No és una broma, després de molt temps, i encarant el final final de la lliga, torno amb la classificació actualitzada amb un nou format.
Ha sigut una currada impressionant, però al final em vaig decidir a cambiar-ho tot quan he anat podent (he estat totalment desaparegut del mon desde nadal), i per fi ho puc posar en un nou format semblant al de l'any passat.
Penjo un arxiu pdf on surt reflexada la puntuació de cada jornada, la puntuació pertanyent a la classificació de la jornada 19, una columna que posa fall, y un altra amb els encerts.
fall son les jornades en les que no s'ha pronosticat (hi ha una errada, i ara mateix surt les 3 ultimes jornades com no pronosticades. No us preocupeu, no he esborrat a ningú o sigui que només computa per ordenar els participants.
En cas d'empat a punts, el que tingui mes encerts anirà davant i si aqui tambe hi ha empat, el que hagi faltat menys jornades en el seu pronostic anirà davant. Si també s'empatés aquí, l'excel ho ordena de manera aleatòria.
Si algú veu que alguna puntuació que no li cuadra que m'ho comenti i ho arreglem. Igualment, intentaré penjar un .pdf a cada jornada amb els resultats que jo he anat reclutant. Recomano que ho vegeu com a dos pàgines conjuntes, per tenir-ho més facil.
Disculpeu el retard!
Salut