Autor Tema: Carta oberta als afeccionats.  (Llegit 15924 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: Carta oberta als afeccionats.
« Respondre #80 el: 09 de Maig de 2009, 08:06:56 am »
Demano al Webteam que aquest "missatge informatiu"  sigui borrat immediament,  per acusar i difamar sense proves, per reiteratiu i molest i per anar clara i notoriament contra els interessos del club, 24 hores abans del partit més important de la temporada, buscant la seva desestabilització, creant "mals rollos" i confusió entre els afeccionats i els jugadors que els puguin llegir i tot això per motius estrictament personals o ignorats.

Els "missatges basura" o "spam" en terminologia informàtica, habitualment són borrats immediatament de la Bandeja de Entrada perquè al marge de no aportar contingut, poden contenir "virus" o "troyanos" que infectin el sistema o robin informació.... Això és exactament el mateix que està passant.  Infectant a l´afició i  l´equip i a la vegada intentant buscar respostes i fer parlar els "foreros" un personatge amagat sota un "nick" i sense donar noms i cognoms, que no sabem quines finalitats busca ni tan sols si existeix....

:rant: :rant: :rant: :rant: :paret :paret :paret :paret :spam :spam :spam :spam
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #81 el: 09 de Maig de 2009, 09:15:17 am »
doncs jo crec que si ets un directiu, però dels que no volen que ens classifiquem, perque no es el moment de treure la brossa. Es molt fàcil de dir tot això i sobretot si es busca crear malamaro o enfrentaments entre directius o socis. Ara més que mai VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL, i això que encara molts de nosaltres no tenim absorbida la derrota de diumenge.

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #82 el: 09 de Maig de 2009, 10:03:32 am »

Ja se que hi ha molta gent pendent de que aparegui per aqui i expliqui coses, a veure si poden deduir qui soc i que faig.

Tenim a mitja Junta tot el dia investigant a foreros per saber qui hi ha al darrera de cada nick. Una suggerencia, contracteu un bon hacker i deixeu que aquesta gent del Club es dediquin al que han de fer que es buscar el bé pel Cub i no el seu propi interes personal. I que deixin d'escampar mentides.
No em trobareu, a mi no, i si voleu, es un repte que us llenço.

Aíxò d'investigar qui és qui al fòrum, ho han fet totes les directives des de el principi dels temps (del fòrum).

Dieu que jo desastabilitzo el Club, potser si... i les declaracions del Sr. Arroyos dient que destituir al Garcia-LLamas no era el millor ara?
Sr. Arroyos està vosté nervios? clar... un recolzament menys, no? Ara que ha de tirar, de carnets? D'amics "influents"? De recolzaments politics?

Sí, tu desestabilitzes, igual que ho ha fet el Sr. Arroyos amb aquestes declaracions que no venen a cuento, En tot cas, aquesta reflexió sobre els recolzaments i amics, etc... la podem arribar a deduir tot solets.

Fixeu-vos si la cosa està "peluda" que el Gran Jefe està emprenyat i amenaça en passar l'escombra a final de temporada i clar... despres de fer fora a Garcia-Llamas qui és el següent a la llista? Doncs sapiga que si la estabilitat de la Ciutat i el seu govern depen de la seva cadira, de la de voste, ho te molt malament, hi ha qui encara que la gavina sigui la seva mascota no l'acompanyarà fins el final volarà abans!... La seva història s'acaba.

Vol passar l'escombra? jo no ho se, ja es veura a final de temporada (que és quan realment toca). I sobre qui té o deixa de tenir por de la cadira, tots sabem que el propietari es la fundació, i per tant l'ajuntament, i suposo ke si la rosa i la gavina decideixen fer fora a algú, ho faran igual que van decidir en el seu dia posar als d'ara.

Si estarà malament la cosa que avui el Gran Jefe ha tingut que anar a arengar a la tropa micròfon en mà mentre es repartien butifarres, ara ja sabem realment qui mana al Club. Bonica estampa la del President dirigint l'entrenament. Veieu les fotos de la pàgina Web de Radio Sabadell...

Perdona, pero pq interpretes aquesta "costellada" de la manera que ho fas? Durant els ultims anys se n'ha fet per animar i unir als jugadors, cosa que em sembla perfecte. Si n'ho s'hagues fet, segur que estaries dient: "Fixeu-vos kin mal rotllo que hi ha que ni tant sols fan una simple costellada per agafar forces pel diumenge".

Bé, acabo. La lluita de poder està servida a la Junta, hi hauran molts moviments. Ja en tenim uns quants de la Junta de possicionats i no precissament al costat d'en Soteras. Uns altres que per dir-ho molt suau no s'enteren ni els importa, aquets sobreviuran. I d'altres que, com jo, que ajudaran a fer saber la veritat.

Lluita de poder, sí, molt problablement, com gairebé cada any... i està clar que veient els teus misatges, tu ja l'has perdut al minut 1 de "contienda". Diries tot això si estiguesis al bàndol guanyador?   Ah, clar! que tu ets un "adalid" de la veritat, que ilumina als pobres socis que no s'enteren de res, i que son els "borreguitos, peones, plebeyos, obreros..." del Regne CE Sabadell .  Podriem dir que ets el Zorro arlequinat, el Batman de Sabadell, el "Águila roja" d'Arrahona...
Sort dels mesies com tu.... que ens iluminen amb la realitat del nostre club... "realitat que mai mai mai mai maiiiiiiiiiiiiiii ha succeit anteriorment...." i que ningú en tenia coneixement..... oi?   Jo que pensava que al Sabadell tot era alegria, bon rotllo i fidelitat cega als colors del club... 

Per cert, que hi vagi moltissima gent aquest diumenge a la Creu Alta, si no els jugadors no cobraran la prima, no hi ha diners, ni un duro. Per això alguns desitgen que ni tants sols ens classifiquem.

Que tinguin una bona nit, companys de la Junta.

A PEL PLAY-OFF!

Doncs sí, jo tb ho espero, pero bàsicament per intentar etrar al playoff, més que per cap altre motiu... (clar com que soc un simple camperol de campinya arqlequinada.... només penso en això....

Ah, i bon dia, que ja son les 10 del matí....

« Darrera modificació: 09 de Maig de 2009, 10:12:59 am per Bend »

friend

• Visitant
« Respondre #83 el: 09 de Maig de 2009, 10:04:09 am »
vaya personaje este el dassaev... totalmente inoportuno tus comentarios y tipicos de una persona q no quiere a este club. Gente como tu ojala que este fuera de nuestro club para siempre. Si quieres buscar la verdad como tu dices, esperate al momento oportuno y no ahora q nos estamos jugando la temporada, eso se llama desestabilizador!!

a final de año hay una assamblea de socios, alli seguro q no diras nada, estaras bien callaito, porq no ablas alli delante de todos y si por aki bien escondido?? una vez mas te delata tu afan de protagonismo!

lo siento, pero este equipo hara PLAYOFF, subir eso ya no lo se, por muxo q te joda!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #84 el: 09 de Maig de 2009, 11:45:29 am »
Jo estic en la mateixa línia del Bend.

Per que no us espereu a final de temporada per a fotre-us les punyalades que vulgueu? Entre Arroyos i tu, ens teniu contents als arlequinats.  :rant:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat mendruski

• Infantil
  • Missatges: 151
« Respondre #85 el: 09 de Maig de 2009, 11:49:43 am »
 :scut como algunos tirant misiles en campo abierto, dejemos al ekipo en paz intentemos lograr el exito de subir a segunda A (aunque, como yo siempre piensare que hay algunos que no me gustan como carrelero y el "gran rifle")

Ojala se suba y los aficionados estaremos contentos...

PD: aunque algunos les fastidie que escriba, yo dire siempre lo que no me gusta... El trol que siempre soñe
como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...
El nuevo Risto ha sido rejuvenecido y a la ataquerrrrr !!!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #86 el: 09 de Maig de 2009, 12:10:26 pm »
dassaev, no tens vergonya ni pietat. Ens estem jugant poder pujar a Segona A i tu només intentes fer de màrtir i d'heroi.

Siusplau! Esborreu aquests escrits!!!
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #87 el: 09 de Maig de 2009, 13:22:09 pm »
Ante personajes como éste dejo una frase: 

"No ofende quien quiere sino quien puede"

A mi  me ofendería que éstos mensajes los publicasen foreros respetados por todos, con antiguedad en el foro, pero un iluminado con malas intenciones que acaba de registrarse no me produce ninguna sensación.
Creo que en general la afición del Sabadell es bastante inteligente como para no hacer caso de este tipo de mensajes y centrarse en lo verdaderamente importante.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #88 el: 09 de Maig de 2009, 15:29:39 pm »
INDIFERÉNCIA ABSOLUTA CAP AQUEST PERSONATJE!!!!!!!
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #89 el: 09 de Maig de 2009, 16:05:23 pm »
INDIFERÉNCIA ABSOLUTA CAP AQUEST PERSONATJE!!!!!!!

¿ De qui parleu?  :whistle:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat castell33

• Aleví
  • Missatges: 50
« Respondre #90 el: 09 de Maig de 2009, 16:41:24 pm »
Aquest dassaev es un autentic s**********a, intentar desestabilitzar el club justament avui , abans de la gran final.Ves-te'n a can barça a donar pel ................... .!!!!!
« Darrera modificació: 09 de Maig de 2009, 17:31:51 pm per X-Men Aigua »

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #91 el: 09 de Maig de 2009, 17:40:09 pm »
Em foteu molta gracia la majoria d'aquest forum... Demanant censura i borrar missatges d'algu que, oportunament o no, esta lluitant per algo del club.

Si surten quan les coses van be, desestabilitzadors, si surten quan van malament, aprofitats. Sou la majoria uns renegats, gent que va de genolls dient a tot que si i amb una vena als ulls. No us doneu compte que fot molts i molts anys que el Sabadell esta mes que mort... i precisament per coses com aquestes que es denuncien... i que aquesta vegada es denuncien des de dins.

Passo de saber qui es aquest tio... i ni tan sols m'interessa saber de quina de les families està a favor. Però em plantejo una cosa... fins quan el soci 'normal' del Sabadell ha d'aguantar la misèria de la Segona B per unes mafies enquistades que ni mengen ni deixen menjar?

antcarcer

• Visitant
« Respondre #92 el: 09 de Maig de 2009, 18:27:01 pm »
Em foteu molta gracia la majoria d'aquest forum... Demanant censura i borrar missatges d'algu que, oportunament o no, esta lluitant per algo del club.

Si surten quan les coses van be, desestabilitzadors, si surten quan van malament, aprofitats. Sou la majoria uns renegats, gent que va de genolls dient a tot que si i amb una vena als ulls. No us doneu compte que fot molts i molts anys que el Sabadell esta mes que mort... i precisament per coses com aquestes que es denuncien... i que aquesta vegada es denuncien des de dins.

Passo de saber qui es aquest tio... i ni tan sols m'interessa saber de quina de les families està a favor. Però em plantejo una cosa... fins quan el soci 'normal' del Sabadell ha d'aguantar la misèria de la Segona B per unes mafies enquistades que ni mengen ni deixen menjar?

:yes:  :yes: :yes: És impossible estar més d'acord.

Es pensen molts foreros que per arreglar el desaguisat que hi ha en aquest club, n'hi haurà prou amb petóns i abraçades, i no hijos no  :no: ... Per tal que s'arregli una mica la cosa, han de saltar moltes chispas!! nosaltres de lo unic que ens hem de preocupar és que la pilota entre, i de la resta ja s'ho faran.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #93 el: 09 de Maig de 2009, 18:41:57 pm »

Ja ho deia jo, és tot un heroi.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #94 el: 09 de Maig de 2009, 19:15:17 pm »
Ja ho deia jo, és tot un heroi

És impossible estar més d'acord.
The pride of Catalunya

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #95 el: 09 de Maig de 2009, 19:18:29 pm »
Ja ho deia jo, és tot un heroi

És impossible estar més d'acord.

No hase falta que tu me digas nada mas.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #96 el: 09 de Maig de 2009, 19:21:00 pm »

Igualment  :beer2
The pride of Catalunya

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #97 el: 09 de Maig de 2009, 19:24:40 pm »

Igualment  :beer2

Jajaja... aquests culés... que aviat obliden al Schuster!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #98 el: 09 de Maig de 2009, 20:20:42 pm »
El que està clar és que l'olla ja ha començat a bullir, i si els protectors i amiguisimos, del Joan el Blanco i sus secuaces, es posen nerviosos es poden cremar.

Deixeu que passi l'estiu, que pot ser molt maco  :mml:

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #99 el: 12 de Maig de 2009, 17:55:38 pm »
Aqui estic de nou per aclamació popular:

Ja se que hi ha molta gent pendent de que aparegui per aqui i expliqui coses, a veure si poden deduir qui soc i que faig.

Per lo menos tu no t’has quedat en un únic missatge acusatori, sense cap tipo de réplica i per lo vist saps algunes coses que son totalment certes. Ara, que sien probables, ja que si estàs dins si t’enganxen duraràs lo mateix que un rave en una cort de cotxins. I açò que estan buscant, però no troben!

Tenim a mitja Junta tot el dia investigant a foreros per saber qui hi ha al darrera de cada nick. Una suggerencia, contracteu un bon hacker i deixeu que aquesta gent del Club es dediquin al que han de fer que es buscar el bé pel Cub i no el seu propi interes personal. I que deixin d'escampar mentides.
No em trobareu, a mi no, i si voleu, es un repte que us llenço.

Bó, com diuen més dalt, juntes han passat i tots el mateix han fet. I a los que veuen més líders del cotarro o més informats, totes les juntes los han intentat desacreditar, espantar o fins i tot fitxar. Però en el fons tens raó, lo que han de fer és dedicar este temps al club i dixar-se de mandangues. El foro servix per a que treguen idees sobre màrketing, sobre ofertes entrades, sobre desplaçaments, i no per anar buscant brega. Lo que passa, és que me sembla que a alguns directius, este foro les sobra. Serà que no lo poden controlar.

Dieu que jo desastabilitzo el Club, potser si... i les declaracions del Sr. Arroyos dient que destituir al Garcia-LLamas no era el millor ara?
Sr. Arroyos està vosté nervios? clar... un recolzament menys, no? Ara que ha de tirar, de carnets? D'amics "influents"? De recolzaments politics?

Bó, sobre este tema, que te puc dir? Llibertat d’espresió? A l’igual que un xerra per la ràdio, altres mos podem espresar ací, i lo mateix fa l’alcalde a la tele o un soci a les cartes al director. Lo que en açò anem a lo d’abans, uns per por i altres per que no poden controlar el medi, volen matar el missatger. I més ara, que com dius tu, perden apoyos dintre la junta.

Fixeu-vos si la cosa està "peluda" que el Gran Jefe està emprenyat i amenaça en passar l'escombra a final de temporada i clar... despres de fer fora a Garcia-Llamas qui és el següent a la llista? Doncs sapiga que si la estabilitat de la Ciutat i el seu govern depen de la seva cadira, de la de voste, ho te molt malament, hi ha qui encara que la gavina sigui la seva mascota no l'acompanyarà fins el final volarà abans!... La seva història s'acaba.

Normal, que passe açò. El autèntic jefe del cotarro, és un tio que li agrada controlar lo que fa. Si veu que algú se surt del guió o que en un moment de despiste perd absolutament el glamour que ha de tenir la directiva d’un club senyor com el nostre, roden caps. Jo també ho hagués fet. I sobre lo que dius de la gavina, potser per açò, i per un grapat d’accions encara aguanten amb el càrrec a la mà. Però ja vorem, los pactes si son de paraula, se trenquen més facilment.

Si estarà malament la cosa que avui el Gran Jefe ha tingut que anar a arengar a la tropa micròfon en mà mentre es repartien butifarres, ara ja sabem realment qui mana al Club. Bonica estampa la del President dirigint l'entrenament. Veieu les fotos de la pàgina Web de Radio Sabadell...

Si es que este home, hauria de tenir un plus per multifuncionalitat. Te lo trobes a la tele, a la ràdio, al diari, portant un club, dirigint un entrenament, arengant a l’afició. Si m’estic plantejant demanar que el nostre estadi porte el seu nom, collona!

Bé, acabo. La lluita de poder està servida a la Junta, hi hauran molts moviments. Ja en tenim uns quants de la Junta de possicionats i no precissament al costat d'en Soteras. Uns altres que per dir-ho molt suau no s'enteren ni els importa, aquets sobreviuran. I d'altres que, com jo, que ajudaran a fer saber la veritat.

Lluita de poder? Si? A vore, abans de la Fundació hi va haver grans lluites de poder, desprès se creia en la calma i mos van destrossar en dues temporades, i ara que les coses van bé, se posicionen per a vore qui dispara més i millor. Jo pense que el president, el que ostenta el càrrec, no és el millor que podíem tenir, però és lo que hi ha i ha fet coses que també son positives per al club. En canvi, sobre el nostre autèntic president, el que no té el cabell blanc, crec que la caiguda dels Canos, els dos desastres de temporades, inclòs un descens a tercera, i que este any se diu que hi ha dèficit, quan anem millor que l’any passat, doncs directament li demano la dimissió.
Per evitar esta lluita de poder, s’haurien de reduïr els grans paquets d’accions i que estiguessen més repartides entre el soci ras. Només d’esta manera la Fundació evitaria estos problemes.

Per cert, que hi vagi moltissima gent aquest diumenge a la Creu Alta, si no els jugadors no cobraran la prima, no hi ha diners, ni un duro. Per això alguns desitgen que ni tants sols ens classifiquem.

Bó, èxit de públic, bona idea lo de les entrades per adavantat a este preu i a vore si repetim. Les primes s’han de pagar i la gent s’ha d’ilusionar.

Que tinguin una bona nit, companys de la Junta.

Per tot lo que dius, jo m’estic començant a creure que estàs dins. I t’avise, hi han alguns que t'estan buscant. Serà per curiositat de saber qui ets?

A PEL PLAY-OFF!

6 partits, 3 rivals i 1 il-lusió: L’ASCENS!
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!