Autor Tema: RENUNCIARA MORA?  (Llegit 5949 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
  • Gènere: Masculí
Re: RENUNCIARA MORA?
« Respondre #40 el: 30 de Setembre de 2005, 01:20:46 am »
-a cor arlequinat:

ei :D amb francisco hauries de ser just al figueres... res de permanència agònica... va arribar i els va salvar. per cert, era el candidat nº1 dels cano. té un caràcter no gaire  mmmmm...

gonzalvo... és josep maria. a l'altre (jordi) fa temps q ja no el veuràs per les banquetes... ara té altres negocis al futbol i és comentarista de tv3. josep maria té el 'lastre' de no triomfar amb el barça b.

home, david vidal és un friki, però molt friki, no ho saps prou bé! Per això mateix no està entrenant... pq quan les coses no marxen bé, no és l'entrenador ideal per tenir a la banqueta... pq escalfa encara més l'ambient... i per akest frikisme els clubs li tenen por (una dada: mai ha tingut representant). però discrepo en una cosa, crec q la seva trajectòria el recolça: va fer coses ben parides a primera amb el logronyés i el càdis (al rayo li va anar malament) i amb el múrcia va fer una campanya increïble. Em cau bé, jaja, l'he entrevistat un parell de cops i mantenim una bona relació: després de guanyar amb el múrcia a terrassa em va prometre que si tornava a entrenar a Primera m'invitava a la seva casa de Santi Petri. Samper li va fer una p****a i va contractar Peiró, però mai es sap... potser amb el sabadell! (això sí, tindríem espectacle assegurat a la Nova Creu Alta, jajaja) :Paletas:
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #41 el: 30 de Setembre de 2005, 19:22:55 pm »
Yo vaig llegir en el "AS" el dimarts o el dimecres, que la directiva li ha donat un ultimatum al Mora que si el disabte contra el Barça B no es guanya, sera cesat del carrec. No se si es veritat, pero si ho és, vaya partidet el disabte  ::).

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #42 el: 30 de Setembre de 2005, 20:52:15 pm »
Yo vaig llegir en el "AS" el dimarts o el dimecres, que la directiva li ha donat un ultimatum al Mora que si el disabte contra el Barça B no es guanya, sera cesat del carrec. No se si es veritat, pero si ho és, vaya partidet el disabte  ::).

pel q jo sé si que hi ha hagut ultimatum, però no se fins quan li han donat de marge ...
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #43 el: 30 de Setembre de 2005, 22:49:08 pm »

Doncs quin ultimátum mes "xungo".  Perquè sobre el paper és un dels partits més difícils de la temporada, per no dia el que més (sobretot per lo desmantellada que està la defensa, i el que costa de controlar aquesta gent quan la començen a "tocar").

Això no vol dir que el Barça B pugui tenir un mal dia i nosaltres fer el partit de la temporada. de totes maneres, a "priori" signo un empat i guanyar desprès al Terrassa, per descomptat.

No crec, per això, que hi hagi ultimàtum en aquest partit.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.