Autor Tema: MIGUEL QUEREDA S'ACOMIADA DE TOTS VOSALTRES  (Llegit 1866 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat ALICIA

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
MIGUEL QUEREDA S'ACOMIADA DE TOTS VOSALTRES
« el: 23 de Abril de 2009, 01:31:13 am »
Bona nit,

Soc la dona de Miguel Quereda. Ell cada nit després de sopar es conectava amb vosaltres per seguir l'actualitat del seu estimat Club.
Avui no hi és, però segur que vol que jo li digui "lo que se cuece en el foro" que és el que ell deia.
M'ha comentat les mostres de condol que esteu fent arribar des d'aqui, i us estem tots molt agraïts.
Ell sempre anteposava els colors arlekinats al seu benestar personal, recordo quan el Sabadell va pujar a 2B va estar moltíssimes hores sense dormir, i que tots pensavem que cauria malalt. Però no, ell era fort, i tant gran com la seva bondad infinita.
Li ha ensenyat als seus fills, la bondat, l'altruisme, el respecte i la passió amb el que s'ha de fer tot allò pel que lluites.

En nom seu, us dóno les gràcies per estimar-lo tant i per continuar viu el seu nom.
Avui tenim un forat tant gran!

Enamorat de la seva càmara i de la seva ciutat, ahir es va oblidar de carregar la seva bateria, la més important, la del seu cor, un cor enorme.

Bona nit, i un petó del vostre càmara, per sempre.

MIGUEL QUEREDA.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
  • Gènere: Masculí
Re: MIGUEL QUEREDA S'ACOMIADA DE TOTS VOSALTRES
« Respondre #1 el: 23 de Abril de 2009, 01:44:23 am »
Bona nit,

Soc la dona de Miguel Quereda. Ell cada nit després de sopar es conectava amb vosaltres per seguir l'actualitat del seu estimat Club.
Avui no hi és, però segur que vol que jo li digui "lo que se cuece en el foro" que és el que ell deia.
M'ha comentat les mostres de condol que esteu fent arribar des d'aqui, i us estem tots molt agraïts.
Ell sempre anteposava els colors arlekinats al seu benestar personal, recordo quan el Sabadell va pujar a 2B va estar moltíssimes hores sense dormir, i que tots pensavem que cauria malalt. Però no, ell era fort, i tant gran com la seva bondad infinita.
Li ha ensenyat als seus fills, la bondat, l'altruisme, el respecte i la passió amb el que s'ha de fer tot allò pel que lluites.

En nom seu, us dóno les gràcies per estimar-lo tant i per continuar viu el seu nom.

Enamorat de la seva càmara i de la seva ciutat, ahir es va oblidar de carregar la seva bateria, la més important, la del seu cor, un cor enorme.

MIGUEL QUEREDA.

moltisims anims y molta força alicia,aqui ens tens per cualsevol cosa,y mai ens oblidarem de miguel quereda!espero que aquest dissabte desde el cel,li brindem la victoria!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #2 el: 23 de Abril de 2009, 01:49:18 am »
Un petó i una abrassada molt forta per tota la vostra família.El Miguel seguirà per sempre més amb nosaltres,en la nostra memória i en els nostres cors,molts el tindrem com un exemple a seguir,com a persona,i com arlekinat que estimava profundament la seva ciutat i el seu club. :scut :bandera
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #3 el: 23 de Abril de 2009, 14:08:02 pm »
Una abraçada gegant a l'Alicia, a pares, fills i a Pirri. Estem al vostre costat per tot el que fagi falta.

A mi persones com el Miguel i la feinada que es currava pel programa i per tantes d'altres coses, em feia sentir com un sabadellenc més. Amb amics tot cofoi comentava que el càmara oficial de la selecció era del Sabadell i que podia coneixe'l i xerrar amb ell. Tot un honor.
Molta part de culpa de sentir-me orgullós de tot el que sento pel club li dec a ell i a tots els companys que cada dilluns a les 10 em tenien clavat davant el televisor. Ens feia molt més senzill ser arlequinat als de fora de Sabadell. Aquesta temporada des de Barcelona s'havia tallat la senyal i em vaig quedar els dilluns sense la meva dòsi. Va ser un pal molt gran, però ho seguia mirant a través de la web. Només tinc paraules d'agraiment cap a ell i la seva gran tasca. GRAN professional i GRANDÍSIMA persona.

Espero que entre tots poguem brindar-li, segurament un dels seus màxims somnis esportius, veure al seu Sabadell a 2a A i el seu amateur ascendint també de categoria. Esportivament seria l'homentage  més gran que podriem dedicar-li.

MOLTS ànims a tota la família arlequinada. GRÀCIES Miguel  :icon_exclaim:

I GRACIAS a ti Pirri, porque gracias a ti puedo decir que un día conocí a MIGUEL QUEREDA.
« Darrera modificació: 23 de Abril de 2009, 14:52:54 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #4 el: 23 de Abril de 2009, 14:16:33 pm »
 :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap
Molts ànims a tots.
No tinc paraules.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #5 el: 23 de Abril de 2009, 14:21:30 pm »
Molts ànims!!
La veritat és que no sé que dir, però és digne d'admirar!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #6 el: 23 de Abril de 2009, 14:50:42 pm »
Molts anims Alicia i a tota la familia, m'he emocionat llegint el teu escrit, es una pena que la vida dongui aquests pals .. pero ara heu de treure forces d'on faci falta ! lo dit, molts anims !!
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #7 el: 23 de Abril de 2009, 16:49:06 pm »
Bona nit,

MIGUEL QUEREDA.

Me has emocionado Alicia, te conoci este verano pasado a ti y a Miguel cuando fuisteis a recoger a Marc a platja d'aro que estaba con mi hija Lorena y una amiga y sobre todo me deslumbro la pasion con la que Miguel hablava del Sabadell y de la seleccion. Me siento muy orgulloso de haberle conocido. Un beso muy fuerte Alicia y aqui estamos para lo que necesiteis tu y tu familia. Besos tambien para tus hijos y para "pirri".

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #8 el: 23 de Abril de 2009, 19:11:18 pm »
Alicia m'has emocionat amb el teu missatge, jo no acostumo a mirar mai la TV però cada dilluns estava davant de la tele mirant l'ARLEKINAT, pots estar orgullosa del Miguel per que era una gran persona i un gran treballador

Anims i a seguir endavant

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #9 el: 23 de Abril de 2009, 19:54:58 pm »

Chapeau!!!!!!

Ànims i esperem que la Creu Alta doni al Miguel l´homenatge que es mereix i que mai haguessim volgut fer

Desconnectat BÀSQUET ARLEQUINAT

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 609
« Respondre #10 el: 23 de Abril de 2009, 21:13:15 pm »
Un petó molt gran Alicia !!!
Segur que des del cel el Miguel seguirà acompanyant al nostre estimat Sabadell en tots els seus èxits .
Estem al teu costat i el de la teva família , una forta abraçada !!!

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #11 el: 23 de Abril de 2009, 21:14:54 pm »
Molts anims, Alicia!!
Sobretot molta força als teus fills, que en el seu temps vaig passar el mateix que ells viuen ara i sé el que pot suposar.
Lluiteu dia a dia per el que voleu i mai vingueu avall!
Una gran abraçada!
aquest dia 21 serà per molts recordat!
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #12 el: 23 de Abril de 2009, 22:27:58 pm »
una forta abraçada.

En Miguel sempre estarà aqui.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat castell33

• Aleví
  • Missatges: 50
« Respondre #13 el: 23 de Abril de 2009, 23:16:02 pm »
molts anims Alicia,es una llastima els cops tant durs que ens dona la vida,pero dir-te que l'aficio del sabadell mai ens oblidarem del Miquel i el record que en tenim de la seva gran passio pel sabadell i per la ciutat.Amb un ascens li ho dedicare,No en dubtis gens.Molts Anims!!!!

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #14 el: 23 de Abril de 2009, 23:58:14 pm »
La victoria d'aquest dissabte anirà per a ell segur, molts ànims i molta força per a aquet dur moment que esteu vivint
@javi_gt86

Xandri

• Visitant
« Respondre #15 el: 24 de Abril de 2009, 23:02:04 pm »
Molts ànims Alicia a tu, i a tota la família i amics del gran Miguel Quereda.

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #16 el: 25 de Abril de 2009, 20:23:38 pm »
La vida  merece la pena vivirla para conocer gente como Miguel Quereda , descanse en Paz.

Desconnectat domeco

• Infantil
  • Missatges: 239
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
« Respondre #17 el: 25 de Abril de 2009, 23:58:42 pm »
Migue Quereda... un gran amic i una maravellosa persona.

Sempre et tindre en el meu cor (L)

atentament, com tu deies: la teva estrella de l'arlekinat.
Aquest any a per totes totes !!

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #18 el: 26 de Abril de 2009, 11:03:10 am »
animo Alicia un beso grande soy Pablo el amigo de Mario y Mari
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #19 el: 26 de Abril de 2009, 11:17:32 am »
La verdad es que no se que decir, me has emocionado Alicia. Yo creo que los compañeros foreros lo han dicho todo. Nada más que añadir. Dicen que una persona no se va si no se la olvida. Pues Miguel no se va a ir nunca, porque tiene muchísima gente para recordarle. Un beso para toda la familia Quereda y arlequinada.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN