Autor Tema: Joel  (Llegit 10317 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

antcarcer

• Visitant
Joel
« el: 26 de Abril de 2009, 22:41:22 pm »
Durant tota la lliga han hagut diversos baixades de l'equip, i s'ha criticat el joc de diversos jugadors, però jo voldria que algú em expliqués a que juga joel, i no em val que em digeu que corre, per que també corre un pollastre sense cap.

Espabila home, que cobres prou com per fer-ho millor.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re: Joel
« Respondre #1 el: 26 de Abril de 2009, 22:49:48 pm »
Ho comentàvem en el camp, en Joel sembla que no atravesi el seu millor moment...

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #2 el: 26 de Abril de 2009, 23:41:39 pm »
Per a mi, el millor jugador de camp sense cap mena de dubte.
The pride of Catalunya

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #3 el: 27 de Abril de 2009, 01:17:16 am »
Durant tota la lliga han hagut diversos baixades de l'equip, i s'ha criticat el joc de diversos jugadors, però jo voldria que algú em expliqués a que juga joel, i no em val que em digeu que corre, per que també corre un pollastre sense cap.

A que juega,pero si es de los mejores cuando el equipo ha llegado por las bandas el estaba en su sitioy ha metidos goles .Cuando no hay juego esta muy lejos del area . Hoy ni un pase , pues ni una oportunidad.

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #4 el: 27 de Abril de 2009, 01:56:59 am »
 :grogi criticando a Joel ? lo que faltaba por leer... cu-llons como esta el pati.

Para mi, Joel es el mejor de largo.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #5 el: 27 de Abril de 2009, 07:51:35 am »
El que s'ha de llegir...
L'entrega i la lluita del jugador és indiscutible.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #6 el: 27 de Abril de 2009, 08:05:52 am »
Per mi es el millor del equip i el que li posa mes ganes.
Pero ahir no hera el Joel de sempre.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat amo al sabadell

• Infantil
  • Missatges: 272
« Respondre #7 el: 27 de Abril de 2009, 16:42:53 pm »
joel en pedazo de jugador este año tenemos autenticos delanteros ya le gustaria estar al sant andreu,ontinyent,badalona como estamos nosotros tenemos un 90 % de jugar playoff vamos tendria que ser una catastrofe visca el sabadell y el que no este del lado del sabadell que

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #8 el: 27 de Abril de 2009, 16:49:40 pm »

Joel viene a ser nuestro "Raúl": aparece cuando más se le necesita. Como el día del Gavà, por ejemplo. A que aquél dia no lo criticastes?

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #9 el: 27 de Abril de 2009, 16:53:06 pm »
Joel és un jugador que tot equip ha de tenir, només li falta que li posin 3 pilotes bones per partit, que en fot una.

I a sobre quan juga per la dreta també su curra, o no recordem, per exemple, el primer gol contra el Sant Andreu?

Hem de sumar tots per intentar pujar!!
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #10 el: 27 de Abril de 2009, 16:59:00 pm »
Si Joel es de lo mejorcito k tenemos :grogi
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #11 el: 27 de Abril de 2009, 17:06:19 pm »

Joel viene a ser nuestro "Raúl": aparece cuando más se le necesita. Como el día del Gavà, por ejemplo. A que aquél dia no lo criticastes?

A el se le ha fichado para eso, para marcar goles, con muy buena ficha, y lleva desde el 15 de Marzo sin rascarla.

Desconnectat davi19

• Infantil
  • Missatges: 229
  • a por la cultural
« Respondre #12 el: 27 de Abril de 2009, 17:18:23 pm »
yo kreo ke este domingo sera desicivo

Desconnectat joselito_sbd

• Aleví
  • Missatges: 79
« Respondre #13 el: 27 de Abril de 2009, 19:31:31 pm »
Dejar de criticar ya, hombre, que joel es uno de los mejores jugadores que tenemos, entrega, i muxo esfuerzo, los delantero van a rachas, lleva 10 goles, pero cuantas asistencias??? asi que... lo que no veo normal es ke un juagador vaya andando en medio del campo como iglesias, me gusta su tecnica i vision de juego pero... es lo que tenemos i ai que explimirlo al maximo. enga un saludo

Sabadell!!

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #14 el: 27 de Abril de 2009, 19:44:07 pm »

Wenoo,esto ya es el colmo que faltava por leer,menuda salvajada que dices!!!!

Como puedes criticar a un jugador de lo mejorcito que tenemos,luchador,cumplidor,da la cara siempre,corre como el que mas,y encima criticas si no marca.

Te recuerdo que es el maximo goleador del equipo,que en Osasuna Promesas de la primera vuelta,jugo los 90 minutos estando con fiebre(que tuvo que dormir en una habitacion aparte) con el deluvio que caia,que jugador hace eso por su club???

Cuando cae a banda,esque al caso no hace daño??,o me diras que Axel(grandissimo jugador,mermado por las lesiones este año) rompe mas que Joel??

Vamos a dejar de criticar y vamos a por todas por los play-offs,y cuando termine la temporada ya ablaremos de todo esto y mas si quieres!!!!

:bandera :scut :bandera
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #15 el: 27 de Abril de 2009, 19:44:29 pm »
Jo només tinc paraules d'elogi cap a Joel.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #16 el: 27 de Abril de 2009, 19:46:53 pm »

Juga a remuntar partits ell solet, juga a deixar-se la pell al camp.
No ens enganyem, és una peça imprescindible per a l'equip.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

antcarcer

• Visitant
« Respondre #17 el: 27 de Abril de 2009, 20:02:43 pm »

Wenoo,esto ya es el colmo que faltava por leer,menuda salvajada que dices!!!!

Como puedes criticar a un jugador de lo mejorcito que tenemos,luchador,cumplidor,da la cara siempre,corre como el que mas,y encima criticas si no marca.

Te recuerdo que es el maximo goleador del equipo,que en Osasuna Promesas de la primera vuelta,jugo los 90 minutos estando con fiebre(que tuvo que dormir en una habitacion aparte) con el deluvio que caia,que jugador hace eso por su club???

Cuando cae a banda,esque al caso no hace daño??,o me diras que Axel(grandissimo jugador,mermado por las lesiones este año) rompe mas que Joel??

Vamos a dejar de criticar y vamos a por todas por los play-offs,y cuando termine la temporada ya ablaremos de todo esto y mas si quieres!!!!

Tranquilo eh!!! que ayer cada vez que haciamos una contra, y se centraba al area, nunca habia nadie, el delantero centro estaria corriendo no se por donde.

ah, y el Domingo que haga Hattrick ,  :visca y me lo recordais, que no me voy a enfadar no  :mml:

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #18 el: 27 de Abril de 2009, 20:05:38 pm »
No si tranquilo estoy Antcarcer,lo que pasa que no es momento de criticar a nadie,cuando termine la temporada si quieres ablamos de cada jugador si quieres  :Paletas:

Y ojala que aga un hattcrik,pero vaya,con un 0-1 y en el ultimo minuto,de penalti injusto,ya me conformo  ;D

:beer2

SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat mendruski

• Infantil
  • Missatges: 151
« Respondre #19 el: 27 de Abril de 2009, 20:07:08 pm »
 :scut Joel si ke es un jugador de peus a cap lluita, corre. Pero el prova li arriba pokes pilotes, amb pradas morales ajudant-lu es un gran ekip menus el rifle que no fa res.

de moment els partits akest ultim no el veig on estar, per que fa algu?

como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...
El nuevo Risto ha sido rejuvenecido y a la ataquerrrrr !!!