Autor Tema: ATRACAMENT  (Llegit 3578 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
ATRACAMENT
« el: 26 de Setembre de 2005, 01:19:32 am »
La primera part, ja feia olor a socarrim, però la segona, l'àrbitre aquest, que espero que no tingui la conciència tranquil-la, ens ha robat, descaradament i he acabat fins als co...ns d'ell.

Per a més gràcia, ha baixat les escales cap al vestuari, mirant a tribuna i ... rient.

Estic fins als webs dels àrbitres de quarta regional que ens envia la FEF.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
Re: ATRACAMENT
« Respondre #1 el: 26 de Setembre de 2005, 08:35:41 am »
Totalment d'acord amb tu, un atracament descaradissim, faltas inventades, penals no xiulats, una expulsio inexistent(tindra alguna cosa a veure el Sr. Gaspart???), pero que ens xulegi un arbitre encara mira tindria un pase.........pero parlem del.....(ja em censuro jo mateix)....fill de ***** cabr****des**** etc etc etc del Rodri, no nomes ha anat a fer burla al hollingans si no que despres tambe s'ha dirigit cap a la tribuna ballant i fent mes d'un gest despectiu. Vegonyos que l'arbitre no l'amonestes i encara mes cuan durant la resta de partit anava fent gestos per incitar encara mes. Despres pasa el que pasa, cauen objectes i demes, que no es excusa....pero per alguna cosa la federacio va prohibir incitar al public. I fer mencio d'un detall que va veure l'amic Mutio i en Pansobao.....que collons feia l'utiller del Snt. Andreu amb una bosa del Terrassa?????. Be nomes aplaudir a la gent que com en Pansobao, Murciano un servidor i molta pero molta gent vem demostrarli al.... :-X del Rodri que si ja no hera ven vingut al nostre camp, a partir d'ara ho tindra moooolt pitjor per si ha de tornar a jugar a la NCA.
En cuant al partit.....que podem dir amb un arbitre com aquest, els jugadors ho van donar tot, fins i tot amb 10 vem estar atacant, llastima que al final ja es notava molt el cansanci, pero crec que vem fer un bastant bon partit, d'estacar una vegada mes al millor jugador que tenim sens dubte....Ramon, que una altre vegada va fer la seva intervencio miraculosa. Ara mes que  mai em d'estar tots amb l'equip que venen dos compromisos molt importants i els em de guanyar. I fer una pregunteta......hi havia com a minim una camara grabant el partit....no es podria mirar a veure si surt l'expulsio del Sanz i impugnar(ara que esta de moda jejeje) la segona targeta???

Desconnectat JUAN

• Aleví
  • Missatges: 70
« Respondre #2 el: 26 de Setembre de 2005, 09:00:16 am »
no creo q nuestro unico problema haya sido el arbitro sino que estamos dormidos, que les pasa a los chicos,?? hoy un 0 para TODOS los delanteros.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #3 el: 26 de Setembre de 2005, 09:33:20 am »
L'atracament d'ahir va ser un dels pitjors que he vist a la meva vida. Ara la meva pregunta és aquesta: ens quedarem igual :icon_question: No hi farem res :icon_question:

Ho dic tan pels aficionats com per la directiva. No ens podem deixar trepitjar d'aquesta manera i aquí no ha passat res. Proposo que pel proper partit a la Nova Creu Alta li fem algun tipus de "rebuda especial" a l'àrbitre. Jo proposaria fer una mocadorada però una mica més especial: amb mitjons, per donar-li el doble sentit de que això fa pudor.

Per altra banda, penso que ha d'haver una queixa formal per part de la directiva allà on correspongui, perquè una cosa és ser un àrbitre dolent, com dèia l'amic birrero i l'altre és venir a reventar el partit.

És impossible que aquell tiu no veiés els dos claríssims penals, en canvi si veiés unes mans inexistents de Pablo Sanz, que el línier que estava al costat ni tant sols va aixecar la bandera i ni tant sols va voler anar a consultar-li al seu auxiliar (tot i que estessin compinxats, evidentment) i finalment "deixés seguir" en aquella jugada de contratac on un del Sant Andreu va fer una entrada brutal per darrera i sense cap mena de possibilitat de jugar la bimba. Això només té un nom i és: ATRACAMENT. :veryangry:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #4 el: 26 de Setembre de 2005, 13:18:05 pm »
El partit en linies generals m'ha afradat més k altres ocasions, he vist k els jugadors estaben pel joc, encara k falta cuta més a porteria, un jugador k m'agradat molt ha sigut en criville, un 10 per ell, llastima k l'arbitre ha sigut el protagonista, es veu k el Gaspar i en Villar son amigets i aixo es nota molt, espero k el club s'ho apunti tot i no s'oblidi de k venen a casa i es riuen de nosaltres, tot i aixi hem jugat contre un ekip amb un presupost una mica mes alt k el nostre i amb una plantilla per estar a la part alta de la clasificació, en teoria, y la veritat esk els em dominat amb 10 homes.

salu2 ;)

P.D. Espero k la directiva s'apunti el k ha pasat en el partit, k ja no es la primera vegada.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #5 el: 26 de Setembre de 2005, 15:16:42 pm »
A l'arbitre se l'ha notat descarat que era germa del rodri  :laugh: :laugh: :laugh:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 26 de Setembre de 2005, 15:28:44 pm »
A l'arbitre se l'ha notat descarat que era germa del rodri  :laugh: :laugh: :laugh:

Solidaritat càlvica :icon_question:  :laugh: :laugh: :laugh:

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #7 el: 26 de Setembre de 2005, 15:32:57 pm »
Home jo hi ha coses que tambe les veig igual que vosaltres pero d'altres, com la manopla de Pablo Sanz l'expulsio justa. Ara a la primera part hi ha hagut dos penaltis ben clars i l'arbitre ha passat de tot.
Crec que el partit s'ha trencat despres de l'expulsio d'en Pablo, que no se que li ha passat pel cap...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #8 el: 26 de Setembre de 2005, 15:45:49 pm »
Home jo hi ha coses que tambe les veig igual que vosaltres pero d'altres, com la manopla de Pablo Sanz l'expulsio justa. Ara a la primera part hi ha hagut dos penaltis ben clars i l'arbitre ha passat de tot.
Crec que el partit s'ha trencat despres de l'expulsio d'en Pablo, que no se que li ha passat pel cap...

Vols dir k la va tocar amb les mans?
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #9 el: 26 de Setembre de 2005, 15:47:48 pm »
Esteu exagerant molt l'actuació de l'arbitre. Es va tornar a jugar malament i prou. Semblava que hi posaven més ganes però sense fer un gran joc.

Les mans del Pablo Sanz a mi em van semblar clarísimes, va fer de superman per cedir-se-la al Ramón....

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 26 de Setembre de 2005, 15:48:06 pm »
El línier no va marcar pas que toqués amb les mans.
Per mi, l'àrbitre venia ja amb mala idea. I la seva sortida del camp, mirant-se a tribuna als que el cridavem i rient-se, sòn molt greus.

Perquè som civilitzats, però aquest paio, en depèn de quins camps, haguès sortit a les 12 de la nit i camuflat en un furgó policial.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #11 el: 26 de Setembre de 2005, 15:51:07 pm »
Jo estava a general k es on millor es podia veure i no m'ho van sembla pas de k fos mans...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #12 el: 26 de Setembre de 2005, 16:44:49 pm »
Jo estava al seïent contiguu al del Jos :tongue3:, pel què opino exactament igual que ell: jo no vaig veure mans. I continuu la seva defensa amb el mateix argument: en cap moment el linier va aixecar la bandereta i això que estava a escassos 5 metres i tal i com anava el partit, no crec que li hagués costat pas gaire marcar unes mans. >:(
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #13 el: 26 de Setembre de 2005, 19:46:10 pm »
mmmm i va pitar mans uns 7-8 segons despres d k el pablo li cedis al ramon...aixo es el k em va rebentar...jo pensava k pitava "libre indirecto"dins larea i jo pero si la va tokar am el kap!!!! :laugh:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #14 el: 26 de Setembre de 2005, 20:43:06 pm »
No patiu, que en Rodri l'any que ve jugarà al At. Baleares a la Preferent Mallorquina.
Crec que en un partit com aquests, el Rodri ha demostrat la seva poca esportivitat, era un partit especial, havia mort el fill del nostre entrenador i tots estavem molt sensibles, i en RODRI va ser l'UNIC que va donar la nota negativa. Esportivitat en els dos equips, esportivitat entre les dues aficions, excepte ... en RODRI, que no va estar a l'alçada i va venir a la NCA en un dia de dol a provocar amb la seva malaeducació, i el pitjor de tot és que podia haver provocat aldarulls a la sortida de l'estadi (de fet, la policia nacional el va fer sortir per la porta del darrera, segons RS).
Potser és un gran futbolista i un gran professional, pero com a persona humana, el comportament del passat diumenge va deixar molt que desitjar.
Les seves declaracions a RS lamentables, va dir que ell no havia fet res, que sempre celebrava els gols així, que el públic del Sabadell el va xiular perque quan ell ha jugat a la NCA sempre ha fet bons partits i ens ha fet patir, que hauriem d'estar contents de veure un gol com el seu ja que al futbol els aficionats venen a veure espectacle, i que a ell li motiva molt que el xiulin ja que a 1ª Divisió només xiulen als cracks, ...

No afageixo més comentaris.

Desconnectat Fanàtic_STA

• Infantil
  • Missatges: 116
    • www.narcissala.com
« Respondre #15 el: 26 de Setembre de 2005, 20:49:20 pm »
Jo les mans del Pablo Sanz, les vaig veure claríssimament, ja que van ser a prop de la nostra zona.

Que el Gaspart i el Villar són amiguets? Cert, però no sé què hi pinta el Sant Andreu en tot això. De fet aquests dos amics s'han tret de la màniga el nou format de Copa que perjudica als equips de 2ªB, entre ells el Sant Andreu si ens classifiquem l'any vinent. En altres temporades els àrbitres ens van putejar tot el que van voler i més, ja no us parlo del famós escàndol de Lugo'92, sinó a tercera fa dues o tres temporades que ens van prendre un munt de punts, o al play-off de l'any passat, on a l'anada de la semifinal contra el Manacor van allargar el partit 8 minuts, xiulant un penal al 97, o a la tornada al camp del Manacor que van allargar el partit fins al 104' per veure si el Manacor era capaç de remuntar l'eliminatòria, quan no hi havia cap motiu per allargar el partit...

Al llarg d'una temporada els àrbitres acaben compensant els seus errors, a no ser que et putegin en un play-off o al final de la lliga, quan ja no hi ha volta de fulla. Això que l'àrbitre vagi premeditadament a per un equip sol passar poques vegades, tot i que a vegades tenim la sensació que sempre van en contra d'un mateix. I ahir no crec que l'àrbitre hagi estat tan determinant... de fet a la segona part amb un home més pràcticament no vam crear perill, el Sant Andreu no tenia idees per superar la defensa del Sabadell.

Tema Rodri? Sincerament crec que es va equivocar, però de la mateixa manera que dieu que no es pot venir a provocar, l'afició rival tampoc pot anar picant el jugador, però bé, són coses del futbol que passen a tots els camps inclòs el Narcís Sala i tampoc li hem de donar més importància.

Sort contra el Barça B!!
ENDAVANT SANT ANDREU!
www.narcissala.com

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #16 el: 26 de Setembre de 2005, 20:51:34 pm »

Tema Rodri? Sincerament crec que es va equivocar, però de la mateixa manera que dieu que no es pot venir a provocar, l'afició rival tampoc pot anar picant el jugador, però bé, són coses del futbol que passen a tots els camps i tampoc li hem de donar més importància.

Sort contra el Barça B!!

L'afició va començar a "picar-lo" un cop ell va celebrar tan euforicament el gol davant els Hools... fins a les hores, diria que no va sentir cap insult
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Fanàtic_STA

• Infantil
  • Missatges: 116
    • www.narcissala.com
« Respondre #17 el: 26 de Setembre de 2005, 20:52:41 pm »
Jo ja vaig sentir algun xiulet abans del gol, tot i que després van ser més intensos.
ENDAVANT SANT ANDREU!
www.narcissala.com

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #18 el: 26 de Setembre de 2005, 20:54:07 pm »
Jo ja vaig sentir algun xiulet abans del gol, tot i que després van ser més intensos.

Si weno, putser si, pero allò entrava dins la rivalitat al haver sigut tants anys jugador egarenc...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #19 el: 26 de Setembre de 2005, 20:54:37 pm »

Tu no vas veure quan va marxar als vestuaris el gest de 'menjar butifarra' que va dedicar a la tribuna...

Es nota que té pràctica. Un tio que fa això no mereix portar la samarreta amb la quatribarrada.