Autor Tema: Carta oberta als afeccionats.  (Llegit 15942 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
  • Gènere: Masculí
Re: Carta oberta als afeccionats.
« Respondre #60 el: 21 de Abril de 2009, 00:52:39 am »
A la contraportada de l'Sport d'avui (20-4-09) surt un article de l'Emilio Pérez de Rozas posant a parir al Laporta i a la seva Junta, i el barça jo diria que va una miqueta millor que nosaltres, opineu que és adient ? o que s'hauria d'esperar també a final de temporada per dir les coses.

Jo crec que les coses que es fan malament s'han de dir sempre, tant si l'equip va bé com si no. Em sembla més oportunista e inclús massa fàcil dir les coses només quan l'equip va malament. O és que tenim por que si diem coses dolentotes de la Junta, s'ofenguin i marxin tots en ple i ens deixin penjats sense Directius havent pujat a Segona A ?  :

Ese articulo tiene nonbre y apellidos el del SABADELL,NO TIENE NI DNI :scut :bandera :scut :bandera

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #61 el: 21 de Abril de 2009, 19:51:01 pm »
A vore, que passa, és que ara se limita la llibertat d'expressió o com va açò? Ja voldrien alguns que açò se liquidés i només hi hagués una versió de tot, la que volen els autèntics directius del club.

Estimada familia arlequinada:

Sé que molts de vosaltres no entendreu els motius ni les raons que em porten avui a escriure en aquest fòrum quasi que no les se ni jo o potser sí i costen de reconeixer. Evidentment el donar aquest pas se que pot portar-me a la fi d'un projecte pel qual jo he donat molt, en temps, en idees, en desgast fisic i mental, pero quan una persona arriva al limit i diu prou acava per prendre decissions dràstiques.

Vaig arrivar al projecte del Sabadell ple d'idees, il·lusió i ganes de treballar, però en aquesta junta, qualsevol iniciativa o ganes de canviar coses no es nomes mal vista, sino que es ofegada, aixafada i mal interpretada. Hi ha massa funcionari en aquesta Junta. Massa gent que vol ser-hi per aparantar-hi, estar a la Llotja i sortir a les fotos. Molt benefici a canvi de poca feina.

Açò passa en tots els clubs. Molta gent ho veu com una porta per a començar-se a fer un camí als negocis.

Si algu vol treballar per millorar el Club, automaticament queda marcat i et fan la vida impossible, 'o te unes o te vas'. Molta gent jove que ha intentat crear un projecte amb base ha tingut que marxar amagada. Una llàstima, gent molt vàlida i amb visió de futur.
Què passa doncs? Que estem en mans de l'immovilisme.

Ara te n'adones? Au, a bona hora de baixar de la parra.

Amb uns propietaris capaços de fer destituir 'per imatge' a un Secretari Tècnic a les portes d'un Play-Off que no interessa, desestabilitzant al Club en un moment tant important com delicat.

Crec que va ser una excelent decissió de la directiva, i molta gent ho apoya al 100%.

Amb una Secretaria Tecnica capaç de desquiciar i de discutir publicament amb l'entrenador perque aquest es nega a posar a l'inici d'un partit a un jugador que venia com a figura (recordeu la presentació del mencionat futbolista) i que després ni al camp ni al vestidor ni amb actituts ha demostrat absolutament res. Obliguen a l'entrenador a posar-lo contravenint el seu criteri (encertat o no) de que no ha de jugar. Han de salvar el seu cul.

Doncs mire, se veu que tenim un entrenador amb un par, i ha fet el que creu millor per a l'equip, i de pas per al seu cap.

Parlant de l'entrenador, el mateix que va estar destituit durant unes hores, quan ja s'havia contactat el recanvi que es disposava a arribar en un plaç de 15 dies per agafar l'equip, el mateix que ja sabia que podia passar de recollir el finiquito per les oficines perque el responsable del Futbol Base seria qui estaria durant aquell impass amb el primer equip. Però les ordres vingudes desde més amunt van fer parar el tema. No hi han calers.

Habladurias. De veritat que no hi ha un duro, és més, tancarem este any amb dèficit, però si a un entrenador se lo volen carregar, se lo carregaran, i més si se vol posar a algun ******* a la banqueta. Crec que més que la falta de calés, va haver un bon criteri per part del que decidia al final, i una falta de perspectiva del que volia colocar a son amic allà.

No hi han calers? Perquè no se li reclama a un dels patrocinadors els diners que ens deu? Ah, que s'han de vendre pisos? I quan es venen, per que no ens paguen les comissions acordades? Ah, que no es va signar res, que només una encaixada de mans... fem els 'negocis' com abans i ens prenen el pèl com volen. Aquests euros de la comissió per la venda ara son molt necessaris i ningu fa res per cobrar-los... Voldria saber de qui son amics tots aquests.

Açò, és un rumor que circula amb força a l'entorn del club, se parla de que com el patrocinador no pagava, se va pactar una venta d'un pis, on la comisió treta (uns 5. €) eren l'avançat de lo que se devia a la casa, i que desprès ja vorien. Se rumoreja, també, que tot se va pactar de paraula, com en el segle XX. Si açò és veritat, a algú se le hauria de caure la cara de vergonya, primer per a conformar-se amb este timo, segon per no fer les coses ben fetes, firmaes i tercer, per pardillos i per ilegals. Sort que és un rumor, si no, seria per a fotre-li la cara de dits a més d'un.

Però treurant la pasta munyint a la vaca de sempre: al soci, entrades del play-off a 10 euros al soci i 20 euros als no socis... apa així farem caixa i resant de jugar més de dos partits perquè sino serà inviable.

Açò és de llibre, si se deu quartos, se voldrà exprimit la vaca de sempre, el soci. Al soci se le ha de sangrar lo que se puga, i si no se pot més, sangrar a l'ocasional que en un futur se pot enganxar. Açò se diu 'Pan para hoy y hambre para mañana'. Supose que esta directiva no pensarà en el dia de demà. Gestiona a gust dels verdaders amos i punt. I el demà, ja s'ho menjarà un altri.

Clar, amb unes fitxes de jugadors molt superiors a les de l'any passat i amb un rendiment alguns d'ells que deixa bastant que desitjar.

Home, per açò, molts ja abans de començar la temporada, demandavem canvis a la direcció tècnica. Per a que collona vas callar en ese moment?

I el President? Ser omnipotent que va plorant a tots aquells que el volen escoltar de que plega, que li van haver de muntar unes 'eleccions' (quina vergonya), per ratificar-lo. Que diu que no volen... no, ni els que varem confiar amb ell el volem.

Les eleccions, si se poden dir així, les van montar en dos dies, per a que ningú presentés ni tant sols una alternativa ni se pugés fer cap tipus de pregunta incòmode quan la gent pensés i valores l'estat de la situació. Però al fi i al cap, van ser eleccions. Com les del politburó en els temps de la URSS, o les de la càmera dels representants de la RP Xina. O mismament com les que va montar Franco en els plebiscits que se van fer en la seua època. I també eren eleccions. També se podia votar o SI o NO o en blanc, i fins i tot abstenir-se.

Bé, ho deixo aqui. No sé si tornaré a escriure més i a explicar-vos mes coses. Ara s'iniciara una caçera per trobar-me. Si sobrevisc prometo continuar lluitant per aquest Club que porto al cor des de dins. Si no, ho faré des de fora.

Si estàs a dins, te foteran la bulla, per a que no escrigues més, com a aquell entrenador del femení en el seu moment, com a un jugador del filial en el seu moment i com altres casos, on ha imperat la recomanació de que no se faça cap declaració al foro o que se reduisca la participació ací, que sempre anem en contra d'ells i tal. Desgraciadament també a dins teniu directius que foten palos de ciego a tort i dret i a voltes algú ha pillat per culpa de declaracions de gent ben informada de les coses que hi han allà dintre, sense tenir cap culpa. I per cert, este és un repoker de ases que me guardo, per compromís personal amb un dels afectats, fins a cert moment.
Si estàs fora, benvingut a la llibertat d'expressió, però no acusis des del ressentiment o des de la sed de venjança, fes-ho pensant en el nostre club, el Sabadell, i de manera educada i constructiva, per a fer un club millor.També te recomane que te poses el banyador abans de tirar-te a l'aigua. Fes-ho sempre amb proves i documents que provin el que dius.
Si menteixes, o vens a buscar brega, pensa que has topat amb mi, i jo no soc persona que m'agraden les mentides i les farfulles.
Per altri banda, si vols, envia'm un privat i dona'm proves, que jo estic també informant-me de coses que han passat i que me sembla que fan que el club no vaja del tot bé.

Visca el Centre d'Esports!

Visca!
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat dassaev

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
« Respondre #62 el: 24 de Abril de 2009, 23:58:33 pm »
Veig que, com esperava, la meva aparició en public ha desencadenat una crisi institucional. Respondré breument i deixaré que sigui el temps qui em dongui o em tregui les raons.

M'acuseu de desestabiitzar el club. Doncs no opino com vosaltres. Considero que és més desestabilitzador fer fora el Secretari Tècnic en el moment en el que ens trobem, a les portes de jugar un Play-Off on els jugadors que han de defensar el nostre equip han vingut de la ma, alguns d'ells, d'aquesta persona. Que creieu que pensaran ara aquests jugadors? El més lògic es que pensin que la propera temporada no continuaran, ja que el seu avalador no hi serà. I què ha de pensar en Moya? Ha de creure que li han desestabilitzat la plantilla? I que això ha sigut premeditadament?
Tant ha sigut el desprestigi que ha hagut de soportar en Garcia Llamas que fins i tot el va portar a protagonitzar uns lamentables incidents durant el partit del Villarreal B amb alguns directius. El seu estat físic i d'ànim era lamentable.

En segon lloc, m'agradaria dir que no sóc un 'topo' d'una junta directiva anterior, com comenten els interessats.

Per finalitzar, també em critiqueu que m'amagui darrere d'un nick. Tothom ho fa, i caldria veure'n els motius. No crec que us sorprengui si us dic que més d'un directiu esbomba notícies falses pel fòrum, amagat darrere d'un nick. Oi Isaac?

Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #63 el: 25 de Abril de 2009, 00:06:48 am »
Veig que, com esperava, la meva aparició en public ha desencadenat una crisi institucional. Respondré breument i deixaré que sigui el temps qui em dongui o em tregui les raons.

M'acuseu de desestabiitzar el club. Doncs no opino com vosaltres. Considero que és més desestabilitzador fer fora el Secretari Tècnic en el moment en el que ens trobem, a les portes de jugar un Play-Off on els jugadors que han de defensar el nostre equip han vingut de la ma, alguns d'ells, d'aquesta persona. Que creieu que pensaran ara aquests jugadors? El més lògic es que pensin que la propera temporada no continuaran, ja que el seu avalador no hi serà. I què ha de pensar en Moya? Ha de creure que li han desestabilitzat la plantilla? I que això ha sigut premeditadament?
Tant ha sigut el desprestigi que ha hagut de soportar en Garcia Llamas que fins i tot el va portar a protagonitzar uns lamentables incidents durant el partit del Villarreal B amb alguns directius. El seu estat físic i d'ànim era lamentable.

En segon lloc, m'agradaria dir que no sóc un 'topo' d'una junta directiva anterior, com comenten els interessats.

Per finalitzar, també em critiqueu que m'amagui darrere d'un nick. Tothom ho fa, i caldria veure'n els motius. No crec que us sorprengui si us dic que més d'un directiu esbomba notícies falses pel fòrum, amagat darrere d'un nick. Oi Isaac?

No m'extranya d'aquest senyor...no serien ni de bon tros els primers... :ejem

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #64 el: 25 de Abril de 2009, 00:48:11 am »
Sr. Dassaev...ha tingut vostè alguna relació, esportivament parlant...clar...am b el Sr.Garcia LLamas...? :ejem

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #65 el: 25 de Abril de 2009, 06:36:14 am »
Embolica que fa fort........ :grogi
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #66 el: 25 de Abril de 2009, 08:23:42 am »

No m'extranya d'aquest senyor...no serien ni de bon tros els primers... :ejem

Tant l'Isaac com en Dassaev, són missatges sorgits en mal moment, igual que la destitució d'en Llamas.

Peró el que a mi em sembla es que darrera de tot hi han missatges que amaguen certs interessos. Sé de sobres que aquest fòrum és molt manipulat per persones influents de Sabadell o per la mateixos directius. No ens enganyem, és un fòrum únic a Espanya i que hauria de ser objecte d'estudi.

Tema Llamas, ja he dit que mal moment per destituïr-lo, peró algunes informacions em diuen que tant les seves formes com actuacions no eren les que havíen de ser per una persona amb el seu càrrec, i que algú de molt amunt, després de donar un dia la seva excelent imatge, va dir incomprensiblement 'quiero fuera este tío ahora'.

I sinó és així que m'ho expliquin, O es que penses veure algun dia algú semblant com el director esportiu del Barça?

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1415
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
« Respondre #67 el: 25 de Abril de 2009, 09:16:41 am »
...Sé de sobres que aquest fòrum és molt manipulat per persones influents de Sabadell o per la mateixos directius...

Un cop mes, deixar clar només que:

• El funcionament i la gestió d'aquest Fòrum es completament independent envers les passades, presents i futures direccions del Club i d'altres 'persones influents', ja siguin de Sabadell o de qualsevol altre lloc.
  • Mai he acceptat ordres o 'recomanacions' sobre la gestió dels usuaris i/o missatges.
  • La gestió d'aquest fòrum, dels seus usuaris i dels missatges es fa, unicament, amb els condicionants que creu mes adients aquest administrador (jo) i els seus col.laboradors més directes (Concor i X-Mens).
  • L'Administrador i els seus col.laboradors han fet, fan i faran tot el possible per evitar campanyes orquestrades per terceres persones o grups a fi de intentar manipular l'opinio dels usuaris.
  • Recordar a tots els usuaris la prohibicio de clons i la vigencia en aquest forum del 'Dret Reservat d'Admisió'.

Gracies.

Ramon
WebTeam SBD
Visca el CE Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #68 el: 25 de Abril de 2009, 10:41:12 am »
...Sé de sobres que aquest fòrum és molt manipulat per persones influents de Sabadell o per la mateixos directius...

Un cop mes, deixar clar només que:

• El funcionament i la gestió d'aquest Fòrum es completament independent envers les passades, presents i futures direccions del Club i d'altres 'persones influents', ja siguin de Sabadell o de qualsevol altre lloc.
  • Mai he acceptat ordres o 'recomanacions' sobre la gestió dels usuaris i/o missatges.
  • La gestió d'aquest fòrum, dels seus usuaris i dels missatges es fa, unicament, amb els condicionants que creu mes adients aquest administrador (jo) i els seus col.laboradors més directes (Concor i X-Mens).
  • L'Administrador i els seus col.laboradors han fet, fan i faran tot el possible per evitar campanyes orquestrades per terceres persones o grups a fi de intentar manipular l'opinio dels usuaris.
  • Recordar a tots els usuaris la prohibicio de clons i la vigencia en aquest forum del 'Dret Reservat d'Admisió'.

Gracies.

Ramon
WebTeam SBD

ESPECIFICO QUE VULL DIR AMB MANIPULAT

No em refereixo a que els administradors ho manipulin segons directives, esborrant o modificant missatges. Aques fòrum per sort és independent, dut per persones independents peró que s'estimen el club.

Em refereixo a persones que lliurement exposen les seves opinions. I que s'aprofiten del mitjà per dir coses que no són certes, o són mitges veritats, sempre en busca dels seus interessos particulars.

Desconnectat mendruski

• Infantil
  • Missatges: 151
« Respondre #69 el: 25 de Abril de 2009, 12:28:42 pm »
dassaev, ets un caxondo... tothom se amaga darrere de un nick, pero tu fas acusasions i no dius qui ets molt raru no? com u veus?

como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...
El nuevo Risto ha sido rejuvenecido y a la ataquerrrrr !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #70 el: 25 de Abril de 2009, 13:24:19 pm »
Doncs com tu, no, mendruski? Acuses sobre coses que dius que varen passar en un lloc que ni hi eres present, i tampoc dius qui ets.  :ostres
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat mendruski

• Infantil
« Respondre #71 el: 25 de Abril de 2009, 16:24:12 pm »
ets un cachondo birreiro, = pots anar el club de la comedia.jajaja
como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #72 el: 25 de Abril de 2009, 17:12:46 pm »
oye "trol" que esta muy bien la frasecita que te has puesto, pero hombre, al menos escribela bien

"como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre qusie ser..."
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #73 el: 25 de Abril de 2009, 18:47:33 pm »
ets un cachondo birreiro, = pots anar el club de la comedia.jajaja

Doncs si, catxondo en soc una estona. I a sobre escric bé.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • A way of life
« Respondre #74 el: 26 de Abril de 2009, 00:02:45 am »
Què tal si te'n vas a donar una volta a que et doni una mica l'aire? T'anirà bé.
Per cert, dono fe que el birrero és un catxondo. Però és una persona educada i respectuosa amb tothom, a part de escriure perfectament (cosa que hi ha gent que és incapaç de fer-ho?
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat mendruski

• Infantil
« Respondre #75 el: 26 de Abril de 2009, 01:16:47 am »
dir una cosa graciosa que no me ficat amb el birreiro avere si te enteras mendo...

era de bon rotllo de dir eres un cachondo i ja su pren la gent malament, que raru

Desconnectat dassaev

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
« Respondre #76 el: 09 de Maig de 2009, 00:43:35 am »
Aqui estic de nou per aclamació popular:

Ja se que hi ha molta gent pendent de que aparegui per aqui i expliqui coses, a veure si poden deduir qui soc i que faig.

Tenim a mitja Junta tot el dia investigant a foreros per saber qui hi ha al darrera de cada nick. Una suggerencia, contracteu un bon hacker i deixeu que aquesta gent del Club es dediquin al que han de fer que es buscar el bé pel Cub i no el seu propi interes personal. I que deixin d'escampar mentides.
No em trobareu, a mi no, i si voleu, es un repte que us llenço.

Dieu que jo desastabilitzo el Club, potser si... i les declaracions del Sr. Arroyos dient que destituir al Garcia-LLamas no era el millor ara?
Sr. Arroyos està vosté nervios? clar... un recolzament menys, no? Ara que ha de tirar, de carnets? D'amics "influents"? De recolzaments politics?

Fixeu-vos si la cosa està "peluda" que el Gran Jefe està emprenyat i amenaça en passar l'escombra a final de temporada i clar... despres de fer fora a Garcia-Llamas qui és el següent a la llista? Doncs sapiga que si la estabilitat de la Ciutat i el seu govern depen de la seva cadira, de la de voste, ho te molt malament, hi ha qui encara que la gavina sigui la seva mascota no l'acompanyarà fins el final volarà abans!... La seva història s'acaba.

Si estarà malament la cosa que avui el Gran Jefe ha tingut que anar a arengar a la tropa micròfon en mà mentre es repartien butifarres, ara ja sabem realment qui mana al Club. Bonica estampa la del President dirigint l'entrenament. Veieu les fotos de la pàgina Web de Radio Sabadell...

Bé, acabo. La lluita de poder està servida a la Junta, hi hauran molts moviments. Ja en tenim uns quants de la Junta de possicionats i no precissament al costat d'en Soteras. Uns altres que per dir-ho molt suau no s'enteren ni els importa, aquets sobreviuran. I d'altres que, com jo, que ajudaran a fer saber la veritat.

Per cert, que hi vagi moltissima gent aquest diumenge a la Creu Alta, si no els jugadors no cobraran la prima, no hi ha diners, ni un duro. Per això alguns desitgen que ni tants sols ens classifiquem.

Que tinguin una bona nit, companys de la Junta.

A PEL PLAY-OFF!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #77 el: 09 de Maig de 2009, 00:49:49 am »
Jo flipo!
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #78 el: 09 de Maig de 2009, 00:51:04 am »
I tu que coi esperes? a que quedin dos dies pel partit més important de tota la temporada?
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #79 el: 09 de Maig de 2009, 00:51:45 am »
Inoportú...inoportú . No li fem el joc...no contestem...almenys fins després del partit del diumenge. Ara tots a una SABADELL, SABADELL, SABADELL  :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera