Em presento com a soci i simpatitzant d'aquest club. Em considero un company més amb respecte a aquesta entitat.
Després de conèixer de bona informació i primera mà a través de directius,jugadors, i secretaria tècnica tot el que se està enmerdant des de dins,m'ha costat decidirme a escriure però ho he fet i recordeu bé el que dic que el temps em donarà la raó.
En primer lloc.SEXIBIRRA i KITANOSKY i d'altres que no tenen ni punyetera idea més que l'absurda ignorancia. Demaneu la dimissió al seyor Garcia llamas per portar jugadorsa de fora de catalunya,vostés perdonin, que jo recordi , aquesta temporada,respecte les darreres ,és en la que més jugadors de catalunya hi ha.
En segon lloc ,Això que també es diu de jugadors sub-23 per "colegueo", us he de dir ESCOLTEU BÉ , que per colegueo ,Pradas està en el Sabadell i que precissament fins al mes de Desembre ,econòmicament ,es van encarregar El senyor LLamas,Arroyos i dos exdirectius mes.Posant diners de les seves butxaques.Senyor Soteras i Moya no el volien ni en els entrenaments...perq ue ara se les donin...de què?També va passar igual amb Sisó amigó,amb la de punts que ens ha donat i podria dir mes noms que no diré per respecte.
S'ha acusat de comissions sense tenir proves,això senyors meus,tal i com explica el codi civil,està considerat i penalitzat.Aquest precissament ha estat el cavall de batalla entre directiva i entrenador.
He vist que es demana que el senyor Llamas ha de dimitir pel bé dels amateurs.Informeu-vos bé. Jo he estat present i molta més gent i podem testificar le vegades que ha vist ,i moltes,partits dels amateurs.Parlant amb Pirri(persona que pasava de tot,a l'igual que Moya ,que ignoraba per complet els resultats.
Fins al moment el secretari tècnic més barat dels darrers anys ha marxat sense obrir la boca per un capritx del senyor Soteras,el qual quan s'ha adonat i ha volgut fer marxa endarrera el senyor Llamas ha dit que no.Sabeu també que està pendent de ser encara endemnitzat,qualsevol que tingui dubte del que estic dient li pot preguntar al senyor Alcalde.
Per rematar la meva feina,Sabeu que aquest Sicart no vindrà al sabadell,degut al seu passat com intermediari,jejejeje
Ara resulta que els que estaven amagats sota les faldilles durant tres anys sense fer res, son els que estan portant tot el tema esportiu per ordres del Soteras i que no es pot donar a conèixer al públic ja que fins ara s'ha venut molt bé la película del director esportiu PROFESSIONAL.
Per cert,perque un directiu no pot donar la seva opinió en l'anonimat?,la majoria de vosaltres, esteu sempre acusant desde l'anonimat intentant desestabilitzar amb informacions falses.
Senyor Soteras,Molet,Genís,David Pirri.... i algun periodista de cursos de ccc El temps a tothom el deixa al seu lloc.
VISCA EL SABADELL.