Autor Tema: sabem tota la Veritat senyor Soteras?  (Llegit 4498 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat isaacs

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
sabem tota la Veritat senyor Soteras?
« el: 20 de Abril de 2009, 23:22:14 pm »
Em presento com a soci i simpatitzant  d'aquest club. Em considero un company més  amb respecte a aquesta entitat.
Després de conèixer  de bona informació i primera mà a través de directius,jugadors, i secretaria tècnica tot el que se està  enmerdant des de dins,m'ha costat decidirme a escriure  però ho he fet i recordeu bé el que dic que el temps em donarà la raó.

En primer lloc.SEXIBIRRA i KITANOSKY i d'altres que no tenen ni punyetera idea més que l'absurda ignorancia. Demaneu la dimissió al seyor Garcia llamas per portar jugadorsa de fora de catalunya,vostés perdonin, que jo recordi  , aquesta temporada,respecte  les darreres ,és en la que més jugadors de catalunya hi ha.
En segon lloc ,Això que també es diu de jugadors sub-23 per "colegueo", us he de dir ESCOLTEU BÉ , que per colegueo ,Pradas està en el Sabadell i que precissament fins al mes de Desembre ,econòmicament ,es van encarregar El senyor LLamas,Arroyos  i dos exdirectius mes.Posant diners de les seves butxaques.Senyor Soteras i Moya  no el volien ni en els entrenaments...perq ue ara se les donin...de què?També va passar igual amb Sisó amigó,amb la de punts que ens ha donat i podria dir mes noms que no diré per respecte.

S'ha acusat de comissions sense tenir proves,això senyors meus,tal i com explica el codi civil,està considerat i penalitzat.Aquest precissament ha estat el cavall de batalla entre directiva i entrenador.
He vist que es demana que el senyor Llamas ha de dimitir pel bé dels amateurs.Informeu-vos bé. Jo he estat present i molta més gent i podem testificar le vegades que ha vist ,i moltes,partits dels amateurs.Parlant amb Pirri(persona que pasava de tot,a l'igual que Moya ,que ignoraba per complet els resultats.

Fins al moment el secretari tècnic més barat dels darrers anys ha marxat sense obrir la boca per un capritx del senyor Soteras,el qual quan s'ha adonat i ha volgut fer marxa endarrera el senyor Llamas ha dit que no.Sabeu també que està pendent de ser encara endemnitzat,qualsevol que tingui dubte del que estic dient li pot preguntar al senyor Alcalde.

Per rematar la meva feina,Sabeu que aquest Sicart no vindrà  al sabadell,degut al seu passat com intermediari,jejejeje
Ara resulta que els que estaven amagats sota les faldilles durant tres anys sense fer res, son els que estan portant tot el tema  esportiu per ordres del Soteras i que no es pot donar a conèixer al públic ja que fins ara s'ha venut molt bé la película del director esportiu PROFESSIONAL.

Per cert,perque un directiu no pot donar la seva opinió en l'anonimat?,la majoria de vosaltres, esteu sempre acusant desde l'anonimat  intentant desestabilitzar amb informacions falses.
Senyor Soteras,Molet,Genís,David Pirri.... i algun periodista de cursos de ccc El temps a tothom el deixa al seu lloc.

VISCA EL SABADELL.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re: sabem tota la Veritat senyor Soteras?
« Respondre #1 el: 20 de Abril de 2009, 23:42:08 pm »
Desconozco que afán hay ahora de poner estos temas cuando el CE Sabadell FC se está jugando su futuro más inmediato, vuelvo a decir que no es el momento de desunir sino de todo lo contrario, al no ser que por medio haya el interés de que el barco no llegue a puerto y se hunda en el trayecto.

:paret  :paret       :rant:    :rant:     :exxxx    :exxxx

PD suponiendo que sea todo verdad, ahora en estos momentos repito es el tiempo de estar todos unidos y haciendo fuerza para conseguir lo que queremos todos, intentar ascender y salir de este pozo, regresar que ya es hora a la categoría que nuestro estimado Club se merece.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
« Respondre #2 el: 20 de Abril de 2009, 23:43:20 pm »
Un altre foc ????  :paret

Aixo no toca avui. Toca el 30 de Juny, si es que toca alguna vegada....  :rant: ens interessa guanyar a l´Osasuna B, no escoltar un capítol més de "Salsa Rosa". Tal com ha dit un forero, a veure si d´una punyetera vegada remem toTs en la mateixa direcció, perquè sinó ens podem anar oblidant de l´ascens o de qualsevol cosa que s´hi assembli....

PROPOSI QUE CAP MES D´AQUESTS TEMES ES CONTESTIN EN AQUEST FORO FINS A FINAL DE TEMPORADA.....
« Darrera modificació: 21 de Abril de 2009, 08:25:23 am per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

futsal_90

• Visitant
« Respondre #3 el: 20 de Abril de 2009, 23:51:25 pm »
Em presento com a soci i simpatitzant  d'aquest club. Em considero un company més  amb respecte a aquesta entitat.
Després de conèixer  de bona informació i primera mà a través de directius,jugadors, i secretaria tècnica tot el que se està  enmerdant des de dins,m'ha costat decidirme a escriure  però ho he fet i recordeu bé el que dic que el temps em donarà la raó.

En primer lloc.SEXIBIRRA i KITANOSKY i d'altres que no tenen ni punyetera idea més que l'absurda ignorancia. Demaneu la dimissió al seyor Garcia llamas per portar jugadorsa de fora de catalunya,vostés perdonin, que jo recordi  , aquesta temporada,respecte  les darreres ,és en la que més jugadors de catalunya hi ha.
En segon lloc ,Això que també es diu de jugadors sub-23 per "colegueo", us he de dir ESCOLTEU BÉ , que per colegueo ,Pradas està en el Sabadell i que precissament fins al mes de Desembre ,econòmicament ,es van encarregar El senyor LLamas,Arroyos  i dos exdirectius mes.Posant diners de les seves butxaques.Senyor Soteras i Moya  no el volien ni en els entrenaments...perq ue ara se les donin...de què?També va passar igual amb Sisó amigó,amb la de punts que ens ha donat i podria dir mes noms que no diré per respecte.

S'ha acusat de comissions sense tenir proves,això senyors meus,tal i com explica el codi civil,està considerat i penalitzat.Aquest precissament ha estat el cavall de batalla entre directiva i entrenador.
He vist que es demana que el senyor Llamas ha de dimitir pel bé dels amateurs.Informeu-vos bé. Jo he estat present i molta més gent i podem testificar le vegades que ha vist ,i moltes,partits dels amateurs.Parlant amb Pirri(persona que pasava de tot,a l'igual que Moya ,que ignoraba per complet els resultats.

Fins al moment el secretari tècnic més barat dels darrers anys ha marxat sense obrir la boca per un capritx del senyor Soteras,el qual quan s'ha adonat i ha volgut fer marxa endarrera el senyor Llamas ha dit que no.Sabeu també que està pendent de ser encara endemnitzat,qualsevol que tingui dubte del que estic dient li pot preguntar al senyor Alcalde.

Per rematar la meva feina,Sabeu que aquest Sicart no vindrà  al sabadell,degut al seu passat com intermediari,jejejeje
Ara resulta que els que estaven amagats sota les faldilles durant tres anys sense fer res, son els que estan portant tot el tema  esportiu per ordres del Soteras i que no es pot donar a conèixer al públic ja que fins ara s'ha venut molt bé la película del director esportiu PROFESSIONAL.

Per cert,perque un directiu no pot donar la seva opinió en l'anonimat?,la majoria de vosaltres, esteu sempre acusant desde l'anonimat  intentant desestabilitzar amb informacions falses.
Senyor Soteras,Molet,Genís,David Pirri.... i algun periodista de cursos de ccc El temps a tothom el deixa al seu lloc.

VISCA EL SABADELL.

Perque no callas una mica j**** ara que l' equip va be et registres per liarla !!! vaya tela !!! vesten el foro del terrassa a fer aixo !! a vegades hem de pensar les coses abans de ferles !!! :rant:

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #4 el: 20 de Abril de 2009, 23:53:30 pm »
voleu dir que no és la mateixa persona???
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #5 el: 20 de Abril de 2009, 23:55:35 pm »

No seria mala idea que es necessités un nº mínim de missatges per poder publicar un nou tema....     sino la "plaga de desestabilitzadors" anirà creixent com una plaga de llagostes.  Encara que com bé diu Umbria, pot molt bé tractar-se de "clons"....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 20 de Abril de 2009, 23:55:40 pm »
Vinga, un altre a fotre cullerada, i aquest a favor de no sé qui.

Senyors, si teniu problemes a dintre de la directiva, o entre 'famílies' arlequinades, deixeu de tocar el potet a la resta de socis i seguidors fins a final de temporada, i desprès si voleu us podeu juntar tots a la NCA a discutir i tirar-vos els trastos per el cap.

Per cert:

He vist que es demana que el senyor Llamas ha de dimitir pel bé dels amateurs.Informeu-vos bé. Jo he estat present i molta més gent i podem testificar le vegades que ha vist ,i moltes,partits dels amateurs. Parlant amb Pirri(persona que pasava de tot,a l'igual que Moya ,que ignoraba per complet els resultats.

Pirri? Passant de tot? Estàs dient que fa negligentment la seva feina? Tens els sants collons de discutir la feina d'un tio que ha sigut capaç de guanyar 9 partits seguits a Segona Regional i que a sobre està fent el millor paper del nostre filial en un munt d'anys? Vinga home, que amb aquesta frase, ja t'has cobert de glòria!

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #7 el: 21 de Abril de 2009, 00:00:35 am »
Dassaev 1 missatge
Isaacs    1 missatge

Fareu cas a aquesta gent? Sigui veritat o sigui mentida, no feu cas, volen desestabil.lizar el foro i em semba que ho estan aconseguint. Psseu d'ells
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #8 el: 21 de Abril de 2009, 00:02:19 am »
Vinga, un altre a fotre cullerada, i aquest a favor de no sé qui.

Senyors, si teniu problemes a dintre de la directiva, o entre 'famílies' arlequinades, deixeu de tocar el potet a la resta de socis i seguidors fins a final de temporada, i desprès si voleu us podeu juntar tots a la NCA a discutir i tirar-vos els trastos per el cap.

Per cert:

He vist que es demana que el senyor Llamas ha de dimitir pel bé dels amateurs.Informeu-vos bé. Jo he estat present i molta més gent i podem testificar le vegades que ha vist ,i moltes,partits dels amateurs. Parlant amb Pirri(persona que pasava de tot,a l'igual que Moya ,que ignoraba per complet els resultats.

Pirri? Passant de tot? Estàs dient que fa negligentment la seva feina? Tens els sants collons de discutir la feina d'un tio que ha sigut capaç de guanyar 9 partits seguits a Segona Regional i que a sobre està fent el millor paper del nostre filial en un munt d'anys? Vinga home, que amb aquesta frase, ja t'has cobert de glòria!

Puede que se refiera al David y no a nuestro amigo y compañero en el Forum pirri.

De todas formas los X-men deberían poner este tema como el anterior en cuarentena, así como cualquier otro que se pudiera hacer en este mismo sentido de destabilización.

YA
« Darrera modificació: 16 de Maig de 2009, 23:29:42 pm per X-Men Aigua »
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #9 el: 21 de Abril de 2009, 00:10:10 am »
A aquests missatges, tipo dassaev o isaacs el que s'ha de fer es NO CONTESTAR, poden dir coses certes, pero no es moment de contestar, no entreu en el seu joc  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #10 el: 21 de Abril de 2009, 00:20:40 am »
Mira isaacs... respecto el teu escrit però si us plau, treu el visca el sabadell del final per que una persona que escriu això en aquest moment ( independentmet que sigui veritat o no ), simplement vol desestabilitzar un club per motius personals.

The pride of Catalunya

futsal_90

• Visitant
« Respondre #11 el: 21 de Abril de 2009, 00:24:44 am »
Mira isaacs... respecto el teu escrit però si us plau, treu el visca el sabadell del final per que una persona que escriu això en aquest moment ( independentmet que sigui veritat o no ), simplement vol desestabilitzar un club per motius personals.

estic completament d' acord amb el company mayolete si vols digues al que vulguis pero treu Visca el Sabadell

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #12 el: 21 de Abril de 2009, 00:28:47 am »
Paso de todos estos mensajes apocalípticos y desestabilizadores. Ahora lo único que toca es pensar en ganar este domingo a Osasuna B y comenzar a preparar la promoción de ascenso. Y es que como muy bien dice este señor??? El temps a tothom el deixa al seu lloc. pues a ver si nos lo aplicamos un poquito y esperamos a que pase la promoción para seguir despotricando.

Salud, a por Osasuna b y a preparar la promoción de ascenso que es lo único q de verdad nos interesa a todos.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #13 el: 21 de Abril de 2009, 00:29:25 am »
Isaacs o com et diguis, no respecto el teu escrit perquè no em dona la gana. Callat series més útil ara mateix. Sembla que no pensis (penseu) a l'escriure aquestes coses ara. Quines punyeteres ganes tens (teniu) d'encendre el foc quan l'equip s'està jugant el futur esportiu!
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #14 el: 21 de Abril de 2009, 00:30:13 am »
Donç jó,d´aquests desestabilitzadors no em crec absolutament rés.Tinc informació de primera mà del tema Llamas i no coincideix en absolut amb el que diu aquest "amic del bon rotllet".Quina casualitat -ó causalitat- que precisament ara,que estem a punt de classificar-nos pel play-off d´ascens,que tot va -més ó menys-funcionant correctament surtin aquests dos individus despotricant de tot i de tots .Prou d´intoxicar en aquest fórum,i si hi han proves concretes de qualsevol anomalía, quan acabi la temporada es hora de parlar i exposar el que s´hagi d´exposar amb tranquilitat.De la actual junta directiva del nostre club,només puc dir que en els tres anys que porten al capdavant del vaixell arlequinat existeix una cosa que feia molts anys que no tenia el nostre club,ESTABILITAT,cosa que sembla que a alguns no els agrada gaire,amb tots els encerts ó errades que puguin tenir,jà que tots som humans i en el nostre cas hi ha una cosa que ens uneix a tots,el nostre Centre D´Esports Sabadell. :scut :bandera
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #15 el: 21 de Abril de 2009, 00:41:02 am »
pk no borrais estos mensajes xman?????? :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat davi19

• Infantil
  • Missatges: 229
  • a por la cultural
« Respondre #16 el: 21 de Abril de 2009, 01:09:48 am »
ke ganas de tokar lo ke no suena aora, tu ni eres del sabadell ni nada, pa mi ke eres uno del terrasa ke tas kemaillo o algo pero weno es lo ke ai vivimos en un momento dulce i no keremos ke nadie toke lo ke no suena,, a pasar de todoo compañeross i vscaa el sabadelll :scut :bandera i camino a los playoff :thumbsup:

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #17 el: 21 de Abril de 2009, 01:53:52 am »
Sabem tota la veritat Sr Soteras...?. Mira Isaac la única veritat és que en aquests moments l'equip presidit pel Sr. Soteras, el nostre Centre d'Esports es troba en la tercera posició de la taula classificatòria amb un avantatge de sis punts respecte dels seus immediats perseguidors  a falta de tres jornades per finalitzar la lliga regular i a punt de classificar-se per les eliminatòries d'ascens a Segona A i amb manifestes possibilitats vista aquesta segona volta d'assolir l'ascens de categoria....ara per ara tot el demés m'importa una punyetera m.erda....

Des de la meva més modesta opinió, vull en aquests moments encoratjar a tota la directiva, cos tècnic, jugadors i afició...perquè tots junts podem dur  al nostre Centre d'Esports a les cotes més altes.

Crítica, si cal si, però sempre constructiva pensant en el millor pel Sabadell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL ....I CAP A SEGONA A , PESI A QUI PESI...

:bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat valles

• Aleví
  • Missatges: 50
« Respondre #18 el: 21 de Abril de 2009, 08:48:44 am »
Aclaremos facilmente las cosas:   ISAAIAS  =  PACO LLAMAS.  Llamas  por favor, podemos eNtender que estes herido, pero no pongas cosas absurdas en el FORO............

Todo aclarado.  Adios

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #19 el: 21 de Abril de 2009, 10:15:58 am »
Ara només toca una cosa...

Afició, directiva i sobretot jugadors:

SOM-HI !!
« Darrera modificació: 16 de Maig de 2009, 23:29:24 pm per X-Men Aigua »