Autor Tema: sabem tota la Veritat senyor Soteras?  (Llegit 4496 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: sabem tota la Veritat senyor Soteras?
« Respondre #40 el: 24 de Abril de 2009, 22:47:01 pm »
Puede que se refiera al David y no a nuestro amigo y compañero en el Forum pirri.

Doncs si, pot ser, però és que un paio que entra aquí directament a malmetre contra dues persones per opinar lliurement, em fa perdre els nervis.

La veritat, és que aquestes baralles entre interessos personals, demostra que hi ha gent que pensa més en el seu ego que no en el club.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #41 el: 25 de Abril de 2009, 08:26:04 am »
Donc jo estic fart d'n club on sempre hi han els mateixos que només pensen en els seus interessos. Aquesta gent no ens serveix per a res, no aporta res, i desestabilitza una vegada més el club.

Mireu, sóc el primer que no estic gens d'acord en moltes coses sobre el CES, peró ja està be !!   Acabem la temporada el millor possible i siguem d'una **** vegada constructius.
« Darrera modificació: 25 de Abril de 2009, 08:39:06 am per WebTeam SBD »

Desconnectat mendruski

• Infantil
  • Missatges: 151
« Respondre #42 el: 29 de Abril de 2009, 20:21:15 pm »
Donc jo estic fart d'n club on sempre hi han els mateixos que només pensen en els seus interessos. Aquesta gent no ens serveix per a res, no aporta res, i desestabilitza una vegada més el club.

Mireu, sóc el primer que no estic gens d'acord en moltes coses sobre el CES, peró ja està be !!   Acabem la temporada el millor possible i siguem d'una **** vegada constructius.

sas que, presenta un projecte ambicios i que sigui constructiu... tens rao a mi tampok m'agrada akesta directiva pero tampoc les coses no estan tan malament sas.. (EEEEEEEEEEESSSSSSSS SSTTTTTTTTTTTTTEEEE EEEEEMMMMMMMM TTTTEEEERRRRRRRCCCC EEEEERRRRRRRRRRSSSS SSSSSSSS)

tu creus que aixio es el Titanic i que es derrumba?
como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...
El nuevo Risto ha sido rejuvenecido y a la ataquerrrrr !!!

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #43 el: 29 de Abril de 2009, 21:59:05 pm »
vinga home ja, no es el moment (tampoc era el moment quan anavem malament), quan acabi la temporada si vols parla però fins el moment...
vinga que som tercers i tenim la classificació a 2 punts (sino la tenim ja)
SABADELL :anims
SABADELL :anims

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #44 el: 30 de Abril de 2009, 08:50:55 am »

sas que, presenta un projecte ambicios i que sigui constructiu... tens rao a mi tampok m'agrada akesta directiva pero tampoc les coses no estan tan malament sas.. (EEEEEEEEEEESSSSSSSS SSTTTTTTTTTTTTTEEEE EEEEEMMMMMMMM TTTTEEEERRRRRRRCCCC EEEEERRRRRRRRRRSSSS SSSSSSSS)

tu creus que aixio es el Titanic i que es derrumba?

Saps perfectament que jo no sóc la persona que ha de presentar aquest 'projecte ambiciós'.

Peró també saps que quan l'han volgut crear terceres persones, s'han posat tots els contres possibles per evitar-ho.

En quan a ara, només dic que cal acabar la temporada a poder ser amb l'ascens, i després ja veurem.

PD: Si, això és el Titanic i es derrumba. Be, encara s'està derrumbant. O et penses que si seguim fins al 2025 (16 anys més) entre 2aB i 3a, ens vindrà gent al camp? Ojo, que han passat 16 anys i si no ens donem una gran alegria, tothom acabarà molt cremat. I quan en 16+16 anys no fas res de bo, tens més perill de caure a 1a catalana del que sembla.

Desconnectat Miguelito

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #45 el: 30 de Abril de 2009, 17:42:57 pm »
Yo creo que respetando vuestras opiniones andais muy perdidos o posiblemente estoy yo equivocado.Tu piensas que el profesionalizar un club de 2ª B,es fichar nombres y nombres y estar 12 horas enl club? pues no estas muy equivocado .Ya tuvimos la experiencia con los profesionales y se bajo a 3ª.Yo defiendo a esta directiva que mejor o peor lo está llevando como puede y sin poner una peseta de su bolsillo .Lo que yo critico es que hablaiis de proyectos y muchas cosas y creo que no teneis ni remota idea (Me incluyo yo) .Ahora eso si pienso que esto funcionaba a nivel deportivo y no habia porque tomar decisiones caquianas,ya que el que se ha ido ha sido el único que le ha tocado siempre en la cabeza al mister y a los jugadores por eso ha sido el malo de la pelicula y en la primera vuelta fue el apagafuegos y fiscal del equipo lo se porque vi un entreno en las pstas se Sant Oleguer y los puso a caldo a todos incluido mister y arroyos.y menos mal que esto se acaba y acabara bien,por lo menos jugaremos play-off.Pero mi reflexión es que llevamos un mes que somos el hazme reir en el aspecto deportivo y lo que nos espera ,voy a cada entrenamiento,partidos desplazamientos ,hablo con directivos jugadores,mister y extraigo esta conclusión y me sabe mal pero por favor Kita no me sea presidente de  desde fuera,y despues de estar mirando mucho tiempo el forum me gustaria que Mutiu que es a mi modo de ver el forero mas informado y con coherencia deportiva que diera su opinión de lo que se ha hecho mal y bien.Vamos a por el Barça y despues que Dios reparta suerte  y ojala que subamos sino veo malos tiempos por venir

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #46 el: 30 de Abril de 2009, 18:55:45 pm »
Yo creo que respetando vuestras opiniones andais muy perdidos o posiblemente estoy yo equivocado.Tu piensas que el profesionalizar un club de 2ª B,es fichar nombres y nombres y estar 12 horas enl club? pues no estas muy equivocado .Ya tuvimos la experiencia con los profesionales y se bajo a 3ª.Yo defiendo a esta directiva que mejor o peor lo está llevando como puede y sin poner una peseta de su bolsillo .Lo que yo critico es que hablaiis de proyectos y muchas cosas y creo que no teneis ni remota idea (Me incluyo yo) .Ahora eso si pienso que esto funcionaba a nivel deportivo y no habia porque tomar decisiones caquianas,ya que el que se ha ido ha sido el único que le ha tocado siempre en la cabeza al mister y a los jugadores por eso ha sido el malo de la pelicula y en la primera vuelta fue el apagafuegos y fiscal del equipo lo se porque vi un entreno en las pstas se Sant Oleguer y los puso a caldo a todos incluido mister y arroyos.y menos mal que esto se acaba y acabara bien,por lo menos jugaremos play-off.Pero mi reflexión es que llevamos un mes que somos el hazme reir en el aspecto deportivo y lo que nos espera ,voy a cada entrenamiento,partidos desplazamientos ,hablo con directivos jugadores,mister y extraigo esta conclusión y me sabe mal pero por favor Kita no me sea presidente de  desde fuera,y despues de estar mirando mucho tiempo el forum me gustaria que Mutiu que es a mi modo de ver el forero mas informado y con coherencia deportiva que diera su opinión de lo que se ha hecho mal y bien.Vamos a por el Barça y despues que Dios reparta suerte  y ojala que subamos sino veo malos tiempos por venir

Si que entras duro, Miguelito.

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #47 el: 01 de Maig de 2009, 18:05:18 pm »
yo que soy muy critico  CREO QUE AHORA NO ES EL MOMENTO NOS JUGAMOS MUCHO j**** hay que estar todos unidos para  subir y al final que hable quien tenga que hablar  TODOS CON EL SABADELL ANIMOS :beer2 :beer2 :bandera