Autor Tema: madrigal  (Llegit 1845 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
  • Gènere: Masculí
madrigal
« el: 30 de Setembre de 2005, 17:44:53 pm »
Bueno pues como viene seindo abitual toka kritikar al peor del último partido y bajo mi punto de vista Madrigal esta fatal... nose k le pasa a este xabal k venia abalado x sus goles en las ultimas campañas pero io lo veo muy flojo... jugo una primera parte aceptable pero fue de mas a menos... aunk no HIZO NADA no recuerdo NI un xute de madrigal... kizas uno... nose... la 2º parte fue fatal Madrigal... no podia con su alma!!! Nose si se noto el jugar cn 10 pero io kreo k lo xungo fue jugar cn 9!!! Madrigal jugo asta pasado los 30 minutos de la 2º parte... i no hizo nada x no hacer ni corria!!! teniamos una contra (en la famosa falta k sudó el arbitro de pitar) k iba andando al trote lento!!! nose... a ver si espabila xq nose puede estar asi... i sentar a Orife para meter al Madrigal tal como esta la cosa... pos nose.. i kitar a Gallo antes k a Madrigal tal como jugaba el domingo pos... no lo ubiera exo... lo veo mu bajo de forma y desmotivado... (ara me pondreis verde x critikar a nuestro jugador xó weno...)

Coño, si funcionó con Gallo!!! pues habrá q repetirlo con Madrigal, no? Ya veréis el hat-trick q se casca en el Mini.

Por cierto, pregunté y lo de Girona tuvo q ser cosa del corresponsal... o cogió mal los dorsales o se los dieron mal los del Girona, pq equivocarse en los tres tiene miga.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: madrigal
« Respondre #1 el: 30 de Setembre de 2005, 17:48:30 pm »
Madrigal va estar espés contra el Sant Andreu, però molts companys seus també van estar molt malament.

Més que criticar a algun, jo crec que es va salvar algun... Ramon, Crivillé, Genís, Marcos, Cañadas... poc més
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #2 el: 30 de Setembre de 2005, 17:51:58 pm »
Home jo a cañadas el vaig veure fluixet contra el St Andreu pero promet  :smoking:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #3 el: 30 de Setembre de 2005, 18:05:56 pm »
Al que hay que sentar es al Iglesias este hombre :icon_exclaim: Que flojo es por Dios :icon_exclaim:
Corre menos que yo.... que ya es decir :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #4 el: 30 de Setembre de 2005, 18:06:49 pm »
Bueno pues como viene seindo abitual toka kritikar al peor del último partido y bajo mi punto de vista Madrigal esta fatal... nose k le pasa a este xabal k venia abalado x sus goles en las ultimas campañas pero io lo veo muy flojo... jugo una primera parte aceptable pero fue de mas a menos... aunk no HIZO NADA no recuerdo NI un xute de madrigal... kizas uno... nose... la 2º parte fue fatal Madrigal... no podia con su alma!!! Nose si se noto el jugar cn 10 pero io kreo k lo xungo fue jugar cn 9!!! Madrigal jugo asta pasado los 30 minutos de la 2º parte... i no hizo nada x no hacer ni corria!!! teniamos una contra (en la famosa falta k sudó el arbitro de pitar) k iba andando al trote lento!!! nose... a ver si espabila xq nose puede estar asi... i sentar a Orife para meter al Madrigal tal como esta la cosa... pos nose.. i kitar a Gallo antes k a Madrigal tal como jugaba el domingo pos... no lo ubiera exo... lo veo mu bajo de forma y desmotivado... (ara me pondreis verde x critikar a nuestro jugador xó weno...)

ke mamon xDDDDDD copiando literalemente mi critika a gallo para k funcione con otros!!! como funcione ya sabemos 1 diferente kada semana xDDDDDD

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #5 el: 30 de Setembre de 2005, 18:14:19 pm »
Jo crec que falta q li arribin més pilotes. Jo vaig veure q ell anava a buscarles i q fins i tot alguna vegada va marxar cap a les bandes pero res, no va rascar boles. Es el q ja vaig dir en un altre post, els centrecampistes sempre juguen la pilota o cap a les bandes o cap enrera, mai fan passades verticals ;)

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 30 de Setembre de 2005, 18:24:29 pm »
mmm esto ia akava siendo una tonika kada semana =...este año... :disappointed:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #7 el: 30 de Setembre de 2005, 19:36:35 pm »
eiii, espero q haveu comprés el post... he copiat la crítica de l'adry al gallo (perdona'm, tio) per veure si el madrigal feia un hat-trick. és q va ser parlar, criticar ... i pam, pam, pam!

jejeje  :laugh: ja veuràs, mutio, q gràcies a tu, l'iglesias fara les passades!
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #8 el: 30 de Setembre de 2005, 19:59:34 pm »
eiii, espero q haveu comprés el post... he copiat la crítica de l'adry al gallo (perdona'm, tio) per veure si el madrigal feia un hat-trick. és q va ser parlar, criticar ... i pam, pam, pam!

jejeje  :laugh: ja veuràs, mutio, q gràcies a tu, l'iglesias fara les passades!

jejeje tan de bo :yes:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #9 el: 30 de Setembre de 2005, 20:01:25 pm »
 El tema madrigal em sembla que sera un enganya pagesos. i aixo que a mi em semblava un fitatje per fer el 9 o 10 gols que tenia de promig als anteriors equips. el any passat va marcar 9 amb el llevant b. de moment a la creu alta en porta 1, el que va fer en propia porta la temporada pasada (je,je)
  bé, no sé, es posible que no li arribin pilotes per rematar, aixo es veritat i avui tambe es queixava d´aixo al gallo a una entrevista a ds, pero a em temo que no sera el davanter que esperavem, molt lluny de un molist o diego tores, golejador nats.
  Fins i tot, a mi em sembla igual de totxo que el tariq, qui va ser sis gols la temporada anterior. Per justificar el que cobra, probablement el doble, doncs hauria de fer un minim de 11 o 12 gols. Llavors, chapeau. de moment, 0.
Aviam si al mini veu els colors del barça i li venen els records de la copa contra el enke i els de boer i fa tres golets com aquella vegada.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #10 el: 30 de Setembre de 2005, 22:02:08 pm »
Amb l'estil de joc que tenim, els davanters tenen moooooolt dificl lluir-se i demostrar algo...  :(
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #11 el: 30 de Setembre de 2005, 22:03:03 pm »
si esk no fem kap jugada d atak bona k akavi am xut entre els 3 pals...sempre revem falta o korner...o...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona