Autor Tema: Sabadell - Osasuna B  (Llegit 17562 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
Re: Sabadell - Osasuna B
« Respondre #220 el: 27 de Abril de 2009, 11:12:59 am »
Primer de tot vull respondre el tema de la radio (Txuri) perquè me sentit al·ludit ja que quan em van dir que el Sevilla havia marcat evidentment em vaig indignar i vaig cridar una miqueta ja que hagués estat lamentable que el Madrid no hagués retallat punts aquesta setmana. Per acabar aquest apunt et diré que jo portu la Radio i sempre escolto Radio Sabadell. Per cert, encantat estaria si diumenge que ve contra l'Alcoi em saludes i així posu cares als niks, soc fàcil d'identificar, sempre estic dret, amb les patilles llargues i fumant alguna coseta al passadís d'abaix, amb els 4 Gats! Sinó, també em trobaràs al Mini

Del tema animar, jo també crec que animem més els partits de fora que els de casa, el fenomen és una mica estrany, però no em sento al·ludit ja que jo crido per igual, tan per animar com de vegades per donar instruccions els jugadors...

Del partit d'ahir comentar que és la cirereta a un mes d'abril horrorós. Davant de les dues teories de si és millor arribar al play off amb una intensitat de joc des de la jornada 38 o si és millor portant dues setmanes amb tot fet...s'hauria de mirar les estadístiques d'altres anys a veure com ho han fet els altres equips, però el que jo m'enrecordu l'any passat el Girona ja portava jornades amb tot fet i una vegada al play off va rematar la feina.
D'altra banda per quedar 3 només hem de guanyar un dels dos partits que queden, i tornant a les estadístiques, un equip que vol pujar a segona A no es pot permetre el luxe de no guanyar cap dels últims 6 partits de lliga. No quedar 3 ja seria una mica decepcionant, ara que lu bonic és haver sigut el millor 3 de tots els grups i així tindríem el camp a favor!
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
  • Gènere: Masculí
« Respondre #221 el: 27 de Abril de 2009, 11:21:10 am »
Feia dies que no m'apropava a la NCA, concretament des del partit que guanyarem contra el Gavà, i dir que no sé si van ser les circumstàncies que envoltaren al partit d'ahir, però l'ambient era molt gèlid, no semblava que tinguéssim la possibilitat de certificar amb una victòria la classificació a play-off d'ascens a 2ªA (l'últim fa 8 anys).

L'equip ? Crec que va jugar millor que a l'Estadi Balear, i amb això està tot dit.

Suposo que ens classificarem pel play-off, no sé si tercers o quarts, però que patirem i molt (Som el Sabadell).

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #222 el: 27 de Abril de 2009, 12:08:57 pm »
Primer de tot vull respondre el tema de la radio (Txuri) perquè me sentit al·ludit ja que quan em van dir que el Sevilla havia marcat evidentment em vaig indignar i vaig cridar una miqueta ja que hagués estat lamentable que el Madrid no hagués retallat punts aquesta setmana. Per acabar aquest apunt et diré que jo portu la Radio i sempre escolto Radio Sabadell. Per cert, encantat estaria si diumenge que ve contra l'Alcoi em saludes i així posu cares als niks, soc fàcil d'identificar, sempre estic dret, amb les patilles llargues i fumant alguna coseta al passadís d'abaix, amb els 4 Gats! Sinó, també em trobaràs al Mini

Del tema animar, jo també crec que animem més els partits de fora que els de casa, el fenomen és una mica estrany, però no em sento al·ludit ja que jo crido per igual, tan per animar com de vegades per donar instruccions els jugadors...

Del partit d'ahir comentar que és la cirereta a un mes d'abril horrorós. Davant de les dues teories de si és millor arribar al play off amb una intensitat de joc des de la jornada 38 o si és millor portant dues setmanes amb tot fet...s'hauria de mirar les estadístiques d'altres anys a veure com ho han fet els altres equips, però el que jo m'enrecordu l'any passat el Girona ja portava jornades amb tot fet i una vegada al play off va rematar la feina.
D'altra banda per quedar 3 només hem de guanyar un dels dos partits que queden, i tornant a les estadístiques, un equip que vol pujar a segona A no es pot permetre el luxe de no guanyar cap dels últims 6 partits de lliga. No quedar 3 ja seria una mica decepcionant, ara que lu bonic és haver sigut el millor 3 de tots els grups i així tindríem el camp a favor!

El factor "camp a favor" dels tercers classificats és per sorteig, i no per punts aconseguits a la lliga regular.

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #223 el: 27 de Abril de 2009, 12:54:58 pm »
Ok, merci per aquesta gran aclaració!!!!
Em quedo un palet més tranquil, i vull quedar tercer, si o si. I després el sorteig dirà.

Seria tan lamentable quedar fora del play off, fins i tot, a hores d'ara, per mi seria pitjor que el descens a tercera. Jo el descens el vaig viure com un nou naixement, on ara estariem a la fase de maduració. No entra el play off, després de tenir-lo tan a prop seria un pal dur.

j****, SERIETAT, QUE NOMÉS S'HA DE GUANYAR UN DELS DOS PARTITS!
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat LUCENA

• Aleví
  • Missatges: 42
« Respondre #224 el: 27 de Abril de 2009, 15:20:09 pm »
Jo crec que segur que jugarem el Play-off lo que no tinc tan clar es al nivell que arribaren ,no m'agrada com juguem y en tingut molta flor e el resultats dels contraris a veure si com diu algú ja no hi es el responsable esportiu i no te res a veure en aquets ultims resultats.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #225 el: 27 de Abril de 2009, 15:42:55 pm »
a veure si com diu algú ja no hi es el responsable esportiu i no te res a veure en aquets ultims resultats.

Fa temps que un company Forero que es posa a prop de la llotja, ho va dient i jo vaig ser el primer a dir que això era impossible, però cada partit que passa ho veig tot més estrany!! no em quadra res.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #226 el: 27 de Abril de 2009, 17:45:24 pm »
eso de que en general no se anima es mentira, puede q este domingo no se aya animado igual que otros dias, pero aparte de los hhvv es la parte del campo que mas anima, presiona al arbitro etc., lo q pasa qe este domingo pues el juego del eqipo no ajudava, el tiempo tampoco....
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #227 el: 27 de Abril de 2009, 20:28:33 pm »
Jo ja he avisat a la gent varies vegades. Estem molt apagats i aixi no et pots presentar a uns playoffs a segona A , que no es el mateix que per pujar a 2B , aqui les aficions són totes actives de debó , i en fi , a falta de tant pok temps lo d'ahir no convida a l'optimisme..Molt preocupant  , tant el nivell de l'afició com el nivell de l'ekip , deixant-se pispar la cartera a le sprimeres de canvi per un efilial de zona mitja que no es jugava res. En fi , queden 15 dies per canviar radicalment la nostra cara sinó volem viure un playoff ven breu i trist