En primer lloc, crec que cal ser senyors i donar la més sincera enhorabona a un Barça B que mai li ha perdut la cara al partit, que a diferència de nosaltres, si sabia el que s'estava jugant, i que ha demostrat un esperit de superació encomiable. Fins i tot amb nou homes han estat millors que nosaltres, ens han donat en algunes fases del partit un bany futbolístic i en definitiva, per mi, han estat totals mereixedors de la victòria avui. Per tant, insisteixo, com a soci i seguidor del Sabadell, em trec el barret davant d'aquests nanos, i crec que és de justícia fer-ho. No ens equivoquem dirigint els nostres retrets, envers Luis Enrique, Pedro o el global del Barça Atlètic, són els nostres jugadors i només ells, els que de moment, estan dilapidant tota la feina ben feta al llarg de la segona volta.
Així de clar, avui tinc la sensació ferma de que no ens mereixem fer aquestes eliminatòries d'ascens. Un equip que perd dos punts davant un "equipàs" com l'0sasuna B i que fa dos rídiculs majúsucls com són perdre dos partits en un mes aproximadament, i contra un rival amb nou homes al camp, no pot aspirar a pujar de categoria i donar la talla davant dels millors equips d'aquesta categoria. Ara mateix, Barça B i Sant Andreu es troben en un moment ascendent i nosaltres estem desfondats, o així ho sembla. Tinc la sensació de que ens falta l'aire, que no podem amb la nostra vida i que els nervis, la pressió o la falta de físic ens estan fer patir horrors en aquest final de lliga.
Ens hem complicat la vida d'una forma totalment innecessària i ho podem acabar pagant molt car. No m'entra al cap com homes de l'experiència del Sergio Iglesias es poden ficar a regatejar davant de la nostra àrea quedant res i menys per acabar el partit, com pot ser que l'Àxel Vizuete demani el canvi per estar asmat i no poder amb les botes, com pot ser que Ramón Moya hagi consentit que durant tota la primera part la nostra banda dreta hagi estat la pasarela Cibeles, etc. Fernando Carralero ha demostrat el perquè va desaparèixer de l'equip titular, immaduresa alarmant i una falta d'implicació insultant, que ha fet més mal a l'equip que bé.
Que 9 tios ens l'armin un cop té un pase, però quan la història es repeteix aquí hi ha d'haver un entrenador que foti un cop de puny sobre la taula i fagi tremorar aquell vestuari. Començant per ell mateix, aquesta situació no es pot consentir i tios amb l'experiència seva i la de molts dels seus jugadors no es poden permetre un ridícul tan majúscul i menys jugant el que t'estàs jugant. Ja n'hi ha prou de fotre el paperina amb aquest escut al pit!
Ara toca mirar endavant, és massa el que ens estem jugant. En aquest sentit, com a soci i seguidor d’aquesta entitat EXIGEIXO a aquesta directiva que fagi els impossibles per OMPLIR, i quan dic omplir ho dic de forma literal, l’estadi el proper diumenge, i demostri de veritat que vol fer aquestes eliminatòries d’ascens. Que no em vinguin amb entrades a 15 i 30 euros. És moment, d’una vegada i per totes, de prioritzar el caliu a l’estadi que la caixa. Invitacions pels socis, entrades a 10 o menys euros a general, invitacions als col.legis, punts de venda d’entrades a punts estratègics de la ciutat, i com diría aquell, SOM-HI!
Si pel partit d’avui i d’alguns de recents fos, aquests jugadors mereixerien un estadi vuit el proper diumenge, però per sobre de tot i de tothom està el nostre club i per ell i només per ell, hem d’omplir l’estadi el proper diumenge.
Amb un punt en tenim prou per fer el play-off, i l’hem de començar a guanyar des de les grades.
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!