Autor Tema: Barça B - Sabadell Diumenge, 3 de Maig, 12 hores. Mini-estadi.  (Llegit 65945 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: Barça B - Sabadell Diumenge, 3 de Maig, 12 hores. Mini-estadi.
« Respondre #360 el: 03 de Maig de 2009, 20:19:12 pm »
Jo també he estat al Miniestadi i l´indignació i impotència encara segueixen a 100, tot i haver passat algunes hores.... :rant: :ostres

El primer que se m´acudeix és que els jugadors ha agafat por i acusen ja clarament la presió.  :grogi Ja poc quedar 1, 2 o 6 minuts que la inseguritat defensiva i el replegament sens remei, aflora una vegada sí i l´altra també....

En quant a l´actitut, jo no sé si existeix un problema físic, perquè sembla que l´actitud hagi esgotat tota la gasolina, o alguns jugadors creuen que ja ho han fet tot classificant-se per la Copa del Rei i han baixat el ritme de manera molt important. Creieu-me que veient el panorama d´avui he trobat molt a faltar a homes com Sergio Montero (la seva "electricitat" i esforç) o Oscar Ollés (la seva lluita sense descans a l´àrea).   I, tenint en compte, que per les raons que siguin el "Rifle" està al congelador, doncs no sé que hi fot Fran Arévalo cedit al Santboià. :paret

I és que pot perdre, però fer-ho d´aquesta manera, amb 2 jugadors més, davant de les càmares de televisió cou molt.... sentir l´himne del Barça a l´acabar en plà triomfalista, el "conato" d´invasió de camp dels jugadors blaugranes abans d´acabar el partit (i després "fotran bulla" amb lo del Pepe....).... No ens ho mereixem tot així, c******       Portem l´equip "en volandas" i no ens mereixem ni una trista salutació dels jugadors a l´acabar el partit   :rant:

Si no hi ha un canvi radical de "xip" de cara a la setmana que ve (espero que hi sigui), les previsiones no poden ésser més negatives, tot i les moltes combinacions que ens afavoreixen.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #361 el: 03 de Maig de 2009, 20:20:07 pm »
Haciendo acto de un masoquismo extremo, he visto la segunda parte por Barça TV. Sólo quiero hacer unas consideraciones, primero la jugada de Roberto Morales solo ante Oier la envía fuera, esa se tiene que meter sí o sí. Segunda, el disparo de Axel Vizuete en la que incomprensiblemente Joel se pone en medio y acaba por fastidiar la jugada, en esa jugada Joel tenía que detener su carrera en el punto de penalty para facilitar el pase atrás y no meterse entre Axel y el portero siendo, además, fuera de juego. Tercero el penalty a Joel, creo que existe falta (no sé si dentro o fuera) pero realmente al exagerar la caída, pierde credibilidad (en Barça TV decían que era penalty de libro). Y cuarto, la parsimonia de Sergio Iglesias que pierde un balón en campo propio, 30 segundos antes de la jugada del último gol.

Conclusión, no sé si ha faltado actitud, o no (creo que sí), pero hemos perdido por PARDILLOS. Además, he visto que en el minuto 25 de la segunda, más o menos, ya se sabía que el Ontinyent iba perdiendo por lo que no entiendo los balonazos arriba de nuestra defensa y portero, ¿eramos conscientes del resto de resultados? Porque el empate nos clasificaba... :paret :paret :paret  

Desconnectat joselito_sbd

• Aleví
  • Missatges: 79
Re: lamentableeeee
« Respondre #362 el: 03 de Maig de 2009, 20:39:31 pm »
Nonos mercemos jugar el play of, pk para jugar asi i acer el ridiculo prefiero plantear la temporada que viene con otros jugadores con mas h****s... vaya tela nen lo mejor de to a sio la sangria del bar ajajajaj enga un saludo i VISCA EL SABADELLL

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #363 el: 03 de Maig de 2009, 20:44:45 pm »
Nonos mercemos jugar el play of, pk para jugar asi i acer el ridiculo prefiero plantear la temporada que viene con otros jugadores con mas h****s... vaya tela nen lo mejor de to a sio la sangria del bar ajajajaj enga un saludo i VISCA EL SABADELLL
Home, si quedem entre els quatre primers si que ens ho mereixem no??. Qui dirà que no vol jugar-lo perquè no ens ho mereixem?????
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat joselito_sbd

• Aleví
  • Missatges: 79
« Respondre #364 el: 03 de Maig de 2009, 20:48:47 pm »
esta claro si llegamos nos lo merecemos,pero el partido de hoy cualkiera diria q somos los terceros... Ojala lo jueguemos i agamos algo importante pero yo no veo a este qkipo capaz de lograr el soñando ascenso.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2018
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #365 el: 03 de Maig de 2009, 20:53:28 pm »
he dejado pasar 7 horas, pero continuo llevando un cabreo increible. No lo entiendo, cada vez que jugamos con superiridad la cagamos. QUE COÑ* PASA!!!!.
Se ve venir que si nos clasificamos en la última jornada será porque los perseguidores la cagaran, no por meritos propios.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #366 el: 03 de Maig de 2009, 21:05:30 pm »
he dejado pasar 7 horas, pero continuo llevando un cabreo increible. No lo entiendo, cada vez que jugamos con superiridad la cagamos. QUE COÑ* PASA!!!!.
Se ve venir que si nos clasificamos en la última jornada será porque los perseguidores la cagaran, no por meritos propios.

Ni méritos ni desméritos, si el CE Sabadell FC se clasifica para jugar los Play off es por su trabajo durante la competición, nadie le ha regalado nada, lo de esta jornada hay que mirarlo y verlo como lo que es, la penúltima jornada, donde antes de jugarla había un grupo de equipos que se jugaban entrar en Play off y que ahora por mucho que sumen ya no nos llegan a alcanzar, repito que el trabajo está hecho y que aún perdiendo se puede dar que estemos clasificados para los Play off, pero que por eso no vamos a bajar la guardia ahora, ¿cuándo nos hemos visto en esta situación?

Ánimo y todo el apoyo para el último partido, seguro que nos clasificamos.
                                           :anims    :trebol    :anims

Compañero Roma cabreo tenía que haber sido en el partido contra el Atlc. Baleares ya que quedaban unos cuantos partidos ahora queda uno y todo favorable a nuestros intereses.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #367 el: 03 de Maig de 2009, 21:16:07 pm »
Porto set hores intentant pair el ridícul d'aquest matí. Em sembla molt ridícul que haguem jugat 15 minuts molt bé i desprès que ens haguem diluït sobre el camp. Encara em sembla més ridícul que amb dos jugadors de més, uns jugadors que porten una samarreta històrica, han fet el pena sobre la gespa, i davant de 600 o 700 desplaçats, que en la seva **** vida no tindran a una afició tant fidel i fent desplaçaments com el que hem fet avui, per a veure a quatre jugant a futbol i la resta, cagats sobre el camp.

Que els passa a alguns jugadors? Que juguen contra el Barça i ja els tremola les cames? Que els entren les cagaleres de la mort per que es veuen a les portes del play-off? Que no saben jugar a futbol per els matins?

Si us plau, que som un dels pocs equips de la categoria que estem pagant al dia i a sobre ens fan emprenyar més del que ens han fet emprenyar durant el partit, marxant tots cap al vestuari amb cagalera col-lectiva, de la qual només es salven De Navas, Miguel Ángel (els dos aplaudint als que hem anat al mini, i demanant disculpes).

Per altre banda, un detall, el que han fet alguns jugadors del filial blau i vermell, que han aplaudit llargament en direcció cap als seguidors del CE Sabadell. A pesar d'un parell que tocaven els collons per el camp, els demés han demostrat fair-play.

Per últim, acabem amb això, que vinguin els d'Alcoi i ens en fotin 4, que prefereixo quedar fora del play-off, que jugar la primera ronda, ens en fotin un sac i a sobre s'emportin una prima per haver fet el ridícul.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #368 el: 03 de Maig de 2009, 21:32:39 pm »
Aquí hi ha vàries coses que vec que només m'hi he fixat jo.
Quan el resultat era d'empat a 1,  quedaven 10 minuts per acabar el partit, i ja se sabien els altres resultats jo he vist amb els meus propis ulls com el sr. Ramon Moya i tota la banqueta demanaven aguantar el resultat, inclús algun jugador s'ha portat una bona bronca perquè volia anar cap a rematar una falta.
És trist però és així, ens hem anat a conformar amb un trist empat jugant amb 2 homes de més al camp i sapiguent que sí q erem a play Off pero encara perillava la 3ª possició....
Que caminin alguns jugadors és lamentable, pero que desde la banqueta es doni ordre de mantenir un 1-1 jugant amb 2 homes de més al camp és depriment i em demostra clarament que amb aquesta mentalitat és molt complicat arrivar a un Play Off de 2ª B  i impossible passar una ronda (i no em digueu que ja n'hem superat un de Play Off perq no és comparable jugar contra Mallorca B o Caudal q contra Poli Ejido o Ponferradina...).

Apart de tot això, per orgull propi, i sabedors de la qualitat del filial barcelonista, crec que ens interessava bastant anular les seves possibilitats d'entrar a Play Off per tal d'evitar un possible enfrentament amb ells més endavant, pero bueno, vec que de vergonya i de dignitat ens en queda ben poqueta, ja us dic que només m'ha faltat veure com no s'ens agraia ni la presencia a les grades del Mini Estadi.... PATÈTIC!!!

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #369 el: 03 de Maig de 2009, 21:48:19 pm »
Birrero estoy contigo en todo . :rant:

Desconnectat manzanillo

• Aleví
  • Missatges: 41
« Respondre #370 el: 03 de Maig de 2009, 22:14:40 pm »
felicito a miguel angel y de navas por el gesto que han tenido con la aficion por ellos vale la pena seguir animando porque lo agradezen
 :scut :bandera

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #371 el: 03 de Maig de 2009, 22:20:14 pm »
esta claro si llegamos nos lo merecemos,pero el partido de hoy cualkiera diria q somos los terceros... Ojala lo jueguemos i agamos algo importante pero yo no veo a este qkipo capaz de lograr el soñando ascenso.

Que tú interes sea que había que ganar al Barça Atlec. me parece bien pero también al Atlc. Baleares y al Ibiza -Eivissa y a la PD Santa Eularia, al menos hoy hemos jugado contra los 5º clasificados y se están jugando estar o no estar en los Play Off, los otros ya estaban casi descendidos y no hemos sumado los puntos que por clasificación deberíamos sumar.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1084
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #372 el: 03 de Maig de 2009, 22:29:11 pm »
Jó només puc dir que també he estat al mini i encara em dura el cabreig monumental!!!! ÉS INADMISIBLE TOT L´ESPECTACLE PATÉTIC DE CERTS JUGADORS NOSTRES ARROSSEGANT-SE PER LA GESPA!!!!  :**** :**** :**** :**** :**** No ens mereixem jugar el play- off
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat JMLL

• Entrenador
« Respondre #373 el: 03 de Maig de 2009, 22:30:33 pm »
Jó només puc dir que també he estat al mini i encara em dura el cabreig monumental!!!! ÉS INADMISIBLE TOT L´ESPECTACLE PATÉTIC DE CERTS JUGADORS NOSTRES ARROSSEGANT-SE PER LA GESPA!!!!  :**** :**** :**** :**** :**** No ens mereixem jugar el play- off
Si quedem entre els quatre primers, si! :scut
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat davi19

• Infantil
  • Missatges: 229
  • a por la cultural
« Respondre #374 el: 03 de Maig de 2009, 22:34:20 pm »
que palo ir de gerona a sabadell para ver esto...que penoso..esta camiseta con este escudo que tenemos algunos jugadores no deberian llebarla, tiene que llevarla gente que la sudei se juege la vida,,x parte del barcelona lo unico que me a gustao a sigo el chabaillo ese del pelo larguillo el *** ese
« Darrera modificació: 03 de Maig de 2009, 22:59:59 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #375 el: 03 de Maig de 2009, 22:35:52 pm »
Quan el resultat era d'empat a 1,  quedaven 10 minuts per acabar el partit, i ja se sabien els altres resultats jo he vist amb els meus propis ulls com el sr. Ramon Moya i tota la banqueta demanaven aguantar el resultat, inclús algun jugador s'ha portat una bona bronca perquè volia anar cap a rematar una falta.
És trist però és així, ens hem anat a conformar amb un trist empat jugant amb 2 homes de més al camp i sapiguent que sí q erem a play Off pero encara perillava la 3ª possició....
Que caminin alguns jugadors és lamentable, pero que desde la banqueta es doni ordre de mantenir un 1-1 jugant amb 2 homes de més al camp és depriment i em demostra clarament que amb aquesta mentalitat és molt complicat arrivar a un Play Off de 2ª B  i impossible passar una ronda (i no em digueu que ja n'hem superat un de Play Off perq no és comparable jugar contra Mallorca B o Caudal q contra Poli Ejido o Ponferradina...).

Apart de tot això, per orgull propi, i sabedors de la qualitat del filial barcelonista, crec que ens interessava bastant anular les seves possibilitats d'entrar a Play Off per tal d'evitar un possible enfrentament amb ells més endavant, pero bueno, vec que de vergonya i de dignitat ens en queda ben poqueta, ja us dic que només m'ha faltat veure com no s'ens agraia ni la presencia a les grades del Mini Estadi.... PATÈTIC!!!

En molts moments del partit, jo he vist a Moya cridant que juguessin a dalt, molts jugadors no feien cas.
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat JMLL

• Entrenador
« Respondre #376 el: 03 de Maig de 2009, 22:38:35 pm »

És que per aguantar resultats se'n ha de saber. I nosaltres no e sabem pel que es veu. Aquí falla o l'entrenador, que no sap treballar-ho, o els jugados que passen d'ell.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #377 el: 03 de Maig de 2009, 22:42:01 pm »

En molts moments del partit, jo he vist a Moya cridant que juguessin a dalt, molts jugadors no feien cas.

En segons quins moments si que l'he vist bastant indignat pero que quedant 10 min jo l'he vist demanant als jugadors que es mantingués el resultat.

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1771
« Respondre #378 el: 03 de Maig de 2009, 22:51:05 pm »
despues de esto MERECEMOS ESTAR EN LOS PLAY OFF ? prefiero no contestar
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat VISCASABADELL

• Juvenil
  • Missatges: 346
« Respondre #379 el: 03 de Maig de 2009, 22:52:47 pm »

En segons quins moments si que l'he vist bastant indignat pero que quedant 10 min jo l'he vist demanant als jugadors que es mantingués el resultat.
Tu lo has dicho, mantener el resultado a falta de 10 min. con el play off en la mano y NO dejarse marcar el 2 - 1 miserablemente contra un rival con 9. Quien quiera ver en Moya el responsable de la verguenza de hoy, se equivoca. Aquí sólo hay unos responsables y son muchos de los jugadores que se han arrastrado hoy por el campo.