Autor Tema: Barça B - Sabadell Diumenge, 3 de Maig, 12 hores. Mini-estadi.  (Llegit 65737 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re: Barça B - Sabadell Diumenge, 3 de Maig, 12 hores. Mini-estadi.
« Respondre #300 el: 03 de Maig de 2009, 15:21:17 pm »
Feia temps que no escribia, més enllà de les porres i tal, però l'ocasió avui ho mereix. Avui he vist un espectacle lamentable, vale q el barsa tindrà millor equip, vale que jugàvem al seu camp... però amb 9 homes no et poden fer un gol, i menys en el descompte. Ja per començar que avui hauria d'haver estat un partit de pur tràmit pel Sabadell, que hauria d'estar classificat des de fa setmanes ja, que vam tenir l'oportunitat contra un equip, l'Osasuna B, dels pitjors dels que han passat per l'estadi, ni l'Alzira, ni el Sta. Eulàlia... em van semblar pitjors. Continuo pensant que estarem al playoff, però les sensacions que tinc ara no són gens bones, l'equip de la primera volta desgraciadament ha tornat, fa ja un mes que aquell conjunt que ens va meravellar des de finals de gener que no es veu per enlloc. Només desitjo que no hagi mort i que només estigui adormit, perquè si hem d'anar als playoff així, a les primeres de canvi ens fotran un bany i cap a casa. Avui s'ha demostrat altre cop que som el Sabadell, que lo fàcil no està fet per nosaltres...

Espero que al final ens classifiquem pel playoff (que torno a repetir, estic força convençut que ho farem), però en cas q no sigui així, serà per agafar als jugadors i penjar-los dels co***** del terrat de tribuna, amb l'entrenador el primer.

Ara més que mai l'equip ens necessita, la setmana que ve em de fer que l'estadi sigui un infern per l'Alcoyano, intentar fer arribar el major nombre d'aficionats. Som-hi que tot i perdre el som-ni de l'ascens és possible!

Doncs avui estic molt emprenyat per la manera de perdre pro estic d'acord amb el que dius,farem l'ultim esforç i veurem per que passa tot aixó (o no) :blush:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #301 el: 03 de Maig de 2009, 15:24:23 pm »
Estic segur que acabarem jugant al play off, pero he arribat del Mini amb una mala ossssstia impresionant, no hi ha dret el que ha passat avui, si nosaltres ens quedem amb 9 segur que ens en foten 5 i nosaltres sempre som els pardillos ... que Déu ens agafi confessats diumenge ..
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #302 el: 03 de Maig de 2009, 15:31:30 pm »

DESENGAÑAROS: la PLANTILLA no quiere jugar el play off, y hay pruebas que por respeto a uno de los jugadores que más se deja la piel no revelaré probablemente hasta que acabe la temporada, aunque hay otros testigos. Ni Moya ni nada, la culpa de todo esto la tiene la DIRECTIVA por destituir a GARCIA LLAMAS y los JUGADORES por jugar con nuestras ilusiones :ko

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #303 el: 03 de Maig de 2009, 15:32:18 pm »
Estic segur que acabarem jugant al play off, pero he arribat del Mini amb una mala ossssstia impresionant, no hi ha dret el que ha passat avui, si nosaltres ens quedem amb 9 segur que ens en foten 5 i nosaltres sempre som els pardillos ... que Déu ens agafi confessats diumenge ..

Pienso igual, pero que lamentable a sido hoy...

joseph

• Visitant
« Respondre #304 el: 03 de Maig de 2009, 15:33:51 pm »
Feia temps que no escribia, més enllà de les porres i tal, però l'ocasió avui ho mereix. Avui he vist un espectacle lamentable, vale q el barsa tindrà millor equip, vale que jugàvem al seu camp... però amb 9 homes no et poden fer un gol, i menys en el descompte. Ja per començar que avui hauria d'haver estat un partit de pur tràmit pel Sabadell, que hauria d'estar classificat des de fa setmanes ja, que vam tenir l'oportunitat contra un equip, l'Osasuna B, dels pitjors dels que han passat per l'estadi, ni l'Alzira, ni el Sta. Eulàlia... em van semblar pitjors. Continuo pensant que estarem al playoff, però les sensacions que tinc ara no són gens bones, l'equip de la primera volta desgraciadament ha tornat, fa ja un mes que aquell conjunt que ens va meravellar des de finals de gener que no es veu per enlloc. Només desitjo que no hagi mort i que només estigui adormit, perquè si hem d'anar als playoff així, a les primeres de canvi ens fotran un bany i cap a casa. Avui s'ha demostrat altre cop que som el Sabadell, que lo fàcil no està fet per nosaltres...

Espero que al final ens classifiquem pel playoff (que torno a repetir, estic força convençut que ho farem), però en cas q no sigui així, serà per agafar als jugadors i penjar-los dels co***** del terrat de tribuna, amb l'entrenador el primer.

Ara més que mai l'equip ens necessita, la setmana que ve em de fer que l'estadi sigui un infern per l'Alcoyano, intentar fer arribar el major nombre d'aficionats. Som-hi que tot i perdre el som-ni de l'ascens és possible!

Doncs avui estic molt emprenyat per la manera de perdre pro estic d'acord amb el que dius,farem l'ultim esforç i veurem per que passa tot aixó (o no) :blush:

Tot això estar molt bé, em de demanar força gent al camp, però us diré que l'aficionat que va al camp de peres a quarts, crec que també estar tip d'aquesta comedia de cada temporada una vegada per estar a bax i ara a dalt.
Estic convençut que el pont fará que els no socis prefereixin anar a fora, cosa que trobaré molt normal i que com diu aquell, QUE N'APRENGUIN.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #305 el: 03 de Maig de 2009, 15:34:31 pm »

DESENGAÑAROS: la PLANTILLA no quiere jugar el play off, y hay pruebas que por respeto a uno de los jugadores que más se deja la piel no revelaré probablemente hasta que acabe la temporada, aunque hay otros testigos. Ni Moya ni nada, la culpa de todo esto la tiene la DIRECTIVA por destituir a GARCIA LLAMAS y los JUGADORES por jugar con nuestras ilusiones :ko

pues seria interesante que lo dijeras ... asi no hace falta que vayamos el Domingo a ver otro ridiculo
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

friend

• Visitant
« Respondre #306 el: 03 de Maig de 2009, 15:35:24 pm »
que gran memez esa q has dixo q la plantilla no kiere jugar los playoff... que tienen ganas de vacaciones ya?? no digas tonterias por favor!!

el caché de un jugador sube cuando se hace playoff i baja mucho cuando lo tienes hecho y no te clasificas...

espero q citas las ventajas q tiene para un jugador no jugar playoff!

Dejar de tonterias como estas i animar el domingo!!!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #307 el: 03 de Maig de 2009, 15:39:29 pm »
Quan el Barça b ha marcat no sabia si plorar o alegrar-me del ben merscut que ens ho teníem. Una vegada més, l'afició el millor del partit sens dubte.
En fi, tocarà anar a la NCA a veure un partit d'infart.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #308 el: 03 de Maig de 2009, 15:46:34 pm »
Del partido de hoy simplemente destacar la desfachatez de Luis Enrique que una vez concluido el partido se ha dirigido a la afición arlequinada a provocar y con aire chulesco y también a algunos de los jugadores del Barça Ath. que desde el centro del campo se han girado hacia la afición arlequinada y la han aplaudido largamente, creo que sin ánimo de provocar. Creo que algún jugador del Barça Ath. valora positivamente nuestro desplazamiento al Mini.

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #309 el: 03 de Maig de 2009, 15:53:43 pm »
que gran memez esa q has dixo q la plantilla no kiere jugar los playoff... que tienen ganas de vacaciones ya?? no digas tonterias por favor!!

el caché de un jugador sube cuando se hace playoff i baja mucho cuando lo tienes hecho y no te clasificas...

espero q citas las ventajas q tiene para un jugador no jugar playoff!

Dejar de tonterias como estas i animar el domingo!!!

Pos bueno lo que tu digas chabal :ok Yo también iré el domingo a animar como el que más, como lo he hecho hoy en el Mini, pero después de lo que he visto durante el partido y lo que he podido escuchar después, ya no me espero nada de este equipo. Aún así espero que esto dé un giro de 180º y nos clasifiquemos para el playoff y hagamos algo más que el ridíc.ulo, subir ya sería lo máximo :beer2

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #310 el: 03 de Maig de 2009, 15:56:43 pm »

yo tmb creo algo asi hoy se han visto un par de cosas que no me han gustado con el 1-1 balon que coge Iglesias en el medio de campo avanza dos pasos y prueba el chute que se le va a las nubes y a la jugada siguiente Carralero a echo lo mismo sabiendo que es casi imposible marcar un gol asi, e salido muy enfadao del mini por segundo año ya me paso en tercera y ahora otra vez, que los directivos lo digan claro y no juegen con los sentimientos de  la aficion que hoy se a volcado con el equipo y mira el palo que nos llevamos, aun asi a ver si hacen alguna iniciativa para el domingo porque con las entradas a 15 euros dudo que seamos mas de 2500  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Xandri

• Visitant
« Respondre #311 el: 03 de Maig de 2009, 16:01:23 pm »
Vinc de Barcelona i com... INDIGNADÍSIM!

Ho sento molt però seré contundent, un dels pocs cops, sí... i no ho faig per llençar me*** sobre l'equip.
En Moya avui NO té culpa, des del meu punt de vista, ell en molts moments estava demanant que l'equip tirés endavant, toqués a banda, etc... i que han fet alguns senyorets (no tots, però la majoria) doncs molt fàcil, lo que han fet molts cops, fer el gili******. Gràcies a De Navas, Pelegrí i Agustín per no haver sortit golejats, aquest si que s'ho han deixat tot i han estat molt bé.

Jo no sóc de criticar jugadors, l'arribada de l'Iglesias no la vaig criticar i no em queixava de les accions d'aquest jugadors... però en els dos últims partits es podria haver quedat a la banqueta, el gol de l'Osasuna ve precedit d'un intent de l'Iglesias de "ruleta" a la frontal... perd pilota, contre l'Osasuna i gol, i el segon gol d'avui del Barça Atlètic (corregiu-me si m'equivoco), rep l'Iglesias sol al mig camp i perd la pilota amb una contra del Barça que la treiem al mig camp, segueix amb la pilota el Barça i acaba en gol... en fi...

Avui he vist l'equip amb falta d'idees, no sabien que fer i amb falta de "chispa" i precisió en els metres finals, no hem sapigut aprofitar les ocasions que hem tingut i a sobre amb un Barça Atlètic amb 9 jugadors... Aquest partit també el podem utilitzar per ensenyar "com perdre un partit on ho tens tot a favor i et serveix l'empat"

L'àrbitre no és excusa, però ha estat lamentable tot-hi les dues expulsions, no ha assenyalat certes faltes, ha perdonat moltes targetes, etc.

A dir que el Pedro, nano, baixa els fums eh, per haver jugat amb el primer equip no és pot anar amb aquesta prepotència i a més anant fent miradetes a la nostra afició.

Per acabar, com sempre l'afició del Sabadell un 10, però és clar, alguns jugadors tant se'ls hi en fot que ens desplacem, que els seguim i que patim igual o més que ells. Migueal Àngel també un 10, el segon porter, no té minuts i s'ha passat tot el partit animant al seus companys com un més entre l'afició.

Ara hem d'estar tots junts, però tenint que arribar a la última jornada amb pressió quan podriem dur joranades classificats és una mica penós, i espera que perdem i haurem d'estar pendent dels altres resultats...

Podem, serà difícil però no fallarem!!!

PD: No carrego tot el mort al Sergio Iglesias, ha sigut tot l'equip, però dues errades seves ens han costats 5 punts...
« Darrera modificació: 03 de Maig de 2009, 16:36:50 pm per Xandri »

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #312 el: 03 de Maig de 2009, 16:17:40 pm »
Yo también he estado (hoy no tiene ningún mérito porque eramos muchos) y vengo igual de cabreados que vosotros. Yo he visto que de inicio hemos ido por el partido y el inicio de la segunda parte me estaba gustando mucho, con lo cual no entiendo los comentarios de que los jugadores no quieren play off, eso son comentarios gratuitos y lo sabeis, entonces porque como dice Xandri los dos centrales y De Navas se parten la cara por no encajar un gol?? , que para mi han sido los únicos junto con Juvenal que se salvan un poco.
Es una paradoja pero este equipo juega peor cuando lo tiene todo a su favor, cuando lo fácil es controlar un partido y acabarlo de matar el equipo está sin ideas ninguna. Luego tampoco tenian mucha frescura física, no se si la calor o que los chicos del Barça Atlético estan mejor preparados que nosotros, pero es que ellos con dos menos eran balas cuando se acercaban a nuestra defensa y nosotros no podiamos ni con las botas.
Me ha decepcionado mucho Carralero porque era un jugador fresco que tenia que aportar mucho y no haber querido hacer la guerra por su cuenta, sin ninguna cabeza y como queriendo revindicarse él como jugador sin pensar en el colectivo. Ha habido una jugada en la banda que la ha perdido y se ha quedado parado protestando no se que (a estilo Guti), esta acción con lo que nos estamos jugando es para que Moya le de descanso el domingo que viene. 
Morales también ha ido un poco por libre y el único que podia repartir juego era Juvenal y estaba bastante cansado al final del partido.
En definitiva, el hecho de quedarte con 2 más tiene que significar ser inteligente, moverte por el campo, abrir de forma rápida, pero si la superioridad de jugadores la almacenamos en defensa, con los 4 situados atrás y Sergio Iglesias dando 3 toques antes de pasar la pelota era muy difícil sorprenderles. Las jugadas y los goles no llegan solos.
Pero bien, hemos acabado el partido, hemos comido la mayoria, nos estamos enfriando... y a pensar en el Alcoyano, ya se que hoy estamos defraudados, pero es que los que  nos siguen estan con menos puntos que nosotros, así que si nosotros como he leido, no nos lo merecemos ellos se lo merecen menos (de momento), es una categoria muy igualada y si no tenemos los ejemplos de ayer el Villarreal y hoy l'Ontinyent.
« Darrera modificació: 03 de Maig de 2009, 16:31:47 pm per Gol del Sabadell »

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #313 el: 03 de Maig de 2009, 16:19:35 pm »
Bueno he estat un temps pensant... pq si hagués escrit fa mitja hora...       he sortit del camp EMPRENYADISSIM!
Això aixi no pot seguir...  Que ens està passant? Mare meva equip, que ho teniem... No s'ens pot escapar, tots i repeteixo TOTS junts arribarem a fer alguna cosa al play-off (però com no estem TOTS junts...) En fí, em sentia ****** avui al estadi, com pot ser que siguem una afició de primera i ens passi tot això? Esque no m'ho puc creure, i més una colla de s********s que ens guanyen al descompte. Bé, doncs ens veiem diumenge ;)
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

antcarcer

• Visitant
« Respondre #314 el: 03 de Maig de 2009, 16:19:49 pm »
y lo peor de todo es la cara de ton-tos que se les queda a nuestros compañeros desplazados al mini estadio que estavan cantando el a segunda a sgunda y toma patada en los hue-vos! :****

Bingo

Ni te puedes imaginar el mal trago que hemos pasado al final del partido, cuando toda la panda del Barça B, y su entrenador nos aplaudian  :exxxx.. pero todo eso gracias a la otra panda  :malament

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #315 el: 03 de Maig de 2009, 16:22:08 pm »
tenemos lo que nos merecemos al menos el grupo de gente que con el 0-1 se a dedicado a cantar donde esta messi somos un poco ******* a veces  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat bombona arlekinada

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 904
  • aYeR, aHoRa Y SieMPRe.....SeNTiMieNTo aRLeKiNaDo!!
« Respondre #316 el: 03 de Maig de 2009, 16:23:00 pm »
 :scut :bandera VERGONZOSO. Sólo así se puede definir la actitud de algunos jugadores (la mayoría), no se puede jugar con el sentimiento de una camiseta que tiene 106 años de historia para que vengan algunos listillos que se creen, este club es mucho mas grande que unos cuantos mercenarios que se la trae floja, hoy habíamos allí unos 1000 arlekinados que nos hemos dejado la garganta y nos han arrancado el alma. Por estar aún tan caliente mi cabeza no voy a hablar de algunos jugadores como Carralero o Sergio Iglesias o alguno mas para no parecer un ataque gratuíto a estos jugadores, aunque creo que todos lo hemos visto............Aú n así creo que jugaremos la promoción porque el St.Andreu o Bar$a B no ganaran sus partidos. :scut :bandera
VaMoS SaBaDeLL, eCHaLe h****s PoR ToDoS LoS Que Te SeNTiMoS TaN aDeNTRo Y TaNTo Te QueReMoS!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #317 el: 03 de Maig de 2009, 16:25:05 pm »
Repito, la situación no es tan mala ya que aún perdiendo el próximo domingo contra el CD Alcoyano y según los resultados de la UE Sant Andreu y Barça Atlec, estaremos clasificados.

Aquí llegado el momento hay que decir que el Sr. Ramón Moya lo dijo al comienzo de la temporada que había una buena plantilla para ser una temporada digna, nunca prometió los Play off, estos se han acercado por los resultados de la segunda vuelta, pero que la plantilla sigue siendo la misma. Que para la temporada que viene si no hay ascenso y si lo hay también hay que potenciar la plantilla para conseguir objetivos pues si, ya que la que tenemos es para andar por casa y muy poco más.

Al compañero SaC_DruMMeR, decirle que si los jugadores no quieren subir, tiempo tienen en los Play off para levantar el pie del acelerador pero ahora todo lo que hagan irá contra ellos mismos, lo del Secretario Técnico no me lo creo, porque si fuera así dejarían de ser profesionales para convertirse en mercenarios, ya que el Club es quién les paga y a la vez, al Club les paga sus socios y seguidores con todo el esfuerzo que hacen durante toda la temporada, estos jugadores no se deben a una persona en concreto y si al Club.

Por último tranquilidad a todos, nos queda una jornada y aún perdiendo se puede lograr el objetivo del Play Off.

:anims    :trebol    :anims  
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #318 el: 03 de Maig de 2009, 16:32:06 pm »
Si no volguessin fer el play off els jugadors ho tenien molt fàcil. En plena gran ratxa, perden un parell de partits o empaten a Valencia i Santa Coloma i llestos. Ja no haguessim arribat a tenir opcions en aquets moments. El que passa es que abans jugavan sense presio i ara senten la presssio i obligació de guanyar. I aixo fa que agafin por i el cap no funciona igual

El meu pronóstic, Sabadell-Alcoià X; St. Andreu-Villarreal 2; Benidorm-Barcelona At. X (si el Benidorm es juga la promoció)

I tot aixo ho dic despres de tornar del Mini emprenyadíssim, pero tampoc cal tirar-ho tot el foc. Si no haguessim guanyat 10 partit quasi seguits, ara ni parlariem de play off sino de la copa catalunya

A per el puntet que falta!!!!!!!!!

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #319 el: 03 de Maig de 2009, 16:33:12 pm »
bueno yo tmb e dicho que no quieren subir  que no quieren hacer el playoff, pero logicamente lo e dicho con el enfado que conlleva irte del mini de vacio cuando has empezado ganando y el rival se queda con 9 jugadores, pienso que esas dos jugadas que yo e dicho antes la ansiedad de hacer las cosas rapido de verse con 2 tios mas que el oro equipo y no marcar supongo que nos a pasado factura, ahora si a de ser la definitiva segun mis cuentas estamos en el playoff con 1 punto, porque si empatamos el Sant Andreu si nos pasa si gana pero los cules no, y ademas el Sant Andreu no lo tendra tan facil contra en Villarreal B, ahora la directiva si a de llenar el campo si o si que no haga el b***o como el dia del Osasuna B :beer2 :beer2
visca el sabadell