Aqui estic de nou per aclamació popular:
Ja se que hi ha molta gent pendent de que aparegui per aqui i expliqui coses, a veure si poden deduir qui soc i que faig.
Per lo menos tu no t’has quedat en un únic missatge acusatori, sense cap tipo de réplica i per lo vist saps algunes coses que son totalment certes. Ara, que sien probables, ja que si estàs dins si t’enganxen duraràs lo mateix que un rave en una cort de cotxins. I açò que estan buscant, però no troben!
Tenim a mitja Junta tot el dia investigant a foreros per saber qui hi ha al darrera de cada nick. Una suggerencia, contracteu un bon hacker i deixeu que aquesta gent del Club es dediquin al que han de fer que es buscar el bé pel Cub i no el seu propi interes personal. I que deixin d'escampar mentides.
No em trobareu, a mi no, i si voleu, es un repte que us llenço.
Bó, com diuen més dalt, juntes han passat i tots el mateix han fet. I a los que veuen més líders del cotarro o més informats, totes les juntes los han intentat desacreditar, espantar o fins i tot fitxar. Però en el fons tens raó, lo que han de fer és dedicar este temps al club i dixar-se de mandangues. El foro servix per a que treguen idees sobre màrketing, sobre ofertes entrades, sobre desplaçaments, i no per anar buscant brega. Lo que passa, és que me sembla que a alguns directius, este foro les sobra. Serà que no lo poden controlar.
Dieu que jo desastabilitzo el Club, potser si... i les declaracions del Sr. Arroyos dient que destituir al Garcia-LLamas no era el millor ara?
Sr. Arroyos està vosté nervios? clar... un recolzament menys, no? Ara que ha de tirar, de carnets? D'amics "influents"? De recolzaments politics?
Bó, sobre este tema, que te puc dir? Llibertat d’espresió? A l’igual que un xerra per la ràdio, altres mos podem espresar ací, i lo mateix fa l’alcalde a la tele o un soci a les cartes al director. Lo que en açò anem a lo d’abans, uns per por i altres per que no poden controlar el medi, volen matar el missatger. I més ara, que com dius tu, perden apoyos dintre la junta.
Fixeu-vos si la cosa està "peluda" que el Gran Jefe està emprenyat i amenaça en passar l'escombra a final de temporada i clar... despres de fer fora a Garcia-Llamas qui és el següent a la llista? Doncs sapiga que si la estabilitat de la Ciutat i el seu govern depen de la seva cadira, de la de voste, ho te molt malament, hi ha qui encara que la gavina sigui la seva mascota no l'acompanyarà fins el final volarà abans!... La seva història s'acaba.
Normal, que passe açò. El autèntic jefe del cotarro, és un tio que li agrada controlar lo que fa. Si veu que algú se surt del guió o que en un moment de despiste perd absolutament el glamour que ha de tenir la directiva d’un club senyor com el nostre, roden caps. Jo també ho hagués fet. I sobre lo que dius de la gavina, potser per açò, i per un grapat d’accions encara aguanten amb el càrrec a la mà. Però ja vorem, los pactes si son de paraula, se trenquen més facilment.
Si estarà malament la cosa que avui el Gran Jefe ha tingut que anar a arengar a la tropa micròfon en mà mentre es repartien butifarres, ara ja sabem realment qui mana al Club. Bonica estampa la del President dirigint l'entrenament. Veieu les fotos de la pàgina Web de Radio Sabadell...
Si es que este home, hauria de tenir un plus per multifuncionalitat. Te lo trobes a la tele, a la ràdio, al diari, portant un club, dirigint un entrenament, arengant a l’afició. Si m’estic plantejant demanar que el nostre estadi porte el seu nom, collona!
Bé, acabo. La lluita de poder està servida a la Junta, hi hauran molts moviments. Ja en tenim uns quants de la Junta de possicionats i no precissament al costat d'en Soteras. Uns altres que per dir-ho molt suau no s'enteren ni els importa, aquets sobreviuran. I d'altres que, com jo, que ajudaran a fer saber la veritat.
Lluita de poder? Si? A vore, abans de la Fundació hi va haver grans lluites de poder, desprès se creia en la calma i mos van destrossar en dues temporades, i ara que les coses van bé, se posicionen per a vore qui dispara més i millor. Jo pense que el president, el que ostenta el càrrec, no és el millor que podíem tenir, però és lo que hi ha i ha fet coses que també son positives per al club. En canvi, sobre el nostre autèntic president, el que no té el cabell blanc, crec que la caiguda dels Canos, els dos desastres de temporades, inclòs un descens a tercera, i que este any se diu que hi ha dèficit, quan anem millor que l’any passat, doncs directament li demano la dimissió.
Per evitar esta lluita de poder, s’haurien de reduïr els grans paquets d’accions i que estiguessen més repartides entre el soci ras. Només d’esta manera la Fundació evitaria estos problemes.
Per cert, que hi vagi moltissima gent aquest diumenge a la Creu Alta, si no els jugadors no cobraran la prima, no hi ha diners, ni un duro. Per això alguns desitgen que ni tants sols ens classifiquem.
Bó, èxit de públic, bona idea lo de les entrades per adavantat a este preu i a vore si repetim. Les primes s’han de pagar i la gent s’ha d’ilusionar.
Que tinguin una bona nit, companys de la Junta.
Per tot lo que dius, jo m’estic començant a creure que estàs dins. I t’avise, hi han alguns que t'estan buscant. Serà per curiositat de saber qui ets?
A PEL PLAY-OFF!
6 partits, 3 rivals i 1 il-lusió: L’ASCENS!