Feia temps que no escribia, més enllà de les porres i tal, però l'ocasió d'avui ho mereix. Avui he vist un espectacle lamentable, vale q el barsa tindrà millor equip, vale que jugàvem al seu camp... però amb 9 homes no et poden fer un gol, i menys en el descompte. Ja per començar que avui hauria d'haver estat un partit de pur tràmit pel Sabadell, que hauria d'estar classificat des de fa setmanes ja, que vam tenir l'oportunitat contra un equip, l'Osasuna B, dels pitjors dels que han passat per l'estadi, ni l'Alzira, ni el Sta. Eulàlia... em van semblar pitjors. Continuo pensant que estarem al playoff, però les sensacions que tinc ara no són gens bones, l'equip de la primera volta desgraciadament ha tornat, fa ja un mes que aquell conjunt que ens va meravellar des de finals de gener que no es veu per enlloc. Només desitjo que no hagi mort i que només estigui adormit, perquè si hem d'anar als playoff així, a les primeres de canvi ens fotran un bany i cap a casa. Avui s'ha demostrat altre cop que som el Sabadell, que lo fàcil no està fet per nosaltres...
Espero que al final ens classifiquem pel playoff (que torno a repetir, estic força convençut que ho farem), però en cas q no sigui així, serà per agafar als jugadors i penjar-los dels co***** del terrat de tribuna, amb l'entrenador el primer.
Ara més que mai l'equip ens necessita, la setmana que ve em de fer que l'estadi sigui un infern per l'Alcoyano, intentar fer arribar el major nombre d'aficionats. Som-hi que tot i perdre el som-ni de l'ascens és possible!