Autor Tema: Mostres de condol a la Familia Mora  (Llegit 25723 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Mostres de condol a la Familia Mora
« el: 21 de Setembre de 2005, 12:22:24 pm »
Font: Radio Sabadell.

Sergi Garcés / La Federació Catalana de Futbol ha decidit ajornar el partit que aquesta nit havien de jugar el Girona i el Centre d'Esports Sabadell en senyal de dol per la tràgica mort en accident de trànsit del fill del tècnic arlequinat, Pere Valentí Mora. Pere Mora ha perdut la vida aquesta passada nit quan sortia de l'entrenament del Sants, el seu actual equip, i la seva moto ha estat atropellada per un cotxe.

Evidentment, la tràgica notícia ha corregut com la pólvora i tots els estaments del club s'han posat de seguida del costat de Pere Valentí Mora i la seva família. El més immediat ha estat contactar ràpidament amb la Federació i amb el Girona per buscar la suspensió del compromís d'avui. Aquest ajornament, com era d'esperar, ha estat immediat sense que les dues parts hagin argumentat cap mena de problema. El partit, corresponent a la tornada de la 1ª eliminatòria de la Copa RFEF es jugarà finalment dimecres de la setmana que ve, com estava previst, a les 21 h.

Una dolorosa pèrdua
La sorpresa ha estat un cop molt fort a tot l'entorn arlequinat i en molts altres clubs en els quals Pere Mora havia estat defensant els colors. No es pot oblidar que després del seu pas pel futbol base del Barça, Mora fill ha militat, entre d'altres, a les files el Vilassar de Mar, el Vilafranca i com apuntàvem ara fa un moment aquest any es trobava a la plantilla del Sants. De fet, ara fa uns mesos se'l va veure defensant la porteria del seu equip en el partit amistós que els barcelonins van jugar contra el Centre d'Esports a l'Estadi de la Nova Creu Alta.

Ràdio Sabadell fa extensible el seu condol tant al Pere Valentí com a la seva família. Descansi en Pau.

El que faltava per al pobre mora. Des d'aqui em sumo al seu condol i nomes que desitjar-li sort al nostre mister! Anims :icon_exclaim:  :(
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

CapaSegonaA

• Visitant
Re: No hi haura partit avui...
« Respondre #1 el: 21 de Setembre de 2005, 12:28:54 pm »
davant situacions d'aquestes simplement el meu condol cap a Pere Valentí Mora i la seva familia. Anims.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #2 el: 21 de Setembre de 2005, 12:30:48 pm »
Expreso el meu més sentit pesam a la familia Mora.

D.E.P  :disappointed:
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Tontxu

• Aleví
  • Missatges: 62
« Respondre #3 el: 21 de Setembre de 2005, 12:34:13 pm »
En estos momentos no hay palabras que puedan mitigar tan grande perdida. Mi mas sincero pesame.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #4 el: 21 de Setembre de 2005, 12:39:16 pm »
Em sumo a les mostres de condol i vull expresar també el més sentit pésem a tota la familia Mora, tan a títol individual com per la penya @rlekinats.com.

Descansi en pau.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat arlequinat100%

• Aleví
  • Missatges: 42
« Respondre #5 el: 21 de Setembre de 2005, 12:41:30 pm »
El meu més sentit pésam al Mora i a tota la seva familia

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
« Respondre #6 el: 21 de Setembre de 2005, 12:44:05 pm »
Doncs en moments aixi un no sap que dir, res mes que donar el meu mes sentit condol a tota la familia Mora.
Descansi en pau.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #7 el: 21 de Setembre de 2005, 12:46:09 pm »
Demanar a la Junta Directiva que faci arribar al Mora en aquest moments tan tràgics el condol sincer de tota la família del Fòrum del sabadell (crec que sense excepcions). Malgrat que se'l critiqui de vegades com a professional, en l'aspecte personal se li ha de fer saber que estan al teu costat tant els "amics" com els "enemics" i realment un cop així és fortíssim.

L'afició del Sabadell estarà amb ell en lo personal i sabrà separar els temes professionals.

El meu sentit condol.
Forero Més Catxondo

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8278
  • un camp de primera
« Respondre #8 el: 21 de Setembre de 2005, 13:11:24 pm »

Les meves més sentides i sinceres condolències davant d´aquest fet tan tràgic, cap a algú que per sobre de tot és una bona persona, com és el Pere Valentí Mora. Descansi en pau
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1015
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #9 el: 21 de Setembre de 2005, 13:36:54 pm »
Pere, valoracions esportives a part, sempre t'he considerat una persona honesta i cordial, un bon tipus que no es mereix tot el que li esta passant. Una forta abraçada, el meu mes sincer condol i tota la meva força perque puguis superar-ho amic.

Desconnectat JUAN

• Aleví
  • Missatges: 70
« Respondre #10 el: 21 de Setembre de 2005, 13:59:36 pm »
ciertamente las peores cosas siempre les suceden a las buenas personas y perder a un hijo es lo peor que te puede pasar.

realmente siento muchisimo lo sucedido.

toda mi solidaridad con Mora y su familia

Desconnectat JUAN

• Aleví
  • Missatges: 70
solidaridaridad con mora
« Respondre #11 el: 21 de Setembre de 2005, 14:02:42 pm »
la verdad es que las desgracias siempre se ceban con las mejores personas y perder a un hijo es lo peor.

mora, toda mi solidaridad.

Desconnectat cesbdll

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
« Respondre #12 el: 21 de Setembre de 2005, 14:03:10 pm »
Com diuen per aqui, jo tb soc molt crític amb el PVM, pero sempre amb respecte cap a la persona. En aquest moment, deu ser un moment molt dificil per ell, i tb m'uneixo al pesam cap a ell i a la seva familia.  :(

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #13 el: 21 de Setembre de 2005, 14:15:05 pm »
 Em sumo a las notes de condol cap a Pere Valenti Mora i la seva familia perque aixo que ha passat es un cop molt dur i dificil de pair. D´altre banda proposo que el diumenge la aficio li doni soport (si es que esta a la banqueta, que no ho se) i no estaria de més alguna pancarta amb carinyo en uns moments tan tristos. Si som tan bons per kriticar amb duressa i alguns fins i tot insultar al camp, també hem de tenir sentiments i donar soport a un home que ho estara passant mol malament i ha conviscut amb el nostre club molts anys. Anims, Mora.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #14 el: 21 de Setembre de 2005, 14:20:57 pm »
PERE ho sento molt Una abraçada

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #15 el: 21 de Setembre de 2005, 14:39:47 pm »
la perdua de un fill es un dels pitjors cops que et pot donar la vida, sincerament  el mes sentit pesam per Pere i la seva familia, anims i una gran abraçada
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #16 el: 21 de Setembre de 2005, 14:42:11 pm »
T'acompanyo en el sentiment Pere. Espero que els jugadors puguin dedicar-te una victòria aquest diumenge.

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
« Respondre #17 el: 21 de Setembre de 2005, 14:55:30 pm »
El meu condol al Pere V. Mora i a tota la seva familia.
Avuí TOTS estem al teu costat, no ho dubtis.
Davant aquests fatals fets, el futbol passa a ser totalment secundari.
Avuí et sentim aprop, i compartim el teu dol

Crec que diumenge s'hauria de fer clarament palesa aquesta UNIÓ entre tots els arlequinats envers un professional de casa, envers el NOSTRE entrenador.  Crec que des del forum podriem organitzar alguna manera d'expressar tots alhora aquest sentiment cap a la persona d'en MORA.  DEixem estar tactiques, tecniques i si juga un o l'altre.
Diumenge animarem tots al nostre equip per guanyar i dedicar-li sense cap dubte la victoria del NOSTRE equip al fill del NOSTRE entrenador que reposa al cel
ARA MES QUE MAI, TOTS A UNA, PER EN PERE !!!

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #18 el: 21 de Setembre de 2005, 14:56:39 pm »
Déu ser un cop molt dur per a ell i jo només li puc dir que ho sento per ell i tota la seva família. Em quedo sense paraules.
Honor al Sabadell

Desconnectat matarones

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #19 el: 21 de Setembre de 2005, 14:56:52 pm »
mis condolencias a la familia mora y a la familia arlekinada ... recordando tambien k mora jugó una temporada aki en el mataro y dejando a un lado su rendimiento como jugador, como persona ni mucho menos tuvo algun conflicto.
Saludos y ánimos ... y suerte