Des de 1998 al servei dels arlequinats
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Cita de: Jordi Playlife en 05 de Octubre de 2007, 11:43:34 amJo tinc un Shit-tzu a casa de gairebe 4 anys, i sempre que pot m'agafa la camiseta @rlequinada per posar-se a dormir i sentir els colors del nostre equip (es una mika friki. -- lo que tenen els tibetans vaja) xD us envio un parell de fotos fetes amb el mòbil és un g*s bonissim, no lladre, una mica obedient, vaja una bestiola molt carinyosa i ideal per tenirlo en un pis petitet j que no necessita molt exercici, menja poquet, això si te una feinada pel cabell, pero si li talles problema solucionat!!!Jordi... que es mascle el teu Shit-tzu? el del meu germa es gosseta
Jo tinc un Shit-tzu a casa de gairebe 4 anys, i sempre que pot m'agafa la camiseta @rlequinada per posar-se a dormir i sentir els colors del nostre equip (es una mika friki. -- lo que tenen els tibetans vaja) xD us envio un parell de fotos fetes amb el mòbil és un g*s bonissim, no lladre, una mica obedient, vaja una bestiola molt carinyosa i ideal per tenirlo en un pis petitet j que no necessita molt exercici, menja poquet, això si te una feinada pel cabell, pero si li talles problema solucionat!!!
Está tot el dia fent akest sorollet? o només quan té gana? jaja! kin mal de caaaap ! pero es molt guapo !
Que guapo el yaco , el teu no parla?? jej Jo tinc un gat siamès tot de color negre
Jordi, quan s'hagi aprés l'himne del Sabadell, el deixes al Youtube.
Jordi, porta-la al camp que aprengui les cançons els hooligans