Vinc de Barcelona i com... INDIGNADÍSIM!
Ho sento molt però seré contundent, un dels pocs cops, sí... i no ho faig per llençar me*** sobre l'equip.
En Moya avui NO té culpa, des del meu punt de vista, ell en molts moments estava demanant que l'equip tirés endavant, toqués a banda, etc... i que han fet alguns senyorets (no tots, però la majoria) doncs molt fàcil, lo que han fet molts cops, fer el gili******. Gràcies a De Navas, Pelegrí i Agustín per no haver sortit golejats, aquest si que s'ho han deixat tot i han estat molt bé.
Jo no sóc de criticar jugadors, l'arribada de l'Iglesias no la vaig criticar i no em queixava de les accions d'aquest jugadors... però en els dos últims partits es podria haver quedat a la banqueta, el gol de l'Osasuna ve precedit d'un intent de l'Iglesias de "ruleta" a la frontal... perd pilota, contre l'Osasuna i gol, i el segon gol d'avui del Barça Atlètic (corregiu-me si m'equivoco), rep l'Iglesias sol al mig camp i perd la pilota amb una contra del Barça que la treiem al mig camp, segueix amb la pilota el Barça i acaba en gol... en fi...
Avui he vist l'equip amb falta d'idees, no sabien que fer i amb falta de "chispa" i precisió en els metres finals, no hem sapigut aprofitar les ocasions que hem tingut i a sobre amb un Barça Atlètic amb 9 jugadors... Aquest partit també el podem utilitzar per ensenyar "com perdre un partit on ho tens tot a favor i et serveix l'empat"
L'àrbitre no és excusa, però ha estat lamentable tot-hi les dues expulsions, no ha assenyalat certes faltes, ha perdonat moltes targetes, etc.
A dir que el Pedro, nano, baixa els fums eh, per haver jugat amb el primer equip no és pot anar amb aquesta prepotència i a més anant fent miradetes a la nostra afició.
Per acabar, com sempre l'afició del Sabadell un 10, però és clar, alguns jugadors tant se'ls hi en fot que ens desplacem, que els seguim i que patim igual o més que ells. Migueal Àngel també un 10, el segon porter, no té minuts i s'ha passat tot el partit animant al seus companys com un més entre l'afició.
Ara hem d'estar tots junts, però tenint que arribar a la última jornada amb pressió quan podriem dur joranades classificats és una mica penós, i espera que perdem i haurem d'estar pendent dels altres resultats...
Podem, serà difícil però no fallarem!!!
PD: No carrego tot el mort al Sergio Iglesias, ha sigut tot l'equip, però dues errades seves ens han costats 5 punts...