Autor Tema: Sorteig eliminatòries play-off d'ascens a Segona A  (Llegit 26152 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Xandri

• Visitant
Re: Sorteig eliminatòries play-off d'ascens a Segona A
« Respondre #200 el: 11 de Maig de 2009, 18:17:44 pm »
Doncs ja tenim cara i ulls per la nostra propera victima en el llarg camí cap a 2ºAAAAAAAAA.
Tenim equip de eliminatories, normalment se'ns dona bé. Aiiiii si guanyem la 1º fase, aiiiiiiiii.
"Se va a armar un folló, que no vamoh a sabé ni donde no hemó metio pisha" xD

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #201 el: 11 de Maig de 2009, 18:18:08 pm »
tot quedaria repartit com diu la web d'aquest panfleto? http://www.marca.com/2009/05/11/futbol/mas_futbol/1242053871.html

o s'hauria de tornar a fer sorteig d'aquí 2 setmanes?

mea culpa ho sento, no ho havia llegit i posa això:

En la tercera fase participan ocho equipos (seis ganadores de la segunda fase y los dos perdedores de la primera). El sorteo será puro y se jugarán cuatro eliminatorias, a ida y vuelta. Los cuatro equipos ganadores pasarán a la última fase, la cuarta, y los partidos se jugarán el 31 de mayo y el 7 de junio.

Sorteo puro:

eso quiere decir que podriamos jugar contra otro 4º que haya ganado su eliminatoria, y que se haria en ese caso sorteo, con lo que si que podriamos tener una vuelta en casa??

POR FAVOR, YO SI QUIERO PASAR LA ELIMINATORIA !!!
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #202 el: 11 de Maig de 2009, 18:21:59 pm »
Que arrivi diumenge, siusplau (i que sigui diumenge i sense tv...) Quins nervis que tinc i això només acava de començar..
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #203 el: 11 de Maig de 2009, 18:22:51 pm »
segun el diario marca de hoy si pasamos la primera eliminatoria nos tocaria un 1º de los que pierdan o un 3º de los que ganen no se si lo mire mal pero algo asi me parecio leer esta mañana  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #204 el: 11 de Maig de 2009, 18:24:29 pm »
http://www.marca.com/2009/05/11/futbol/mas_futbol/1242053871.html

Segons aquest link, en cas de pasar jugariem contra el guanyador del Lega-Jaén, i posteriorment contra els guanyadors del 5 i 6 partit. Podem dir dons que evitem a tots els 1rs que queden eliminats no¿?
The pride of Catalunya

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #205 el: 11 de Maig de 2009, 18:26:26 pm »
madre mia la que está liando el Marca....    :ostres
es que en ese diario solo trabaja el que hace las portadas sensacionalistas de cada dia?

o es que a lo mejor yo no se el significado de SORTEO PURO... o que la Federation, tiene otro concepto de lo que significa...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #206 el: 11 de Maig de 2009, 18:33:59 pm »
Aquests de la RFEF, mentre sigui reunir-se per a fotre un bon menjar i la pantomima aquesta del sorteig, el que sigui!

VILLAR RULES!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #207 el: 11 de Maig de 2009, 20:56:46 pm »
jo no ho tinc entés així, sino els que han quedat 1rs tindrien 2 oportunitats d'or per pujar... i amb una van que es maten... osigui que crec que es farà bombo i sorteig com el d'avui sense favoritismes...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Razz

• Jugador Prof.
  • Missatges: 659
« Respondre #208 el: 11 de Maig de 2009, 21:07:07 pm »
si pasamos esta eliminatoria, en al siguiente para evitar a un primero solo sirve que hayan 3 o 4 cuartos que tmb se clasifiquen de esta forma habria uno o dos cuartos que no les tocaria un primero

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #209 el: 11 de Maig de 2009, 21:18:11 pm »
Aviam no es tan complicat. El primer SEMPRE jugara contra un rival que hagi quedat pitjor a la clasificacio que ell. Si quedan cuarts, doncs els cuarts jugaran contra un primer, es aixi de simple. Per tant, els nostres posiblesrivals seran un dels 4 primers de la categoria en cas de guanyar, A NO SER QUE 4 QUARTS quedin classificats i llavors jugarien 2 contra 2 primers i els altres en sorteig pur.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #210 el: 20 de Maig de 2009, 12:54:37 pm »
ara que fa més d'una setmana ue no moveu aquest post hi diré la meva, perquè crec que hi ha interpretacions no del tot correctes
jo ho entenc així

HI HAURÀ SORTEIG PUR
vol dir  tots al bombo i s'emparalleran els equips
una vegada emparellats, si llavors tindrà el factor camp a favor el millor classificat del emparellats
si no no seria sorteig pur
això voldria dir que no per força ens ha de tocar un dels primers no classificats

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #211 el: 20 de Maig de 2009, 13:25:32 pm »
ara que fa més d'una setmana ue no moveu aquest post hi diré la meva, perquè crec que hi ha interpretacions no del tot correctes
jo ho entenc així

HI HAURÀ SORTEIG PUR
una vegada emparellats, si llavors tindrà el factor camp a favor el millor classificat del emparellats
això voldria dir que no per força ens ha de tocar un dels primers no classificats

Jo diria que ens tocaria un campió dels perdedors. Pero vaja el format aquest no el coneix ni l'home que treu les boles allà a la Ciudad del Fútbol... ;D Lo millor per sortir de dubtes es guanyar diumenge i esperar a dilluns..xD
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #212 el: 20 de Maig de 2009, 13:49:04 pm »
jo ho entenc així

HI HAURÀ SORTEIG PUR

Nosaltres vam quedar quarts, per tant si només passen 2 quarts jugariem contra un primer per nassos; si passem més de 2 quarts, llavors ens pot tocar un primer o un segon i si no queda cap segon (passessim tots els quarts) doncs un primer o un tercer
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #213 el: 20 de Maig de 2009, 15:17:03 pm »
eso mismo digo yo....
El dia del sorteo explicaron en la radio, tanto el Sergi, como el hombre que tenian en Madrid, que el sorteo a partir de este sería puro....
en la reglamentación del la Federation, me parece entender lo mismo...
y ahora nose porque se dice lo de que habrán Cabezas de Serie en el proximo, cosa que no he leido....

Creo sinceramente que hemos "pagado la novatada". O sea, desde nosotros mismos no teniamos ni idea. Nos daba lo mismo quedar 3º que 4º, cuando si es esto último, quedar 3º podria haber tenido una gran ventaja!

• Entrenador
« Respondre #214 el: 21 de Maig de 2009, 00:33:22 am »
Que bonic intentar parlar amb alguns
"per nassos"
doncs perquè ho sàpigues les coses no van per nassos, van perquè s'han reglamentat

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #215 el: 21 de Maig de 2009, 12:09:05 pm »
Que bonic intentar parlar amb alguns
"per nassos"
doncs perquè ho sàpigues les coses no van per nassos, van perquè s'han reglamentat

No t'ho prengui's així, home! El que volia dir és que si només queden 2 quarts i 2 primers, doncs pel reglament que han fet als quarts ens tocarà amb un primer (amb nassos o sense!)  :xin-xin

A veure si al sorteig del dilluns encara ens faran jugar contra el Terrassa...!!!  :laugh2:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #216 el: 21 de Maig de 2009, 13:25:05 pm »
El que passa és que la nota de la RFEF incorreix en una manifesta contradicció;

1) adjudica ja directament les eliminatòries potencials (en aquest cas nostre contra el guanyador del Cádiz-Real Unión), és a dir SORTEIG DIRIGIT
2) més endavant parla de SORTEIG PUR

Les coses en aquesta vida són blanques, negres o el que és més habitual, grises, però el que no poden ser és blanques i negres a la vegada....

Per tant no es defineix clarament.... encara que jo intueixo que el que prevaleix és l´enfrontament dirigit que estem apuntant....  I oblideu-vos que qualsevol altre 4rt. passi eliminatòria, màxim el Leganés i em sorprendria bastant....

2ª eliminatòria difícil per tant (sigui per Sabadell o Leonesa), però en cas de superar a un rival d´aquesta dificultat i amb la moral que això dóna, la Segona A estaria a tocar....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #217 el: 21 de Maig de 2009, 13:37:34 pm »
El que passa és que la nota de la RFEF incorreix en una manifesta contradicció;

1) adjudica ja directament les eliminatòries potencials (en aquest cas nostre contra el guanyador del Cádiz-Real Unión), és a dir SORTEIG DIRIGIT
2) més endavant parla de SORTEIG PUR

Les coses en aquesta vida són blanques, negres o el que és més habitual, grises, però el que no poden ser és blanques i negres a la vegada....

Per tant no es defineix clarament.... encara que jo intueixo que el que prevaleix és l´enfrontament dirigit que estem apuntant....  I oblideu-vos que qualsevol altre 4rt. passi eliminatòria, màxim el Leganés i em sorprendria bastant....

2ª eliminatòria difícil per tant (sigui per Sabadell o Leonesa), però en cas de superar a un rival d´aquesta dificultat i amb la moral que això dóna, la Segona A estaria a tocar....

Segons MARCA era contra el perdedor de l'Alcoià-Cartagena...

• Entrenador
« Respondre #218 el: 21 de Maig de 2009, 13:44:17 pm »

Blanc-i-blau  la samarreta de la JUVE de quin color és?
La inicial era rosa
no volies pas dir que peres i pomes no es poden sumar juntes?
a mi em sembla que és el que estàs fent
després de l'1 ve el 2
si que es "pot dirigir" una primera eliminatòria i després dels que aconsegueixin passar-la fer un sorteig pur en el que només es tingui en compte la classificació de la lliga regular per designar al camp de qui es juga el primer partit.
Això no és cap contradicció

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #219 el: 24 de Maig de 2009, 22:06:58 pm »
Alguien que lo sepa seguro puede explicar realmente como será el sorteo? xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa