Exactament, com bé publica l'AVUI Mora deixarà l'equip i Miguel Alvarez serà el nou entrenador.
Si finalment s'acaba confirmant la noticia, jo trobo normal la renúncia del càrrec de Mora. Està clar que ell sap que té molta part de la massa social en contra, i que aguantar cada setmana crits i critiques imagino que n'està fart, i tot això encara més quan li ha succeit aquesta tan tràgica noticia.
Jo segurament faria el mateix. També suposo que potser no es deu sentir amb forces per a seguir liderant aquest projecte, i per estima als colors prefereix plegar.
De totes formes, estic molt d'acord en el que diu el Cudi, és a dir deixar-li les portes obertes, ja sigui als despatxos o a on sigui, un cop refet d'aquest cop tan dur, o millor dit, després d'haber deixat -aixo mai s'oblida- una mica enrera aquests dies tan fotuts.
I pel que fa a Miguel Alvarez, doncs a mi em sembla una bona elecció, però tampoc el conec massa.
Ara, queda esperar aconteixaments i seguir recolzant -els mes propers a ell al Mora