Doncs aixo... vaig anar ahir a l'Estadi i vaig sortir sorpres, molt sorprès negativament. No ho entenc.
Fa 10 anys que no sabiem el que era està en posicions d'ascens a final de temporada. Fa 10 anys que no teniem tan aprop les fases d'ascens, de poder tornar 17 anys després a Segona A. I jugant-nos la vida, ahir al camp hi havien 3.500 persones. NO HO ENTENC.
L'ultima vegada que va passar això, en una 37a jornada on rebiem el Gandia, erem uns 10.000. I aixo que aquell any no estavem tan be. Va anar del canto d'un duro que no ens fiquem al play-off. Vam ser 1.500 a Novelda. Estic segur que al Mini no hi haura ni la meitat. NO HO ENTENC.
Que algu m'ho expliqui.
1 - Fa 10 anys la ciutat de Sabadell no estava tan cremada com ara amb l'equip. Tants anys a 2ª B amb un descens a 3ª pel mig fan molt mal.
2- Actualment la econòmia de molta gent no està per a gastar-se 2500 de les antigues ptes per anar a veure el Sabadell contra el filial de l'Osasuna per molt interés que pugui tenir el partit. ( no se si ho podrà sapiguer algú, però costava 2500 ptes el partit contra el Gandia?)
3- Una ratxa de 3 jornades consecutives sense guanyar tampoc ajuden massa a la gent a que vingui a l'estadi.
4- Molta gent haurà vist la classificació hi dona per feta la classificació pels Play Off. Alguns prefereixen esperar-se a Play Off a venir al camp que no pas fer-ho en una jornada 36 quan la cosa sembla que ja estigui feta....
5- Un Sevilla-Madrid a les 19 H i en obert per Tv també perjudiquen bastant en una ciutat bastant repleta d'aficionats merengues.
6- Van masses jornades dient que aquest diumenge la NCA a de ser un fortí i que en aquest partit ens hi va la vida... 1 vegada la gent s'ho creu, 2- també pero tantes la gent s'acaba cansant de tanta final, per molt cert q pugui ser que el partit és important, la gent ja va respondre com calia en el partit del Sta Eulalia i el posterior amb el St Andreu, ara tots aquells que van venir en aquells 2 partits esperen amb passió que juguem a Play Off però no vindran a la NCA altre cop i pagant en una jornada 36... sí de cas ja apareixeran el dia del Alcoià si regalen invitacions....
En fi... que la gent en els partits importants acostuma a respondre bé, pero és que quan portes una segona volta amb 5-6 partits que s'autodenominen com a "finals".. doncs la gent s'acaba cansant de venir al camp, vindran 1 dia màxim 2, pero no omplirem el camp a cada jornada i amb preus tan abussius... la gent pot voler el Sabadell en millor categoria però tampoc són IMBÈCILS ni els hi sobren els diners....
Resumint.. q mentre siguem capaços de tenir una bona entrada en els Play Off ( si els juguem) jo ja estaré content. Ara bé, si ja es parla d'entrades a 20 € doncs ja us dic jo que no serà fàcil arrivar als 10.000 aficionats que parla el FFF del dia del Gandia.