Autor Tema: QUE C.... ENS PASSA????  (Llegit 6371 cops)

0 Usuaris i 13 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Miguelito

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
Re: QUE C.... ENS PASSA????
« Respondre #20 el: 28 de Abril de 2009, 13:11:11 pm »
Creo que la directiva antes de tomar una decisión ,lo medita y bien a ellos a estas alturas de la temporada lo que les importa es recaudar y optan por esa opcion,seguramente ha hay otras formulas ,pero tendriamos que ir todados a exponerselas.Partid o dificil el domingo campo dificil y rival que se la juega,nuestro equipo no esta bien y Moya tiene que buscar otras alternativas porque tiene plantilla para ello

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #21 el: 28 de Abril de 2009, 13:51:46 pm »
Creo que la directiva antes de tomar una decisión ,lo medita y bien a ellos a estas alturas de la temporada lo que les importa es recaudar y optan por esa opcion,seguramente ha hay otras formulas ,pero tendriamos que ir todados a exponerselas.Partid o dificil el domingo campo dificil y rival que se la juega,nuestro equipo no esta bien y Moya tiene que buscar otras alternativas porque tiene plantilla para ello

La directiva lo que dice es 'quien quiera venir al futbol... QUE PAGUE!'. Y asi se ponen entradas a 15 euros en un partido de Segunda B... poniendolas solo a 10 euros o ABRIENDO LOS GOLES COMO ESPACIO A PARTE y hacer entradas mas baratas en los goles, vendria muchisima mas gente, se recaudaria mas, y la gente PAGARIA IGUAL.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
  • Gènere: Masculí
« Respondre #22 el: 28 de Abril de 2009, 16:37:29 pm »
Fum fum fum, creo que Toni78 ha respondido perfectamente a tu pregunta inicial.

Ahora yo hago dos preguntas más (mira q últimamente no aparezco en el foro e intento no ser muy crítico porque sé lo chungo q es llevar un club, pero este tema siempre me ha sacado de quicio...)

1. Si en vez de 3.500 personas hubieran habido 8.000 el pasado domingo... ¿habríamos tenido más posibilidades de ganar? ¿hubiera empatado Osasuna B?

2. ¿Qué taquillaje es mayor 8.000 a 5 euros (lógicamente hay q descontar socios, críos, etc... pero con los socios sacando entradas más baratas, incentivando a sus amigos, vecinos.... ) o 3.500 (idem) a 15 euros?

Dos preguntas para reflexionar. Pero si alguien no lo ve como yo, por favor, que me abra los ojos!
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #23 el: 28 de Abril de 2009, 16:41:38 pm »
Fum fum fum, creo que Toni78 ha respondido perfectamente a tu pregunta inicial.

Ahora yo hago dos preguntas más (mira q últimamente no aparezco en el foro e intento no ser muy crítico porque sé lo chungo q es llevar un club, pero este tema siempre me ha sacado de quicio...)

1. Si en vez de 3.500 personas hubieran habido 8.000 el pasado domingo... ¿habríamos tenido más posibilidades de ganar? ¿hubiera empatado Osasuna B?

2. ¿Qué taquillaje es mayor 8.000 a 5 euros (lógicamente hay q descontar socios, críos, etc... pero con los socios sacando entradas más baratas, incentivando a sus amigos, vecinos.... ) o 3.500 (idem) a 15 euros?

Dos preguntas para reflexionar. Pero si alguien no lo ve como yo, por favor, que me abra los ojos!

Pues eso mismo es lo que digo yo en la respuesta anterior, y que venimos diciendo en el foro desde hace siglos... la directiva mira el foro, ahi estan los casos de dasaev por ejemplo, que en seguida Arroyos habla de el en RS... porque no se hace caso al foro de las iniciativas positivas tambien?

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #24 el: 29 de Abril de 2009, 19:45:38 pm »
 :bandera :bandera :bandera
Doncs mireu ara faré d'advocat del diable,en principi no se si les entrades a 15€ son cares o no les son això depén de cada butxaca,i de les preferències personals.
De fet les matemàtiques no fallen 5000 a 15 = 75000 i 15000 a 5€ =75000,amb aquestes matemàtiques no s'entén perquè la directiva no les posa a 5€ i omplim el camp.
Doncs jo crec per això 5000 a 15 = 75000 i 8500 a 5 € = 42500 poso mil persones mes que son les que vindrien si les entrades fossin més barates.
Treiem-nos del cap això d'omplir la NCA ¿quan s'omplert?doncs quan a vingut el Madrid i el Betis el dia del Osasuna el dia del partit de la repetició i poques vegades mes,ni el Barça estan a primera l'omplia del tot.
Si a mes afegim que la gent es queda a casa quan cauen quatre gotes.
Ara si qu'estic d'acord de que es podia ver fet mes propaganda per la ciutat,despertar-la,i un detall aquesta setmana avés sigut facilitar autocars per anar al mini,las ultimes setmanes tindrien de haver-se mogut una mica.

:mmmm

ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #25 el: 29 de Abril de 2009, 20:02:23 pm »
Estimat Inda...

al camp, segons el mateix CE Sabadell, hi havia 4.000 persones. Per això comentem que hi havia entre 3.500 i 4.000. El dia del Sant Andreu potser sí q hi havia uns 5.000. D'aquests 4.000 has de treure socis, criatures, etc... O sigui q per les guixetes van passar uns 1.500. Ara ja pots tornar a fer números...

I fes-te una pregunta... per què hi havia molta menys gent contra l'Osasuna B que contra el Sant Andreu? Si fem el Play-off, ojalá!,...
Como se suele decir "llueve sobre mojado". Hay que aprender del pasado.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #26 el: 29 de Abril de 2009, 20:22:09 pm »
Estimat Inda...

al camp, segons el mateix CE Sabadell, hi havia 4.000 persones. Per això comentem que hi havia entre 3.500 i 4.000. El dia del Sant Andreu potser sí q hi havia uns 5.000. D'aquests 4.000 has de treure socis, criatures, etc... O sigui q per les guixetes van passar uns 1.500. Ara ja pots tornar a fer números...

I fes-te una pregunta... per què hi havia molta menys gent contra l'Osasuna B que contra el Sant Andreu? Si fem el Play-off, ojalá!,...

Els meus números son hipotètics,ho tindria d'haver posat,lo que volia dir que no per vaixar els preus a la mitat i va el doble de gent.
I el dia del Osasuna B hi havia menys gent doncs perque la gent quan cauen quatre gotes es queda al sofá de casa.
 :angry2:

ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #27 el: 29 de Abril de 2009, 20:46:40 pm »
Estimat Inda...

Els meus números son hipotètics,ho tindria d'haver posat,lo que volia dir que no per vaixar els preus a la mitat i va el doble de gent.
I el dia del Osasuna B hi havia menys gent doncs perque la gent quan cauen quatre gotes es queda al sofá de casa.

No, baixar els preus a la meitat no et garantitza el doble d'espectadors. Pero ningu et diu que baixin els preus a la meitat.
No ens enganyem, dels 3.500 que erem diumenge, quants creieu que van passar per caixa? I quants que van pagar 15 euros? Em jugo el que vulgueu que ni 500.
500 x 15 = 7.500 euros

Es molt dificil fer previsions, pero nomes posant les entrades a 10 euros estic segur que seriem més de 6.000 al camp. Descomptant els 3.000 d'abans, en queden 3.000 més. A 10 euros son 30.000 euros de recaptacio.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #28 el: 29 de Abril de 2009, 21:04:35 pm »
Estimat Inda...

No, baixar els preus a la meitat no et garantitza el doble d'espectadors. Pero ningu et diu que baixin els preus a la meitat.
No ens enganyem, dels 3.500 que erem diumenge, quants creieu que van passar per caixa? I quants que van pagar 15 euros? Em jugo el que vulgueu que ni 500.
500 x 15 = 7.500 euros

Es molt dificil fer previsions, pero nomes posant les entrades a 10 euros estic segur que seriem més de 6.000 al camp. Descomptant els 3.000 d'abans, en queden 3.000 més. A 10 euros son 30.000 euros de recaptacio.

Si, fum! això portem dien't-ho fa molt de temps... Però esque la directiva es realment tonta, sembla que no vulgui el millor per ells ni el millor per l'equip...  :boig
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #29 el: 29 de Abril de 2009, 21:05:21 pm »
Fa anys que proposem i proposem... mira que han sortit propostes bones del Fòrum... PERO AQUEST FÒRUM NOMÉS ÉS UNA EXCUSA DE LA DIRECTIVA PER QUAN NO ELS HI SURTEN BE LES COSES... tenim la culpa que es frustrin fitxatges, tenim la culpa de les derrotes de l'equip per desestabilitzar... desestabilitzar un usuari dels 1.400 que hi ha... i que per mes inri es un directiu seu. La cosa ja clama al cel.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #30 el: 29 de Abril de 2009, 21:05:31 pm »

500 x 15 = 7.500 euros

Be ara ja no som a temps perqué només queda un partit,i aquet si que ha de posar les entrades a mitat de preu i faran el doble de calés.
La temporada que be es pot proposar i a veure que diuen??
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #31 el: 29 de Abril de 2009, 21:33:20 pm »
Ja veurem els partits de playoff les ''iniciatives'' que fan, a mi m'agradaria veure una NCA amb 15.000 persones, plena. Però jo crec que faràn pagar al soci i la resta 20€ mínim. Realment, com a molt 5.000 persones xDDD

En fí, aqui tenim les ganes de pujar  :no:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #32 el: 29 de Abril de 2009, 21:43:17 pm »
Ja veurem els partits de playoff les ''iniciatives'' que fan, a mi m'agradaria veure una NCA amb 15.000 persones, plena. Però jo crec que faràn pagar al soci i la resta 20€ mínim. Realment, com a molt 5.000 persones xDDD

En fí, aqui tenim les ganes de pujar  :no:

Segons vaig lleigi al diari,nomes es pagarà a la primera ronda,i després si passem els socis no pagaran :greedy:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #33 el: 29 de Abril de 2009, 21:49:52 pm »
A veure, no feu regles de tres amb el tema de les entrades perque no es compleixen mai. Que el preu de les entrades és una mica car? Ja us dono la raó, però no parleu d'entrades a 5 euros perque això no passa ni a Tercera i, a més, no és cert que a cinc euros vingui el triple de gent que amb quinze.

Estava cantat que al partit de l'Osasuna B no es faria una gran entrada, l'equip estava a tres punts d'aconseguir el play-off quedant nou punts per jugar. No era un partit a cara o creu i el play-off semblava, dic únicament semblava, gairebé assolit. Ni deixant entrar a la gent gratis haguessin vingut 10.000 persones. Continuo dient que desaprofitar una gran demanda fent preus excessivament barats és la ruïna econòmicament parlant, perque en cas de que el tema esportiu no funcioni, igualment no et vindrà ningú i acabarás matant els teus recursos. El Terrassa ha fotut aquest any uns preus ridiculs pels socis (60 €) intentant aconseguir un gran número. Han aconseguit doblar el número de socis? NO (el mateix número de socis). Hi va més gent al camp que l'any passat? NO (hi va menys). Han aconseguit que l'equip jugui millor? NO (juga igual de malament que l'any passat). L'any que vé, si continuen a Segona B, podràn aprofitar la font d'ingressos de les entrades i els carnets? NO (perque si pujen els preus hi haurà menys gent que aquest any i si els baixen ja saben que el resultat és nefast). Per tant, no fem demagogia amb el tema dels preus populars. Que tothom voldria entrar gratis al camp, SÍ; que això seria lo millor pel club, NO. Es pot argumentar que el preu de les entrades és alt en els temps de crisi que corren, que un preu molt atractiu podrien ser uns 12 € per a la temporada i que, de cara al play-off, un preu que podría fer omplir, d'una punyetera vegada, la NCA són 10 €, també; però si us plau, no parleu de 3 o 5 euros perque és ridicul.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #34 el: 29 de Abril de 2009, 22:41:03 pm »
Jo mai he parlat de 5 euros. Parlo de 10-12... i regles de tres soc el primer que no en fa, pero els numeros son clars i rapids.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #35 el: 29 de Abril de 2009, 23:06:17 pm »
Jo mai he parlat de 5 euros. Parlo de 10-12... i regles de tres soc el primer que no en fa, pero els numeros son clars i rapids.

No he citat cap missatge i no he donat cap nom en especial. A més, el missatge anava dirigit a una segona persona del plural "inconcret".  :beer2
« Darrera modificació: 29 de Abril de 2009, 23:10:09 pm per J.R.G. »

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #36 el: 29 de Abril de 2009, 23:07:36 pm »
No he citat cap missatge i no he donat cap nom en concret. A més el missatge anava dirigit a un receptor plural "indeterminat".  :beer2

Ya ya, pero m'agrada recalcar-ho cada vegada que surt el tema... perquè després es fa servir aquest argument per defensar entrades cares. Que res de preus populars...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #37 el: 29 de Abril de 2009, 23:09:40 pm »
És que entre els 15-17€ i els 5€, hi ha un terme mig. Però em sembla que hi ha molta gent que tira per els seus interessos, més que per els interessos del club.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Miguelito

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #38 el: 30 de Abril de 2009, 17:45:23 pm »
Explicarselo a los socios que ya hemos pagado porque yo pago dos carnets y me fastidia tanto de precios populares,ya que hay que enjugar el deficit,el que es del Sabadell de corazon paga y punto y menos rollos.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #39 el: 30 de Abril de 2009, 19:07:14 pm »

No he citat cap missatge i no he donat cap nom en especial. A més, el missatge anava dirigit a una segona persona del plural "inconcret".  :beer2

Explicarselo a los socios que ya hemos pagado porque yo pago dos carnets y me fastidia tanto de precios populares,ya que hay que enjugar el deficit,el que es del Sabadell de corazon paga y punto y menos rollos.

Veus el que et deia JRG?

Aqui el directiu Miguelito ens dóna l'excusa oficial dels preus cars de les entrades.