Autor Tema: VALORACIÓ FINAL TEMPORADA  (Llegit 1419 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
  • Missatges: 759
  • Gènere: Masculí
VALORACIÓ FINAL TEMPORADA
« el: 24 de Abril de 2009, 22:19:14 pm »
Un cop acabat faig una valoració PERSONAL del rendiment dels jugadors aquest any.

1-Juan Carlos Garcia -) Ha rendit al  nivell esperat, podriem dir que ha salvat més d'un partit.

2- Ricard Aguiran -) De menys a més. Al final de temporada ha sigut decisiu.

3- Oscar Carrillo-) Sense dubte el millor. 17 anys i tirant del equip, amb uns 40 gols i debutant amb la selecció absoluta, un 10 per ell.

4- Adrià Carabí -) Només 16 anys i primera temporada a divisió d'honor, ha complert la seva feina en defensa i en atac ha aportat algun golet.

5- Dragan Budjen -) Venia com a estranger crac i no ha sigut res del altre món, un tant decebedor.

6- Dani Cercols -) Com cada any ha fet la seva feina a la boya.

7- Oscar Rey-) Bé en defensa però ha abaixat una mica el rendiment.

8- Marc Soler -) 18 anys primera temporada ha complert per la seva part.

9- Yuri Biart -) Un any més podria haver aportat molt més.

10 Kresimir Zubcic -) Per mi la decepció de la temporada era el fitxatge per cobrir el lloc d'esqurrà i no ha complert.

11- Jordi Millán -) Un dels que més s'ha entregat a més ha aportat bastants gols.

12- Marco Cuk-) Bona temporada però hauria de fer molt més.

13-Enric Moreno -)Entregat al equiip ha complert amb el seu paper.

De cara a l'any que ve crec que la clau és fitxar bons estrangers que donin el salt de calitat del equip.
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: VALORACIÓ FINAL TEMPORADA
« Respondre #1 el: 25 de Abril de 2009, 13:35:43 pm »
Més que valoració individual, jo la faré col-lectiva.

Es va començar la lliga molt fluixos, tant físicament, com en conjunció de l'equip. A mitja temporada, jo pensava que seria una altre decebedora campanya, i acabant la fase regular setens o vuitens. Per sort, la segona volta l'equip ha jugat més conjuntat i s'ha arribat a quedar quart, darrera dels tres intractables de la categoria, i amb agun excel-lent resultat per el camí.

En canvi, els play-off, com a mi no m'agraden com a sistema de competició, ha passat el pitjor que podia passar. En el primer partit ens van prendre el pél, i en el segon, derrota.

Un final amargant per a una temporada on s'ha anat de menys a més.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...