent NO podem fallar mai i m'agradaria veure que sortim al 1000% per sumar jo crec, 3 punts que serien gairebé definitius, tinguem les baixes que tinguem!!

SOM-HI  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #249 el: 20 de Abril de 2009, 11:58:27 am »
No es que vulgui excusar-me en l'arbitratge, però si més no és curiós que sempre que el Barça Atlètic té una ensopegada, els demés no guanyem... Em sembla a mí que hi ha algú a la Federació a qui li fan mal els ulls de veure'ns allà dalt... Algú que té a veure amb el Barça Atlètic i el Sant Andreu... I que té mooooolta mà ficada a la Federació... I que s'assembla al Sr. Bruns dels Simpson... Crec que ja ho he dit tot, no?

A guanyar als Promesas i certificar d'una **** vegada el play-off, collons! :anims

antcarcer

• Visitant
« Respondre #250 el: 20 de Abril de 2009, 15:25:13 pm »
No es que vulgui excusar-me en l'arbitratge, però si més no és curiós que sempre que el Barça Atlètic té una ensopegada, els demés no guanyem... Em sembla a mí que hi ha algú a la Federació a qui li fan mal els ulls de veure'ns allà dalt... Algú que té a veure amb el Barça Atlètic i el Sant Andreu... I que té mooooolta mà ficada a la Federació... I que s'assembla al Sr. Bruns dels Simpson... Crec que ja ho he dit tot, no?

A guanyar als Promesas i certificar d'una **** vegada el play-off, collons! :anims

Doncs segons la teva teoria, els primers venuts són els nostres jugadors !!!!!! per que porten dos partits de tres, que semblen la casa de las mantas, al ladito de La Caixa.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #251 el: 20 de Abril de 2009, 18:47:09 pm »

Veig que tu penses com jo el dia que anem al mini depén dels resultats d'aquest diumenge jo m'ho espero tot,tinc la convicció de que al Barça volen que faci el play-off sigui com sigui i després al  Sant Andreu,o sigui que aquest diumenge em de guanyar de la manera que sigui perquè sinó ens la fotran,ja dic son "manies meves" pro.....
 >:D
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #252 el: 20 de Abril de 2009, 19:53:21 pm »
Partit estúpid el que va passar ahir. Començant per la porqueria de camp que tenen i acabant per l'àrbitre. Com bé va dir al final del partit en Sergi Garcés, que els vagi molt bé però que mai més tornem a fotre els peus en aquest camp! :veryangry: :veryangry:
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #253 el: 21 de Abril de 2009, 00:18:54 am »

Molta gent ja vem dir que era un camp dificilísim, aquí podría caure fins hi tot el Barça...es una auténtica ratonera :angry2:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #254 el: 21 de Abril de 2009, 16:18:34 pm »

Doncs segons la teva teoria, els primers venuts són els nostres jugadors
!!!!!! per que porten dos partits de tres, que semblen la casa de las mantas, al ladito de La Caixa.

Segons la meva teoria, el que dic és que el Gaspart està fent l'impossible per classificar al Barça At. per als play-offs!! No la tonteria que tu dius de jugadors venuts!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #255 el: 21 de Abril de 2009, 18:42:21 pm »

Segons la meva teoria, el que dic és que el Gaspart està fent l'impossible per classificar al Barça At. per als play-offs!! No la tonteria que tu dius de jugadors venuts!

El Gaspar i algú més,i el Gaspar no sé si l'interessa més que pugi el Barça o el Sant Andreu  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #256 el: 21 de Abril de 2009, 19:25:15 pm »

El Gaspar i algú més,i el Gaspar no sé si l'interessa més que pugi el Barça o el Sant Andreu  :mmmm

Exacte. Igual que l'any passat amb el Roche, on el Girona havia de pujar sí o sí...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #257 el: 21 de Abril de 2009, 19:27:58 pm »

Exacte. Igual que l'any passat amb el Roche, on el Girona havia de pujar sí o sí...

:yes: :yes: :yes: :clap :clap :clap :clap
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡