Autor Tema: Sabadell - Osasuna B  (Llegit 17600 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Razz

• Jugador Prof.
  • Missatges: 659
  • Gènere: Masculí
Re: Sabadell - Osasuna B
« Respondre #160 el: 26 de Abril de 2009, 19:42:27 pm »
me **** en todo lo que se menea, hasta los h****s estoy ya!!!

Desconnectat Razz

• Jugador Prof.
« Respondre #161 el: 26 de Abril de 2009, 19:43:54 pm »
pesimo pesimo pesimo pesimo resultado  :ko :ko :ko :ko :ko :ko

Desconnectat BADMAN

• Infantil
  • Missatges: 215
« Respondre #162 el: 26 de Abril de 2009, 19:45:43 pm »
Un gol per l´amor de Deu en els minuts de descompte.  :oooooo:

Desconnectat Razz

• Jugador Prof.
« Respondre #163 el: 26 de Abril de 2009, 19:48:13 pm »
estoy enfadadisimo!!!!1, lo siento soy muy pesimista viendo los 2 partidos que nos quedan....

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #164 el: 26 de Abril de 2009, 19:51:53 pm »
FINAL

CE SABADELL FC  1  -  1  ATLC. C. OSASUNA B    :ostres    :rant:

PD Todavía nos tocará sufrir si es que nos clasificamos, esperemos que los demás fallen para que nuestros jugadores puedan jugar los play off.

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BADMAN

• Infantil
  • Missatges: 215
« Respondre #165 el: 26 de Abril de 2009, 19:54:21 pm »
Una pena, guanyant tot el partit, l´empat d´avui. 1 a 1 que no ajuda gens. Llastima. Haurem d´esperar fins la setmana que ve.

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #166 el: 26 de Abril de 2009, 20:02:59 pm »
Si finalment no es fa play of, no us preocupeu, senyal de que no es mereix. El que pasa es que ho tenim tant aprop... Fins al final tenim que creure amb aquest equip.  :beer2
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #167 el: 26 de Abril de 2009, 20:07:18 pm »
 :bandera :bandera :bandera

Sembla com si la pressió els pugui,no juguen com jugaven abans,el osasuna s'avençaven a totes les pilotes per mi es falta de convicció,em de guanyar al mini perquè sino no es podrà fer el play-off a venti l'Ontinyent per el mig :mmmm :no:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #168 el: 26 de Abril de 2009, 20:09:53 pm »
És que no sabem matar els partits, collons!!!!! :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: Això no es pot fer en una eliminatòria de play-off, així no anem bé!!!!

Molt mal resultat tenint en compte a quin equip hem de fer visita la setmana vinent... Jo ja m'ho veig venir :bigcry:

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #169 el: 26 de Abril de 2009, 20:13:40 pm »
És que no sabem matar els partits, collons!!!!! :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: Això no es pot fer en una eliminatòria de play-off, així no anem bé!!!!

Molt mal resultat tenint en compte a quin equip hem de fer visita la setmana vinent... Jo ja m'ho veig venir :bigcry:

Si i jo també,en el mini ens les fotran  per tots costats   :paret
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #170 el: 26 de Abril de 2009, 20:18:43 pm »
Sempre ens passa el mateix, ens anem tirant enrere fins que en el foten! I, tot s'ha de dir, l'Osasuna se l'ha merescut ja que la jugada del gol seu ha estat una lliçó de com s'ha de moure la pilota.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #171 el: 26 de Abril de 2009, 20:20:12 pm »
3 punts dels últims 12, i si no sabem guanyar al Osasuna ( una mica motivat ), ho espavilem o encara ens endurem un xasco  :paret
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #172 el: 26 de Abril de 2009, 20:28:38 pm »
No sé a que hem jugat, la veritat. Semblava que amb el gol es creguessin que ja estava tot fet i ja només calia aguantar el resultat.
Avui una defensa desastrosa i tocarà patir una setmana més...
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #173 el: 26 de Abril de 2009, 20:29:28 pm »
vaya put ... el gol del Osasuna .. ara a patir, de totes maneras queden 6 punts i en tenim 5 de ventatge, ens classificarem segur, pero avui ha estat un gerro d'aigua freda total, una pena  :disappointed:
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #174 el: 26 de Abril de 2009, 20:37:31 pm »
Lamentable partit el que em jugat avui a la Nova Creu Alta. Recordant els partits que vam fer durant la primera volta a casa.....

No m'explico com en un partit tan important com el d'avui es pot sortir amb aquesta mentalitat i fotre un partit de pati de col·legi contra un altre equip que més facilitats dubto molt que ens poguessin donar, perq menys del que ha fet l'Osasuna B per a empatar aquest partit crec q ja no es pot fer....

En fi, avui ens hem complicat la vida de mala manera, ho tenim bé, sí, pero ojo que tenim dos partits en els quals dubto molt que poguem sumar la victoria en cap dels 2 (confio en empatar al Mini i en no perdre a la última jornada, perq vaja si veiem els calendaris tan d'Ontinyent com de St Andreu, precisament no em fan ser massa massa optimista...)

En fi.... a morir al Mini ens toca, vec que els partits a vida o mort ens han començat abans del que esperàvem.... tenim 2 oportunitats, i n'hem de sapiguer aprofitar o una o altre.

joseph

• Visitant
« Respondre #175 el: 26 de Abril de 2009, 20:43:09 pm »
Nunca he sido partidario de MOYA y todo que estemos terceros, estoy seguro que no nos clasificará.
Hoy mismo si ves que el medio campo nos lo tienen comido, no era más lógico meter a Mejias a medio campo y Cazorla de central?.
Aparte si el recurso es sacar al rifle, estamos apañados, este tiene menos sangre, que uno que acabe de ser chupado por los vampiros.
Ojalá me equivoque pero se han dado demasiados regalos las últimas jornadas y así nos va, y aparte sumemos los arbitrajes que vuelven a ser de órdago.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #176 el: 26 de Abril de 2009, 20:49:32 pm »
Algú sap com està el goal-average particular entre el Vila-real i l'Alcoià ??
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #177 el: 26 de Abril de 2009, 20:50:39 pm »
Algú sap com està el goal-average particular entre el Vila-real i l'Alcoià ??

El té guanyat l'Alcoyano, li va guanyar els 6 punts.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #178 el: 26 de Abril de 2009, 20:52:44 pm »
Hem fet el ridicul, un partit que el teniem guanyat desde el minut 13 s'ha d'anar a sentenciar, pero nosaltres no, ens hem tancat a darrere i a aprofitar contres, sort de De navas que n'ha tret dues i ha fet que no perdessim avui. El Sabadell només ha fet l'ocasió del gol i ja esta. L'empat es just tal com ha anat el partit.
Ara hem d'obligar aquest partit el més rapid millor i centran-se amb el Barça B i anar tots al Mini Estadi a animar, i ens reforçaria molt els anims a tots guanyar a aquest camp, i la ilusio de deixar el Barça fora de playoff seria molt bona també.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #179 el: 26 de Abril de 2009, 20:53:52 pm »
Nunca he sido partidario de MOYA y todo que estemos terceros, estoy seguro que no nos clasificará.
Hoy mismo si ves que el medio campo nos lo tienen comido, no era más lógico meter a Mejias a medio campo y Cazorla de central?.
Aparte si el recurso es sacar al rifle, estamos apañados, este tiene menos sangre, que uno que acabe de ser chupado por los vampiros.
Ojalá me equivoque pero se han dado demasiados regalos las últimas jornadas y así nos va, y aparte sumemos los arbitrajes que vuelven a ser de órdago.

Hay muchas cosas que no se están acabando de hacer bién en estas últimas jornadas.
Ya me direis hoy en un partido tan importante como este porq no se ha hecho alguna cosa para que la gente viniera al campo.. entradas a a 15 €, así nos va.... algunos hablaban de 8 mil espectadores hoy, ya me direis donde! y normal q sea así, la gente está cansada de irse dejando dinero en las tantas finales que llevamos esta segunda vuelta...

En fi, que espero equivocarme pero aún tendremos que ver como en la última jornada se regalan entrdas a todo kiski para que la gente venga al estadio... o eso, o es q simplemente les importa una m... que juguemos Play Off o no...