Aquest partit em fa por, ja que perdre allà ens suposaria massa coses.
Espero que Villarreal augmenti avantatge amb Alcoià, ja que a només 3 punts l'Alcoià es veuria obligat a guanyar i Villarreal només un empat l'hi aniria be. Encara que amb aquest empat no ens agafaríen. i per que el Benidorm vagi a mort amb Barça B. Ontinyent i Badalona ja serà un partit a mort.
Ara be, esperant això:
badalona - alzira 1
ibiza - ontinyent 2 (per que no un empat)
balears - st andreu 2 (per què no un empat)
terrassa - valencia 1
denia - sta eulalia 1
osasuna b - benidorm X (així, per evitar promoció seran obligats de guanyar el darrer partit)
villarreal B - grama 1
alcoià - oriola 1
gavà - lleida 1
i suposant el pitjor...
barça b - sabadell 1
quedaria això:
75: villarreal b
72: alcoià
60: sabadell (rebem un alcoià que necessita els 3 punts)
59: st andreu (rep un villarreal que necessita un empat)
58: ontinyent (rep un badalona que necessita 3 punts i esperar)
57: barça b (va a benidorm jugant-se el descens, camp hostil)
56: badalona
53: gavà
52: lleida
51: grama
49: oriola
47: osasuna b
45: denia
44: terrassa
44: valencia
43: benidorm (ojo amb benidorm, que rep al barça b jugant-se plaça de descens en un camp que serà hostil)
35: alzira
33: sta eulalia
33: balears
29: eivissa
Peró em tranquilitza això:
sabadell - alcoyano
ontinyent - badalona
benidorm - barça b (
st andreu - villarreal b
AMB AIXÒ VULL DIR que tranquils, que massa malament haurien d'anar les coses per quedar fora.
EMPAT A PUNTS POSSIBLES
ACABEM AMB 60 PUNTS
De fet, si ens quedem amb 60 punts i Ontinyent guanya els 6 punts, ens quedaríem fora si Barça B guanya 6 punts o si els guanya el St Andreu. En canvi, si Barça B guanya 6 i St Andreu guanya 4, entrem nosaltres.
Empat a punts amb Sant Andreu, hi sortim guanyant!
61: ontinyent
60: SABADELL
- - -
60: ST ANDREU
Triple empat a punts amb Barça B i St Andreu, tenint en compte que perdem al Mini, surtim els m´s beneficiats (sabadell 7, barcelona b 5, st andreu 4)
61: ontinyent
60: SABADELL
- - -
60: BARÇA B
60: ST ANDREU
ACABEM AMB 61 PUNTS
Ojo, per que si St Andreu guanya els 6 punts, NO ens beneficia un doble empat amb l'Ontinyent que, per cert, hauria de guanyar els 6 punts
Ara be, si el St Andreu no guanya tots dos partits, nosaltres som segurs als play-off's
ACABEM AMB 62 PUNTS
Seríem tercers segurs!
ARA BE...
Mate-m'ho, invaïm el Mini Estadi dels nassos i almenys empatem.
Crec que hi serem, per que s'haurien de donar massa resultats desfavorables. Peró mate-m'ho!