Avui, hem jugat 14 minuts a futbol i la resta del partit ens hem dedicat a passar l'estona pasturant sobre la gespa, senyors. A part de Pradas, Joel, Juvenal, Iglesias, De la Plata, De Navas, Àxel i Jaume, hi havia algú més sobre el camp?
I el pitjor, ha sigut jugar els últims vint minuts amb un jugador menys sobre el camp. Ha sigut un dels partits més absurds que he presenciat a la NCA, i semblava que amb l'1-0 ja ho haviem fet tot.
P.D.: I en el tema afició... si ens considerem la millor afició del grup, ja ens ho podem mirar bé, que a part els Hooligans, el gol nord a la primera part i quan l'àrbitre ha perdonat la primera groga al set osasunaren, d'animació, res de res.
La veritat és que s'està creant un clima per a arrivar a Play Off molt poc beneficiós.
No m'agradava arrivar a Play Off amb els aires pels núvols, dsp d'una increible ratxa de resultats i amb la sort a favor en tots els partits, pero es que el clima que hi ha actualment encara m'agrada menys.
Tal com he dit abans, tan parlar de si aquell partit era una final, d sí l'altre era una final, de sí l'altre teníem q omplir la NCA.. al final vam omplir la NCA contra el Sta Eulalia sí, pero que desde llavors i especialment desde que vam guanyar al St Andreu i ja ens vam veure ficats a Play Off que caram a passat?
Apareix una destitució fora de lloc i en un moment delicadíssim de la temporada, de cop i volta ens plantem a camp de l'At. Balears fent un partit lamentable i inicíem una ratxa de partits altre cop més recordant la primera volta que no pas la segona, s'acaba totalment l'interés per part de la Directiva a la hora de voler omplir el camp, no es fa res, i en dies com avui que SI QUE PODEM DIR QUE ERA UNA FINAL, no apareix cap iniciativa engrescadora per tal de q els q van disfrutar en el partit contra el Sta Eulalia i van repetir el del St Andreu o el del Villarreal, agafin i vinguin aquesta setmana, nosaltres mateixos (jo m'incloc) ens hem passat la setmana més parlant d'assumptes extraesportius, que sí president que si comentaris de l'Arroyos que si no se que.. que no pas parlant del q realment era important que era sumar els 3 punts en el dia d'avui, el camp tal com dieu avui, tots més pendents del que feien els de 1ª divisió que no pas pendents de "la nostra lliga".
Només falten comentaris per aquí calculant i mirant quins desplaçaments ens podria tocar fer a Play Off.... PRIMER ENS HAUREM DE CLASSIFICAR MATEMÀTICAMENT dic jo no??
Molts han estat tota la setmana donant per fet que avui es sumarien els 3 punts, q si Osasuna era una banda , q si no se que (jo ja vaig advertir que aquest partit i especialment un tipus de rival d'aquest estil em feien moltíssima por).
En fi... són un cúmul de coses. O ens replantegem tots plegats una mica la situació, primer de tot que els jugadors es tornin a possar el mono de treball q em sembla q desdel dia del St Andreu que ja no han sapigut ni on és, segon que es desperti l'interés en quan a omplir el camp, senyors que no serveix de res engrescar a l'afició a la jornada 30 si llavors no hi ha una continuitat i la única cosa q es fa és amenaçar de que si s'entra a Play Off les entrades costaran 20 €, i llavors en quan a nosaltres, suposo que si veiem una ilussió dels jugadors, i aquests 2 partits veiem un espectacle digne d'equip de Play Off en el terreny de joc, llavors de ben segur que sí que les coses ens sortiran bé, pel contrari o bé ens quedarem a les portes i tots amb cara de babaus o bé entrarem a Play Off, serem 4000 persones al camp i el primer equip fortet que vingui ens fotarà tots els plans enlaire i una temporada més tirada per la borda!!!!
MIREM D'ANAR TOTS CAP A LA MATEIXA DIRECCIO!!!