Autor Tema: IV Lliga Fòrum  (Llegit 28029 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Gènere: Masculí
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
Re: IV Lliga Fòrum
« Respondre #100 el: 05 de Agost de 2009, 15:06:42 pm »
M'en torno a segona divisió!

Doncs si, aquest migdia Uri19 ha estat abatut per un contundent 3-1 a l'estadi Nova creu alta!
Felicitar a Romà per la part que li pertoca, i un altre cop a Trivi per la seva primera lliga!

Fins d'aqui dos temporades! :trebol
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #101 el: 05 de Agost de 2009, 19:01:56 pm »
Ho sento, Uri, però jugarte-la a la última jornada contra l'actual campió, era molt difícil. Sempre t'emportaràs l'honor d'haver marcat al campió l'únic gol que ha rebut en la lliga.

Acabada la lliga, Birrero queda segon i Érik tercer, i a Navarrog, l'acompanya en el descens Uri19. Per primer cop un campió aconsegueix tots els punts en joc.

A Segona divisió, una jornada final d'infart. Secció Birra PV guanyava a Athlètic Riereta sense baixar de l'autobús, però en el partit per la segona plaça d'ascens, BERNISABADELL ha guanyat desprès d'un gran partit a Victor, el propietari de Tias Buenas, que es queda tercer i sense ascens. Per la part baixa, MAYOLETE sentència a Pedrito i li fa patir un descens molt dur a Tercera.

A Tercera, ja es confirmen els ascensos de arlekinados f.c.(1415948)  i C.E.Sabadell.C.F. (1591494). Benvinguts a Segona!!!! Ara, el proper dimecres es jugaran el títol:

Final, Dimecres, 12 d'Agost:

arlekinados f.c.(1415948) - C.E.Sabadell.C.F. (1591494)                   Estadi: 1430983

Per altre banda, els enfrontaments del play-off, seran a mort, play-off d'Ascens, primera eliminatòria, Dimecres, 12 d'Agost:

At. Sabadellenc (1437505) - LFA lux (1582503)                              Estadi: 1434067
CN WP Sabadell (1434805) - area concor f.c. (993024)                    Estadi: 1431367

Play-off d'Ascens, segona eliminatòria, Dimecres, 19 d'Agost:

Vencedors de les primeres eliminatòries                                          Estadi: 1430983

Recordeu de reptar als vostres rivals amb el mode de Copa!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Roma

• Moderador
  • Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #102 el: 05 de Agost de 2009, 21:15:32 pm »
OE OE OE OEEEEEE

Hem aconseguit la permanencia en un any molt dur, amb un campió intractable, que com continui així por marcar una era.
Ha sigut un partit on els jugadors han sortit concienciats com si fos una final de champions. Uri s'ha posat per davant en el marcador, però l'experiencia de l'equip, amb jugadors de tota la vida han sabut capgirar el resultat i com a mostra de la importancia del partit i del pique entre els dos clubs:

Juli Farriols de SABADELL va rebre una passada dins l'àrea local, i va rematar per sota les cames del porter rival, posant el marcador a 1 - 3 al minut 64. Tot seguit, va córrer cap a la banda i va propinar gestos amb els braços a la grada local, que va respondre amb una pluja d'objectes al camp. A l'estadi, la megafonia demanava educació i el públic xiulava,

:balla :balla

Uri has estat un rival molt digne. Ens veiem en 2 temporades.

BIRRERO t'has deixat comentar una dada important. Crec que la pròxima serà la 4º temporada que es mantenen els mateixos equips a 1º. Això indica el nivell i el estatus de equipassos de Trivi, birrero, Puma i Roma. Ja es poden considerar els històrics de 1º. :oooooo:
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
« Respondre #103 el: 05 de Agost de 2009, 22:35:32 pm »
Bueno felicitar a todos los campeones y dar animos a los descendidos para la proxima temporada. En especial felicitar a Bernisabadell que me ha quitado el ascenso en la ultima jornada, en un campo impracticable, ha sabido jugar mejor que mis suplentes (que por cierto ha estos les espera unos dias de duro entrenamiento..., tendria que haber salido con los titulares... pero en la liga tambien me juego mucho...). El año que viene habra mucho mas nivel y equipos en 2º, por lo que sera mas dificil ascender, pero lo intentare y luchare por ello.
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #104 el: 05 de Agost de 2009, 23:45:50 pm »
BIRRERO t'has deixat comentar una dada important. Crec que la pròxima serà la 4º temporada que es mantenen els mateixos equips a 1º. Això indica el nivell i el estatus de equipassos de Trivi, birrero, Puma i Roma. Ja es poden considerar els històrics de 1º. :oooooo:

Doncs no hi havia caigut!

Mira, quan acabi la temporada, faré estadística de la lliga.  ;D

Ànim Victor! Jo la primera temporada pensava que mai guanyaria la competició, i mira, la vaig guanyar a la segona  :wacky: . Igualment, no et preocupis, per la majoria el més important és la lliga i aquí tenim els nostres amistosos, algun 'pigue' i a més ens divertim fent una lligueta, que si guanyes alguna cosa, fa il·lusió.

Sort per la propera temporada!

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #105 el: 10 de Agost de 2009, 08:38:06 am »
Ja he fet el meu repte.
Per altre banda, el meu rival, txisky, del Athlètic Riereta (1414580), me va dir que no podria acceptar fins dimatrts nit quan arribe de vacances. Demano que no tinga cap problema per acceptar el repte més tard del dilluns a les 23.00 hores.
També me va comentar que l'havia enviat un missatge al birrero i total, me sembla que no mos juguem res a penes.

Doncs al final no vaig poder-me connectar-me a temps! Sort que no va perillar l'ascens!. Demano disculpes a tots. A veure si el proper any evitem el mesos de vacances!  ;D
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #106 el: 12 de Agost de 2009, 09:55:14 am »
Doncs al final no vaig poder-me connectar-me a temps! Sort que no va perillar l'ascens!. Demano disculpes a tots. A veure si el proper any evitem el mesos de vacances!  ;D

El tema és que acostumo a regir-me per el calendari Hattrick per a organitzar la Lliga Fòrum, simplement per si hi ha algun equip de nosaltres que participi a la Copa d'Espanya, que no es quedi sense jugar aquí al fòrum.

Per altre banda, per a les properes edicions, estic buscant equips de Sabadell per a que participin en la competició, a fi i efecte, també que 's'enganxin' més al CE Sabadell FC.  >:D

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #107 el: 12 de Agost de 2009, 10:45:22 am »

El tema és que acostumo a regir-me per el calendari Hattrick per a organitzar la Lliga Fòrum, simplement per si hi ha algun equip de nosaltres que participi a la Copa d'Espanya, que no es quedi sense jugar aquí al fòrum.

Per altre banda, per a les properes edicions, estic buscant equips de Sabadell per a que participin en la competició, a fi i efecte, també que 's'enganxin' més al CE Sabadell FC.  >:D
Ja ho sé, ja!. Jo sóc un d'aquests "coperos" El que passa es que m'hauré de planificar jo les vacances per coincidir amb els descansos de "hattrick"  :happy2:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • A way of life
« Respondre #108 el: 12 de Agost de 2009, 17:20:56 pm »
Doncs victòria per 0-5 després que l'At. Sabadellenc no es presentés amb suficients jugadors. :boig
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #109 el: 12 de Agost de 2009, 18:49:32 pm »
Doncs victòria per 0-5 després que l'At. Sabadellenc no es presentés amb suficients jugadors. :boig

Doncs la setmana que vé et jugues l'ascens...

Fase Final:

Final, Dimecres, 12 d'Agost:

arlekinados f.c.(1415948) - C.E.Sabadell.C.F. (1591494)                   4-0. arlekinados f.c , CAMPIÓ.

Play-off d'Ascens, primera eliminatòria, Dimecres, 12 d'Agost:

At. Sabadellenc (1437505) - LFA lux (1582503)                              0-5
CN WP Sabadell (1434805) - area concor f.c. (993024)                    2-0

CN WP Sabadell (1434805) - LFA lux (1582503)                               Concertat!

Felicitats a arlekinados f.c., del company liraju per l'ascens amb campionat inclòs!  :beer2
« Darrera modificació: 18 de Agost de 2009, 18:21:04 pm per birrero »

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #110 el: 18 de Agost de 2009, 16:06:36 pm »
ja em puc considerar equip històric, doncsa la primera edició vaig conseguir col.locar-me en la 1a divisó, a la 2a edició vaig participar amb els millors equips a la èlit tot i que vaig baixar a 2a divisió. A la 3a edició em vaig mantenir a 2a pasant-les canutes i a la 4a edició he acabat a 3a per culpa meva i de les lesions a la lliga. Així doncs a la 5ena edició jugaré a 3a. Seré equip similar a l'Europa, que va començar a 1a i ara està a 3a sense pena ni glòria.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #111 el: 19 de Agost de 2009, 19:47:36 pm »

CN WP Sabadell (1434805) - LFA lux (1582503)            4-2

CN WP Sabadell, nou equip de Segona!!!!

En un partit molt disputat, enric13 ha fet un bon plantejament i una molt bona pressió, emportant-se el partit on Mendo només ha tingut opció des dels extrems. enric13, per primer cop trepitja la Segona divisió. Felicitats!

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • A way of life
« Respondre #112 el: 19 de Agost de 2009, 21:28:35 pm »
Una bona temporada. Després de dues temporades desastroses aquesta he aconseguit arribar al play-off de manera inesperada. A veure si la propera temporada és la bona.

Felicitats Enric!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #113 el: 20 de Agost de 2009, 09:07:52 am »
ja em puc considerar equip històric, doncsa la primera edició vaig conseguir col.locar-me en la 1a divisó, a la 2a edició vaig participar amb els millors equips a la èlit tot i que vaig baixar a 2a divisió. A la 3a edició em vaig mantenir a 2a pasant-les canutes i a la 4a edició he acabat a 3a per culpa meva i de les lesions a la lliga. Així doncs a la 5ena edició jugaré a 3a. Seré equip similar a l'Europa, que va començar a 1a i ara està a 3a sense pena ni glòria.

Home, pensa que és una competició amistosa que serveix per a fer entrenament dels jugadors i assegurar-se uns amistosos entre amics. A més, la monto a partir de la setena setmana de la lliga, per a que els equips que ja estan salvats, puguin alinear titulars i pujar més les aptituds dels jugadors de la plantilla. Alguns, com jo, hem tingut alguna temporada l'objectiu sobradament complert i hem jugat partits amb titulars i tot. Aquesta temporada, he hagut de reservar alguns dels meus millors jugadors, ja que em jugava l'ascens a VIII i he hagut de canviar tàctiques i posar un 5-3-2, ja que entreno defensa. Això, evidentment afecta el rendiment a la Lliga fòrum.

Segur que la propera temporada ets dels equips de dalt de Tercera i ens veurem dintre de poc més a munt!

Una bona temporada. Després de dues temporades desastroses aquesta he aconseguit arribar al play-off de manera inesperada. A veure si la propera temporada és la bona.

Felicitats Enric!

Acomiada el iàio que tens a la banqueta! I els dos juvenils de 20 anys, o els puges, o els fas fora! Renovació!  ;D

Historials:

-C.E. Sabadell C.F. (ID: 120181)  
Temporades a 1ª: 4
Títols: 2
Subcampionats: 1

-C.E.SabadellF.C. (ID: 1337684)

Títols: 1
Subcampionats: 2
Tercers: 1

-Birrero Sabadell (ID: 1434421)

Títols: 1
Subcampionats: 1
Tercers: 1 cops

-El Puma Fuma F.C. (ID: 486391)
Tercers: 2 cops

- C.E Sabadell F.C SAD (ID: 49316)
Temporades a 1ª: 2
Millor posició: 4art (1 cop)
Temporades a 2ª: 2
Millor posició: 4art (1 cop)

- J M U ( ID: 433614)

Millor posició: 6è (1 cop)
Millor posició: Campió (1 cop)

-Secció Birra País Valencià (ID: 488262)
Millor posició: 5è (1 cop)
Millor posició: Subcampió (1 cop)

- lfa team!! (ID: 1334512)

Altres: Tercer (1 cop)

-C.E. Sabadell F.C. (ID: 802008)

Temporades a 1ª: 1
Millor posició: 8è (1 cop)
Temporades a 2ª: 3
Altres: Tercer (1 cop)

-F.C Uri19 (ID: 1433360)
Temporades a 2ª: 1
Temporades a 3ª:1

-LFA Lux (ID: 1582503)
Millor posició: 12è (1 cop)
Temporades a 3ª: 2
Millor posició: Quart (1 cop)
Altres: 3er de grup (1 cop)

-DIABLO SABADELL (ID: 49222)

Altres: Campió de grup (1 cop)

-Tias Buenas F.C. (ID: 1590911)

Millor posició: Tercer (1 cop)
Temporades a 3ª: 1
Millor posició: Tercer (1 cop)
Altres: Segon de grup (1 cop)

-Athlètic Riereta (ID: 1414580)

-Magic Team. (ID: 1597134)

Millor posició: Campió de grup (1 cop)

-arlekinados f.c. (ID: 1415948)
Altres: Tercer (1 cop), Campió de grup (1 cop)

-At. Sabadellenc (ID: 1437505)

Temporades a 3ª: 3
Millor posició: Quart (1 cop)

-area concor f.c. (ID: 993024)

Millor posició: 3er de grup (2 cops)

-C.E.Sabadell.C.F. (1591494)

Millor posició: Segon (1 cop)

-CE SABADELL TRONADOR (ID: 434651)

Millor posició: 3er de grup (1 cop)

-CN WP Sabadell (ID: 1434805)

Millor posició: Tercer (2 cops)
Altres: Subcampió de grup (2 cops)

-NATACIO SABADELL (ID: 492429)
Millor posició: 5è de grup (1 cop)

-Pennywise Team (ID: 799375)

Millor posició: 3è de grup (1 cop)

-Master Football (ID: 1589983)

Temporades a Tercera: 1
Millor posició: 3er de grup (1 cop)

Equips desapareguts:

-Aimadama (ID: 775690)

-C.E. Sabadell (ID: 487624)
Millor posició: 10è (1 cop)

-cesabadell (ID: 1371624)

Millor posició: 5è de grup (1 cop)

-F.C Killer (ID: 1592254)

Millor posició: 4rt de grup (1 cop)
« Darrera modificació: 20 de Agost de 2009, 23:40:57 pm per birrero »

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
  • Missatges: 759
« Respondre #114 el: 20 de Agost de 2009, 13:09:00 pm »
despres de quedarme a les portes l'any passat aquest any en el qual he començat a invertir en cantera he aconseguit el buscat ascens, gracies a tots i esperem donar la talla la temporada que ve!! :bandera
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #115 el: 21 de Agost de 2009, 13:47:31 pm »
El proper any la lluita per l'ascens a primera serà criminal. De veres, veient els 2 que van guanyar els seus grups a tercera, los dos que han baixat de primera i a JMU i jo volent tornar a la màxima divisió.
Vaja currada, birrero, per lo dels historials!  :clap
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #116 el: 21 de Agost de 2009, 13:50:20 pm »
Lo del Pedro i jo té bastant mèrit...fa només un any que juguem al Hattrick i hem plantat cara a molt Goliath en la lliga Fòrum
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009