Autor Tema: robos en can rull  (Llegit 5194 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
robos en can rull
« el: 18 de Abril de 2009, 04:10:26 am »
Se que hay bastante foreros que vivis en can rull asi como yo, y bueno lo digo para ke esteis enterados, se de unas cuantas personas que les han entrado a robar a su casa, por mi zona todas ellas no se si en otras partes tambien o no, por la zona de via alexandra han habido bastantes robos haciendo palanca en las puertas de las casas, y tambien de algun otro ke no han conseguido entrar pk estava exada la llave, por eso procurar exar la llave por la noche no sea que un dia os desperteis con la casa patas arriba!

saludos! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: robos en can rull
« Respondre #1 el: 18 de Abril de 2009, 05:24:28 am »
yo soy de can rull,y hace poco un mediodia en los 15-20 minutos de bajar dejar los niños al cole y subir,a una amiga le desvalijaron el piso y se llevaron todo lo de valor,tele ordenador.....y durante un tiempo no hace mucho tambien hubo muchisimos robos en tiendas..rara era la que no habian entrado a robar
« Darrera modificació: 18 de Abril de 2009, 05:28:19 am per dagar »

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #2 el: 18 de Abril de 2009, 19:13:04 pm »
Doncs jo visc en una casa a la Ronda Zamenhoff i fa un parell de mesos em vaig quedar un dia a la matinada mirant els LAKERS mentre vaig començar a sentir com forçaven el motor de la porta del garatge. Vaig obrir llums i vem baixar amb el meu pare i teníem la porta un terç oberta, la vem obrir i vem estar cara a cara a uns 5 metres amb els lladres. Vaig quedarme amb la matrícula del cotxe amb el que anaven ( valía 120.000 € i 500cv )!!! Un CLS AMG, casi res!!!

Finalment la setmana seguent els mossos van descobrir que es tractava d'una banda de kosovars que robaven cotxes per emportarse'ls als paísos del est o vendre per peçes. Evidentment, aquella nit ja no vaig poder dormir  :consol
The pride of Catalunya

Desconnectat dana_sbd

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 21
« Respondre #3 el: 17 de Novembre de 2009, 01:15:15 am »
y digo yo...alli en canrull rompen tantos cristales de coches como los de la c/mauritania?? el otro dia 5 en una noche...triste....
mersi por el consejo!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #4 el: 17 de Novembre de 2009, 20:53:36 pm »
Doncs jo visc en una casa a la Ronda Zamenhoff i fa un parell de mesos em vaig quedar un dia a la matinada mirant els LAKERS mentre vaig començar a sentir com forçaven el motor de la porta del garatge. Vaig obrir llums i vem baixar amb el meu pare i teníem la porta un terç oberta, la vem obrir i vem estar cara a cara a uns 5 metres amb els lladres. Vaig quedarme amb la matrícula del cotxe amb el que anaven ( valía 120.000 € i 500cv )!!! Un CLS AMG, casi res!!!

Finalment la setmana seguent els mossos van descobrir que es tractava d'una banda de kosovars que robaven cotxes per emportarse'ls als paísos del est o vendre per peçes. Evidentment, aquella nit ja no vaig poder dormir  :consol

Això és el peix q es mossega la cua..... si abans ja hi havien robatoris doncs imagineu-vos avui en dia amb la quantitat d'immigrants vivint del cuento q tenim passejant pel carrer. Per això tb en diversos barris de la ciutat han tingut q demanar més seguretat.

Ara que parleu d'això, divendres vaig llegir una notícia a radio Sabadell molt relacionada amb el que esteu parlant....

Els Mossos detenen un grup de lladres que actuava al Vallès Occidental i disfressats d'executius

Serveis Informatius / Els Mossos d'Esquadra han detingut un grup de tres lladres acusats de cometre, com a mínim, 27 robatoris a localitats com Sabadell, Barberà, Terrassa, Sant Cugat o Vilanova i la Geltrú, entre d'altres. Aquests presumptes criminals entraven als immobles preferentment durant el matí, quan els inquilins no hi eren, trencant el pany amb eines com el 'bec de lloro', claus angleses, o obrint la porta amb la tècnica de la radiografia. Dins de l'habitatge robaven diners en metàl·lic, joies i objectes d'electrònica de petites dimensions com ara rellotges o ordinadors portàtils. Segons ha informat la policia catalana en un comunicat, el grup desarticulat tenia un elevat grau d'especialització i els seus integrants es desplaçaven amb vehicles de lloguer i documentació falsa fins a les localitats on tenien previst dur a terme els robatoris.

Actuaven de forma organitzada i per no despertar sospites anaven amb vestits d'executius i transportaven els estris i eines necessaris pels robatoris a l' interior de maletins d' executiu. En algunes ocasions s'ha pogut comprovar també que utilitzaven bigotis postissos. Els detinguts són Jorge Nelson LS., de 23 anys i veí de Barcelona, Alexander PB., de 22 anys i veí d' Hospitalet i Alonso AH., de 22 anys i amb adreça desconeguda, i tots colombians. Un cop que es van practicar aquestes detencions, els agents de la policia van entrar al pis dels arrestats on van trobar una important quantitat dels objectes robats, eines de precisió per obrir panys, i un aparell electrònic emprat per a conèixer la puresa de les joies. L'operació, que va començar el passat mes d'agost, no es dóna per tancada perquè encara falta un quart integrant d'aquest grup.

Estem ben arreglats  :ostres :ostres :ostres

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #5 el: 18 de Novembre de 2009, 15:03:53 pm »
El Fèlix Millet, el Prenafeta, el Macià Alavedra, el p*** alcalde de Santa Coloma..... també són immigrants?

No fem lectures simplistes. Xoriços, per desgràcia, n'hi ha de tots els colors!

Viva El Vaquilla!!!
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #6 el: 18 de Novembre de 2009, 15:10:35 pm »
todo se solucionaria si al que pillan robando le cortan las manos veras como no vuelve a robar  :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat dana_sbd

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 21
« Respondre #7 el: 20 de Novembre de 2009, 00:25:58 am »
todo se solucionaria si al que pillan robando le cortan las manos veras como no vuelve a robar  :beer2

pues si...pero asi va el pais...y en este caso sabadell...es triste vivir asi...entre tanto robo y que no agan nada

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #8 el: 20 de Novembre de 2009, 22:45:26 pm »
El Fèlix Millet, el Prenafeta, el Macià Alavedra, el p*** alcalde de Santa Coloma..... també són immigrants?

Viva El Vaquilla!!!

Però q t a veure això q dius amb el q estem parlant?
Parlo de succesos del dia a dia no de fets puntuals que passen entre empresaris, polítics i gent d'aquesta.

A veure si perq el català Fèlix Millet roba milions d'euros haurem d'acceptar a tot el que robi un bolso a una iaia o el que es carregui algú... :wall: :wall: :wall:

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #9 el: 23 de Novembre de 2009, 15:51:07 pm »

Viva El Vaquilla!!!

Parlo de succesos del dia a dia no de fets puntuals que passen entre empresaris, polítics i gent d'aquesta.

A veure si perq el català Fèlix Millet roba milions d'euros haurem d'acceptar a tot el que robi un bolso a una iaia o el que es carregui algú... :wall: :wall: :wall:
Val d'acord, els exemples no eren els més idonis. El que em vinc a referir és que no es pot generalitzar dient que tots els que roben són estrangers. I amb això tampoc vull dir que tots els immigrants siguin uns sants, però algú s'ho pot prendre com una perfecta excusa per atacs xenòfobs. I que consti que no ho dic per tú, que a d'altres missatges has deixat clar que hi estàs en contra.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #10 el: 23 de Novembre de 2009, 22:19:57 pm »

Viva El Vaquilla!!!

Val d'acord, els exemples no eren els més idonis. El que em vinc a referir és que no es pot generalitzar dient que tots els que roben són estrangers. I amb això tampoc vull dir que tots els immigrants siguin uns sants, però algú s'ho pot prendre com una perfecta excusa per atacs xenòfobs. I que consti que no ho dic per tú, que a d'altres missatges has deixat clar que hi estàs en contra.

Evidentment que no s'ha de generalitzar ni molt menys tots els robatoris provenen de gent d'altres paisos.
El que sí que s'hauria d'estudiar realment si el percentatge de robatoris produit per immigrants és proporcional al nombre d'immigrants que hi ha a la nostra ciutat. El q vull dir és que si per exemple aquí tinguéssim un 30% d'immigrants i el percentatge de robatoris provocats per gent de fora fos un 60% és que realment alguna cosa greu està passant.