Autor Tema: Una errada considerable.  (Llegit 772 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Una errada considerable.
« el: 25 de Setembre de 2005, 00:15:14 am »
El divendres per la tarda vaig anar a les oficines del sabadell a fer-me soci despres de arribar a convencer a un altre amic per fer-se soci també (tots dos començem aquest any la carrera i la "banca" no dona per gaire...) ja que creiem que entravem a la franja dels 30 euros, xifra que ens podem permetre. Per sorpresa nostre, ens van dir que jo, que vaig neixer al desembre del 87 i per tant tinc 17 anys pago 30 € mentre que el meu amic que va neixer al juny del mateix any pagava 105€. Clar, el meu amic no es podia podia permetre aquesta quantitat. Jo em pregunto, si jo vaig al mateix curs que ell a escola, podre conduir i fer-me major d'edat amb el que aixo comporta el mateix any que ell, perque ell no paga el mateix que jo el mateix any???? No ho entenc  :no: :no:

Crec que es un error que s'hauria de solucionar, ja que llavors un noi nascut al gener no te els mateixos "drets" (per dir-ho d'alguna manera) que un altre que va neixer al desembre. També dir que a part d'aquest amic hi havia 2 que s'han quedat en la mateixa situacio...  :ko
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: Una errada considerable.
« Respondre #1 el: 26 de Setembre de 2005, 08:20:39 am »
Pensa que lo més normal es q tu haguessis pagat 105 per cumplir-los akest any (o així es fa a tot arreu!) així q encara has tingut sort! ;)

Desconnectat Atenció Al Soci

• Infantil
  • Missatges: 224
Re: Una errada considerable.
« Respondre #2 el: 26 de Setembre de 2005, 14:01:21 pm »
Hola,

Tot seguit passaré a explicar els criteris que tenim a l’hora d’ubicar al la gent per edats:

Primer cal dir que al tríptic on posava els preus d’aquest any hi ha agut un error, ja que les persones amb 12, 18 o 25 anys tenien el dubte de a quin grup pertanyien. Aquests grups d’edats pertanyen ja a la categoria superior, ja que s’entén que han superat la barrera. Repeteixo, el tríptic portava a la confusió.

Per altra banda, almenys aquest any, el Sabadell es regeix per l’edat del soci en el moment que es fa el carnet i no per l’any de naixement. En tot cas, de cara l’any que ve s’estudiarà si es canvia o no aquest criteri.

Sobre si és injust o no... també pot ser injust que un noi nascut al 30 de desembre i un altre nascut al 2 de gener vagin a cursos acadèmics diferents quan només tenen poques hores de diferencia.

En algun punt s’ha de fer el tall, i aquest any el Sabadell no ha optat per la formula que utilitza l’administració publica, que per alta banda, és la més comú.

En tot cas, moltes gràcies per fer-nos arribar aquesta queixa, la qual ja ha estat traslladada als que han de prendre aquest tipus de decisions.

Atentament,

Atenció al Soci i Simpatitzant.

CENTRE D'ESPORTS SABADELL , F.C., S.A.D.

Estadi Municipal Nova Creu Alta
Plç. Olimpia, s/n
08206 Sabadell (Bcn)

Telf: (+34) 937.231.305
Fax: (+34) 937.238.088

http://www.cesabadell.org
info@cesabadell.org